eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w formie niezbędnika inwestora w projekcie Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Zawiercie: Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w formie niezbędnika inwestora w projekcie Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna
Numer ogłoszenia: 290798 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229360 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w formie niezbędnika inwestora w projekcie Zawiercie miasto dobrych połączeń realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w formie niezbędnika inwestora. Projekt Zawiercie miasto dobrych połączeń jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna. 1. Zamówienie dotyczy przygotowania i wykonania materiałów promocyjnych w formie niezbędnika inwestora, zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentach: Strategia Promocji Miasta Zawiercie oraz z Księga Znaków Marki Zawiercie, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 2. Za podstawową linie kreacji ma służyć hasło promocyjne: Zawiercie. Miasto dobrych połączeń 3. Materiały promocyjne skierowane są do następującej grupy docelowej - krajowi i zagraniczni: inwestorzy, krajowi i zagraniczni deweloperzy, architekci, doradcy, turyści biznesowi, 4. Przekazy na wszystkich materiałach promocyjnych muszą uwzględniać odpowiednie wymagania z zakresu informacji i promocji (w tym wizualizacji), tj. źródła finansowania. Ponadto powinny obowiązkowo zawierać znaki graficzne: logo Narodowej Strategii Spójności z odwołaniem słownym do Programu Regionalnego, logo województwa śląskiego, flaga UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz zapis: Kampania finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia trzech projektów szaty graficznej materiałów promocyjnych w formie niezbędnika inwestora dla każdej z pozycji i przedstawienia ich w formie papierowej do akceptacji przez Zamawiającego. Zakres projektów: a. projekty graficzne materiałów poligraficznych: x teczki ofertowej x folderu inwestycyjnego x wkładki do folderu b. propozycje gadżetów wraz z opisem, typem i miejscem nadruku: x torby ekologiczna x nylonowe plecaki x koszulki polo x koszulki T-shirt x bluzy polarowe x etui na płytę CD x parasole x pendrivey USB 6. Dostawa towaru do siedziby Wydziału Rozwoju i Promocji Miasta Zawiercia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zadanie realizowanie będzie przez następujące działania: 1. Wykonanie teczki ofertowej: x format: A4 x nakład: 2000 sztuk x gramatura papieru: 285 g/m2 x kolorystyka: 4+4 x uszlachetnianie: folia matowa+UV x inne: okładka punktowo lakierowana, teczka musi posiadać kieszeń na materiały promocyjne i nacięcie na wizytówkę. 2. Wykonanie folderu inwestycyjnego zawierającego prezentację potencjału gospodarczego miasta (teksty, tabele, zdjęcia, wykresy): x format: A4 x nakład: 2000 sztuk (1000 szt. wersja angielska, 1000 szt. wersja niemiecka) x gramatura papieru: okładka 250 g/m2, środek 170 g/m2 x kolorystyka: okładka 4+4 , środek 4+4 x uszlachetnianie: folia matowa+UV x objętość: 20 stron z okładką x inne: zszywany, okładka punktowo lakierowana 3. Wkładki do folderu dla poszczególnych terenów inwestycyjnych zawierające: mapkę, opis działek: x format: A4 x nakład: 2000 sztuk (1000 szt. wersja angielska, 1000 szt. wersja niemiecka) x rodzaj i gramatura papieru: papier kredowy matowy 170 g/m2 x kolorystyka: 4+4 4. Gadżety promocyjne: a) bawełniane torby ekologiczne z nadrukiem loga Zawiercia w ilości 200 szt. Rozmiar nie mniejszy jak 38cm x 42cm, gramatura nie mniejsza jak 120gr, standardowy uchwyt wszywany 40cm. b) nylonowe plecaki reklamowe wymiar nie mniejsze 44 x 33 cm z nadrukiem loga Zawiercia w ilości 300 szt. c) koszulki bawełniane w kolorze granatowym typu polo z haftowanym białym logo Zawiercia w ilości 200 szt. (rozmiary M 1/2 ilości, L 1/2 ilości z podziałem na damskie i męskie). Gramatura koszulek 200g, 100% bawełna, taśma wzmacniająca na karku, boczne szwy, podwójne szwy u dołu koszulki, boczne rozcięcia d) koszulki bawełniane w kolorze białym typu polo z haftowanym kolorowym logo Zawiercia w ilości 200 szt. (rozmiary M 1/2 ilości, L 1/2 ilości z podziałem na damskie i męskie). Gramatura koszulek 200g, 100% bawełna, taśma wzmacniająca na karku, boczne szwy, podwójne szwy u dołu koszulki, boczne rozcięcia e) koszulki typu T-shirt z białym nadrukiem loga Zawiercia (rozmiary M 1/2 ilości, L 1/2 ilości). Gramatura koszulek 160g, 100% bawełna, kolor granatowy w ilości 500 szt. f) bluza polarowa w kolorze granatowym, z haftowanym logo Zawiercia w ilości 100 szt. (rozmiary M 1/2 ilości, L 1/2 ilości z podziałem na damskie i męskie). Gramatura koszulek 250g, 100% poliester, długi suwak w kolorze materiału, ściągacze w rękawach, regulatory w pasie, z kieszeniami, g) parasole automatyczne, kolor granatowy, z drewnianą rączką, średnica minimum 97cm. z logo Zawiercie w ilości 300 szt. h) pendrive USB pojemność 2 GB z logo Zawiercia w ilości 300 szt. Wytyczne dla tworzenia linii kreacyjnej. 1. Cele zadania: x kształtowanie nowoczesnego wizerunku miasta Zawiercie jako miasta dobrych połączeń, x powiększenie wiedzy na temat możliwości inwestycyjnych w mieście Zawiercie, x powiększenie wiedzy na temat możliwości aktywnego wypoczynku w mieście i jego najbliższych okolicach, x prezentacja potencjału gospodarczego miasta, x pozyskanie potencjalnych inwestorów. 2. Grupa docelowa - krajowi i zagraniczni: potencjalni inwestorzy, deweloperzy, firmy konsultingowe, architekci, biznesmeni oraz mieszkańcy miasta. 3. Cel komunikacyjny: Zawiercie to miasto o atrakcyjnym potencjale gospodarczym, posiadające interesujące tereny inwestycyjne. Zawiercie to również miasto atrakcyjne turystycznie, oferujące wiele różnych form aktywnego wypoczynku dla wszystkich. Połączenie potencjału gospodarczego z możliwością aktywnego wypoczynku oraz dogodna lokalizacją sprawia, że Zawiercie jest miastem dobrych połączeń, gdzie w sposób płynny łączą się cztery główne obszary życia: gospodarczy, społeczny, kulturalny i wypoczynkowy (turystyczny). Koncepcja przewodnia w zadaniu (big idea): Zawiercie. Miasto dobrych połączeń opisana w Strategii Promocji Miasta Zawiercie na lata 2008-2009. Działając na podstawie dyspozycji art. 38 ust. 4 Pzp, Zamawiający dokonał zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) a w konsekwencji ogłoszenia w zakresie: a) wykonanie teczki ofertowej: uszlachetnianie - folia matowa+UV tylko na zewnętrznych stronach, b) Wykonanie folderu inwestycyjnego zawierającego prezentację potencjału gospodarczego miasta (teksty, tabele, zdjęcia, wykresy) - uszlachetnianie: folia matowa+UV - dotyczy tylko okładki, c) Wkładki do folderu dla poszczególnych terenów inwestycyjnych zawierające: mapkę, opis działek: nakład: 2000 sztuk (1000 szt. wersja angielska, 1000 szt. wersja niemiecka) - 4 tereny inwestycyjne, więc 4x250 wersja angielska i 4x250 wersja niemiecka, łącznie 2000 sztuk..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00 - Koszulki 18.33.30.00 - Koszulki polo 18.93.11.00 - Plecaki 18.93.00.00 - Worki i torby 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.45.80.00 - Pozostałe druki 22.85.20.00 - Foldery 30.23.46.00 - Pamięć flash 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 39.29.52.00 - Parasole 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Zawiercie miasto dobrych połączeń jest realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego Priorytet I - Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość, działanie 1.1. Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, poddziałanie 1.1.2. Promocja inwestycyjna jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pakiet - kompleksowa reklama Dorota Buczek, Al. Wojska Polskiego 65/66, 10-292 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70881,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55655,20

  • Oferta z najniższą ceną: 55655,20 / Oferta z najwyższą ceną: 90280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.