eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłoczew › Obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jednostek organizacyjnych gminy w latach 2012-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Kłoczew: Obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jednostek organizacyjnych gminy w latach 2012-2014
Numer ogłoszenia: 290836 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263096 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłoczew, ul. Długa 67, 08-550 Kłoczew, woj. lubelskie, tel. 025 7543199, faks 025 7543199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jednostek organizacyjnych gminy w latach 2012-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jednostek organizacyjnych Gminy Kłoczew w latach 2012-2014 Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Kłoczew i jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2012 - 2014. W szczególności zakres zamówienia obejmuje: 1.Otwarcie i prowadzenie jednego rachunku bieżącego budżetu i ośmiu rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Kłoczew. 2.Otwarcie i prowadzenie jednego rachunku bieżącego i trzech rachunków pomocniczych jednostki budżetowej GOPS. 3.Otwarcie i prowadzenie jednego rachunku bieżącego , jednego rachunku pomocniczego i jednego rachunku do projektów realizowanych przy udziale środków UE jednostki budżetowej GOK. 4.Otwarcie i prowadzenie czternastu rachunków bieżących i trzech rachunków do projektów realizowanych przy udziale środków UE jednostki budżetowej SASPiG. 5.Realizacja przelewów w formie papierowej i elektronicznej na rachunki w banku obsługującym (ok. 9 221 operacji rocznie). 6.Realizacja przelewów w formie papierowej i elektronicznej na rachunki w innych bankach (ok. 8 463 rocznie). 7.Przyjmowanie wpłat gotówkowych (ok. 1526 operacji rocznie ). 8.Dokonywanie wypłat gotówkowych (ok. 2586 operacji rocznie ). 9.Dokonywanie wypłat świadczeń dla świadczeniobiorców w granicach zadań realizowanych przez Gminę (wypłaty gotówkowe na podstawie list wypłat -w roku 2011 wypłacono ok. 1 044 000,00 zł ). 10.Potwierdzanie stanu salda rachunków na koniec roku. 11.Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych w tym lokat On- Line. 12. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym wg limitów ustalonych corocznie przez Radę Gminy. Zamawiający przewiduje prowadzenie w miejscowości Kłoczew punktu obsługi kasowej w godzinach od 740 do 1500. Nakłady poniesione przez Bank na adaptację pomieszczenia nie będą podlegać zwrotowi i rozliczeniu. Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat w punkcie kasowym od dokonywanych wpłat i wypłat gotówkowych, na rachunki objęte umową, które stanowią dochody lub wydatki budżetu gminy oraz dochody budżetu państwa. Potwierdzeniem dokonanej operacji bankowej dla wpłacającego i wypłacającego będzie dokument wydrukowany z systemu bankowości elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Rykach, ul. Warszawska 23, 08-500 Ryki, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86854,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,49

  • Oferta z najniższą ceną: 0,49 / Oferta z najwyższą ceną: 0,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.