eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › rozbudowa i likwidacja oczyszczalni ścieków w Jastrzębiu Zdroju, Mszanie i Godowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-02

POZYCJA 29070

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jastrzębie-Zdrój: rozbudowa i likwidacja oczyszczalni ścieków w Jastrzębiu Zdroju, Mszanie i Godowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A., do kontaktów: Helena Darul, Sebastian Nietrzebka, ul. Podhalańska 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. +48 32 4787701, 4787702, fax +48 32 4787712, e-mail: darulh@jzwik.com.pl, nietrzebkas@jzwik.com.pl, www.jzwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i likwidacja oczyszczalni ścieków w Jastrzębiu Zdroju, Mszanie i Godowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - rozbudowę oczyszczalni ścieków Ruptawa w Jastrzębiu Zdroju - likwidację dwóch oczyszczalni ścieków w Jastrzębiu Zdroju - o. Borynia i o. Bzie - likwidację oczyszczalni ścieków w gminie Mszana - o. Połomia - likwidację oczyszczalni ścieków w gminie Godów - o. Podlesie Projektowanie i budowa będzie realizowana zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC - Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz projektowania i budowy urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę - wydanie angielsko-polskie 2004r. (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazwane dalej warunkami FIDIC. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Jastrzebie Zdrój, Gmina Mszana, gmina Godów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Szacowana wartość zamówienia wynosi 3 350 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 47 na który składają się: - 34 miesiące realizacji licząc od daty rozpoczęcia wyznaczonej zgodnie z kl. 8.1. warunków kontraktowych; - 12 miesięcy okresu zgłaszania wad, tj. od chwili wydania Świadectwa Przejęcia zgodnie z kl. 1.1.3.7. warunków kontraktowych; - 30 dni od chwili podpisania umowy do daty rozpoczęcia; Terminy na ukończenie poszczególnych odcinków są zgodne z klauzulą 1.1.3.3 Załącznika do oferty.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 200 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada: Eksperci 2.3.4.: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności; - zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im uprawnienia które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania sie dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a) posladać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości, co najmniej 20 pracowników i co najmniej 2 pracowników personelu kierowniczego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty. Musi mieć doświadczenie w pełnieniu roli przedstawiciela wykonawcy (lub równoważne stanowisko np. Kierownika Projektu, Kierownika Zespołu), na co najmniej jednym kontrakcie realizowanym według warunków kontraktowych FIDIC o wartości robót min. 5 min. PLN netto (bez VAT); Ekspert 2 - kierownik budowy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody; - posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; Ekspert 3 - specjalista ds. AKPiA - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji robót z zakresu automatyki kontrolno- pomlarowej i automatyzacji procesów: a) oczyszczania ścieków dla oczyszczalni ścieków lub b) stacji uzdatniania wody. Ekspert 4- technolog oczyszczania ścieków/specjalista ds. rozruchów - posiadający: - doświadczenie w kierowaniu rozruchem ciągów biologicznych o technologii zintegrowanego usuwania blogenów (P,N) na oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 10 tys. m sześc./d W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób które będą wykonywać niniejsze zamówienie sporządzony według wzoru stanowiącego załączniki nr 4 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia Ekspertów, c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat (od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowle lub modernizacji części mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności min. 10.000 m sześc./d, gdzie wartość tych robót wyniosła co najmniej 10 min PLN netto (bez VAT) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW oraz dokumenty wydane przez zamawiających (dla których były realizowane roboty) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich sytuacja ekonomiczna i finansowa łącznie): a) wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, przeciętne roczne przychody netto ze sprzedaży, w wysokości, co najmniej 15 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysku i strat a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysku i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży , - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres. b) posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 2 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 2 mln PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację banku, w którym posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu Składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości; 5) Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający sie o zamówienie złożą oddzielne oświadczenia lub złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie lub przez Pełnomocnika działającego w ich imieniu). 2. Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: l) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.2).b) i 1.2).c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1).a), 1.2).a), 1.2).b) i 1.2).c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do obliczenia wartości finansowych wymienionych w pkt 1.3)c), 1.3)b), 1.4)a), 1.4)b) Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie (postanowienia niniejszego ppkt. mają zastosowanie w przypadku wartości finansowych wyrażonych w innych walutach niż PLN). Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. Zaleca się aby przed złożeniem oferty, oferent zapoznał się z terenem przyszłej realizacji zamówienia i warunkami tam panującymi.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 41 poz. 9278 z 01.03.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.07.2006 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.07.2006, godzina 13:30, Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A. ul. Podhalańska 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój, budynek "C" sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie realizowane w ramach projektu: "Gospodarka ściekowa na terenie gmin Jastrzębie Zdrój, Mszana i Godów" Fundusz Spójności Projektu nr 2004/PL/16/C/PE/025. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.