eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › dostawa urządzeń, projektowanie i budowa kanalizacji w gminie Jastrzębie Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2006-06-02

POZYCJA 29068

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jastrzębie-Zdrój: dostawa urządzeń, projektowanie i budowa kanalizacji w gminie Jastrzębie Zdrój Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A., do kontaktów: Helena Darul, Sebastian Nietrzebska, ul. Podhalańska 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, tel. +48 32 4787701, 4787702, fax 032 4787712, e-mail: darulh@jzwik.com.pl, nietrzebskas@jzwik.com.pl, www.jzwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń, projektowanie i budowa kanalizacji w gminie Jastrzębie Zdrój. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje projektowanie i budowę dla zadania: Dostawa Urządzeń, Projektowanie i Budowa kanalizacji w gminie Jastrzębie Zdrój w ramach projektu Funduszu Spójności: Gospodarka ściekowa na terenie gmin Jastrzębie Zdrój, Mszana i Godów zgodnie z Warunkami kontraktowymi FIDIC - Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR) - nazywane dalej warunkami FIDIC. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Jastrzębie Zdrój. Kod NUTS: 3.24.32.67. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót objętych Kontraktem stanowi zaprojektowanie i wykonanie: - Kanału grawitacyjnego około 111125 metrów; - Kanału ciśnieniowego około 18908 metrów; - Przepompowni ściekowych około 29 sztuk; - Punktów zlewczych 2 sztuki Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe): 12 975 237,59 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Termin wykonania zamówienia: 47 miesięcy od udzielenia zamówienia, na który składają się: - 34 miesiące realizacji licząc od Daty Rozpoczęcia wyznaczonej zgodnie z kl. 8.1. warunków kontraktowych; - 12 miesięcy okresu zgłaszania wad, tj. od chwili wydania Świadectwa Przejęcia zgodnie z kl. 1.1.3.7. warunków kontraktowych; - 30 dni od chwili podpisania umowy do Daty Rozpoczęcia Terminy na ukończenie poszczególnych odcinków są zgodne z klauzulą 1.1.3.3 Załącznika do oferty;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: WADIUM - 800 000, 00 PLN Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w Warunkach Szczególnych Kontraktu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy muszą zawrzeć umowę konsorcjum w drodze umowy cywilno-prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Potwierdzające że Wykonawca: Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). A )Na potwierdzenie statusu prawnego wykonawca przedstawi 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofer (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). oraz 5)oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne oświadczenia lub złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez Pełnomocnika działającego w ich imieniu). B) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 1) Dokumenty Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada: Ekspert 2: - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności; - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; Eksperci 3, 4, 5: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności; Ekspert 3 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; Ekspert 4 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych bez ograniczeń; Ekspert 5 - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń; - zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im uprawnienia które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. C) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Dokumenty i warunki zostały określone w pkt III.2.3 D) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich sytuacja ekonomiczna i finansowa łącznie): Dokumenty i warunki zostały określone w pkt III.2.2 Stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. .A)1), A)3) i A).4), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt A)1), A)2) A)3) i A).4) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysku i strat a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysku i strat innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację banku, w którym posiadają rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości; Do obliczenia wartości finansowych Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie (postanowienia niniejszego ppkt. mają zastosowanie w przypadku wartości finansowych wyrażonych w innych walutach niż PLN). Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. 1. wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, przeciętne roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 30 mln. PLN. 2. posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 5 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 5 mln PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznika nr 3 do IDW, 2.Wykonawcy wskażą do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 1. posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, ( licząc od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 60 pracowników i co najmniej 3 pracowników personelu kierowniczego. 2. wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty. Musi mieć doświadczenie w pełnieniu roli przedstawiciela wykonawcy (lub równoważne stanowisko np. Kierownika Projektu, Kierownika Zespołu ), na co najmniej jednym kontrakcie realizowanym według warunków kontraktowych FIDIC o wartości robót min. 10 mln. PLN netto (bez VAT) Ekspert 2 - Projektant posiadający: - co najmniej 10 letnie doświadczenie na stanowisku projektanta z zakresu sieci sanitarnych; - doświadczenie w wykonaniu, co najmniej dwóch projektów sieci sanitarnej o długości łącznie min. 10 km; Ekspert 3 - kierownik budowy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy kolektorów i sieci kanalizacyjnej; Ekspert 4 - kierownik robót elektrycznych - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót elektrycznych Ekspert 5 - kierownik robót drogowych - posiadający: - co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika z zakresu robót drogowych; - doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch zamówień z zakresu robót drogowych 3. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat (od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie sieci sanitarnej o wartości każdej z tych robót min. 10 mln. PLN netto (bez VAT) każda. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 40 - 38295 z dnia 25.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: JRP-P,M/Z-1/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.07.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.07.2006, godzina 12:30, Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S. A.,ul.Podhalańska 7, 44-335 Jastrzębie Zdrój, budynek "C" sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: "Gospodarka ściekowa na terenie gmin Jastrzębie Zdrój, Mszana i Godów" - Fundusz Spójności Projekt nr CCI 2004/PL/16/C/PE/025. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.