eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowych mebli na potrzeby Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Mikołów: Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowych mebli na potrzeby Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 290617 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243763 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów, ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, faks 032 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowych mebli na potrzeby Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Zaprojektowanie, dostawa i montaż nowych mebli na potrzeby Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze. Celem projektu pn. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat ochrony środowiska naturalnego, rozpropagowanie idei Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie oraz zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych ze środków RPO WSL 2007-2013 na terenie Województwa Śląskiego. W ramach zamówienia należy zaprojektować wraz z pomiarem, dostarczyć i zamontować w siedzibie nowo wybudowanego Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego przy ul. Sosnowa w Mikołowie - teren byłej jednostki wojskowej nowe meble. Dostawa obejmuje: 1. Biurko - 12 sztuk, wymiar: długość min. 120 cm, głębokość min. 60 cm, wysokość min. 75 cm, kolor: grusza polna, płyta wiórowa trójwarstwowa o gęstości min. 700 kg/m3, grubość blatu min. 25 mm, blat okleina HPL lub CPL grubości min. 0,35 mm, konstrukcja stalowa z nogami, stelaże metalowe lakierowane proszkowo (w kolorach np. aluminium lub szarym), rama wzdłuż całej zewnętrznej krawędzi blatu- rozmieszczenie stelaża standardowe, bez przelotek do okablowania, biurka bez szufladek na klawiaturę komputerowa z kontenerkiem pod biurko-wymiar kontenerka: szerokość min. 42 cm, głębokość min. 45 cm, wysokość min. 53 cm, 12 sztuk, obudowa płyta wiórowa min. 18 mm, kolor: grusza polna, plecy płyta wiórowa min. 10 mm, zamek patentowy, centralny, 3 szuflady systemowe, prowadnice szuflad łożyskowane, wysuw szuflad min. 90%, mechanizm blokady wysuwu wszystkich szuflad jednocześnie, kółka kontenera wpuszczone w podłogę i zabezpieczone metalowa listwą przed uszkodzeniem i wyłamaniem, dolna krawędź szuflady w odległości min. 2 cm od podłogi. 2. Fotel - 12 sztuk, obrotowy na kółkach, tkanina z włókien naturalnych min. 90% naturalna wełna, wytrzymała na ścieranie min. 50 tyś. w skali Martindala, kolor do uzgodnienia z zamawiającym, mechanizm synchroniczny łączący siedzisko i oparcie, podłokietniki. 3. Szafki: 12 sztuk, wymiar: szerokość min. 80 cm, głębokość min. 45 cm, wysokość min. 120 cm, 2 drzwiowa, obudowa płyta wiórowa 18 mm, kolor: grusza polna, grubość półek min. 22 mm z przeznaczeniem na dokumenty w segregatorze, półki zabezpieczone przed przypadkowym wysunięciem, plecy szafy pełne min. 10 mm w kolorze grusza polna, podstawa szafy cokół lub nogi, zamek trzypunktowy tzw. baskwilowy, patentowy, uchwyty do uzgodnienia z zamawiającym. 4. Regały: 3 sztuki, wymiar (rozmieszczenie po obwodzie pomieszczenia magazynowego) do uzgodnienia z zamawiającym do powierzchni magazynowej o wymiarach 3,45 m2, 7,90 m2 i 4,40 m2 (min. wysokość ok. 250 cm, min. głębokość 40 cm), konstrukcja metalowa, kolor szary, możliwość rozbudowy, regulacja wysokości półek, nośność półki min. 150 kg, możliwość zamówienia regału narożnego w kształcie litery L. 5. Szafy: 7 sztuk, wymiar: szerokość min. 80 cm, głębokość min. 45 cm, wysokość min. 220 cm, 2 drzwiowa, obudowa płyta wiórowa min. 18 mm, grubość półek min. 22 mm z przeznaczeniem na dokumenty w segregatorze, półki zabezpieczone przed przypadkowym wysunięciem, plecy szafy pełne min. 10 mm- kolor do akceptacji zamawiającego, podstawa szafy cokół lub nogi, zamek trzypunktowy tzw. baskwilowy, patentowy, kolor do akceptacji zamawiającego, uchwyty do uzgodnienia z zamawiającym. 6. Blat laboratoryjny: 5 sztuk, długości 170 cm +/- 5 cm, szerokości min. 50-60 cm, grubość blatu min. 4 cm, odporne na czynniki chemiczne, w kolorze drewna wykonane z ceramiki monolitycznej, montaż do ściany na wysokości min. 110 cm. 7. Krzesło typu hocker: 5 sztuk, laboratoryjne, podnóżek, wymiar: wysokość z oparciem min. 84 cm, siedzisko miękkie pianka kolor czarny, stabilna malowana proszkowo metalowa rama kolor czarny. 8. Stół kreślarski: 1 sztuka, blat 70cm x 100cm, kolor do akceptacji zamawiającego, min. 5 pozycji kąta nachylenia blatu od 0 do 45 stopni, regulowana wysokość blatu, stopki lub kółka pozwalające na swobodne przesuwanie stołu, min. 1 podręczny pojemnik, oświetlenie- typu lampka biurkowa. 9. Szafa na rysunki i mapy A-0: 1 sztuka, metalowa wykonana z blachy o grubości 0,6 - 2,0mm i malowana trwałymi farbami proszkowymi- kolor standard szary, min. 5-szufladowa, wysokość szafy 562 mm, szerokość zewn. szafy 1330 mm, głębokość zewn. szafy 930 mm, wymiary użytkowe szuflady (wys. x szer. x gł.) 65 x 1248 x 900 mm, szuflady o nośności min. 50kg na prowadnicach teleskopowych z zabezpieczeniem przed wypadnięciem, zamykane zamkiem centralnym, cylindrycznym na klucz płaski, otwieranie dowolnej ilości szuflad z maksymalnym wysuwem min. 70% (630mm), waga max. do 150 kg, 2 lata gwarancji, cokół maks. 10 cm kolor szary standard. 10. Regały biblioteczne: wymiar do uzgodnienia z zamawiającym, powierzchnia pomieszczenia pod regały 73,70 m2 (rozmieszczenie po obwodzie pomieszczenia bibliotecznego), min. wysokość regału 2,75 cm, głębokości 40-50 cm, szerokość 60-80 cm, kolor złoty dąb, grubość półek min. 22 mm, 2 półki stałe pozostałe regulowane, wysokość między półkami min. 40 cm, regały otwarte. 11. Biurko gabinetowe dyrektora: 1 sztuka, wymiar do uzgodnienia z zamawiającym dostosowany do powierzchni pomieszczenia o wymiarach 7,95 m2, kolor złoty dąb, styl retro, płyta wiórowa trójwarstwowa o gęstości min. 700 kg/m3, grubość blatu min. 25 mm, blat okleina HPL lub CPL grubości min. 0,35 mm, prowadzenie okablowania w pionie i poziomie, biurka bez szufladek na klawiaturę obudowane od przodu do ziemi z kontenerkiem pod biurko (stacjonarny): wymiar kontenerka: szerokość min. 42 cm, głębokość min. 45 cm, wysokość min. 53 cm, obudowa płyta wiórowa min. 18 mm, kolor złoty dąb, styl retro, plecy płyta wiórowa min. 10 mm, zamek patentowy, centralny, 3 szuflady systemowe, prowadnice szuflad łożyskowane, wysuw szuflad min. 90%, mechanizm blokady wysuwu wszystkich szuflad jednocześnie, dolna krawędź szuflady w odległości min. 2 cm od podłogi. 12. Fotel gabinetowy dyrektora: 1 sztuka, obrotowy na kółkach, tapicerowany skórą koloru czarnego, wysokość siedzenia: 44-52 cm, wysokość oparcia min. 65 cm, szerokość siedziska min. 52 cm, wysokość podłokietników min. 20 cm, min. 3 pozycje ustawienia fotela, nagłówek, podłokietniki. 13. Szafka do gabinetu dyrektora: 1sztuka, wymiar do uzgodnienia z zamawiającym dostosowany do powierzchni pomieszczenia o wymiarach 7,95 m2, 2 drzwiowa, kolor złoty dąb, styl retro, obudowa płyta wiórowa 18 mm, grubość półek min. 22 mm z przeznaczeniem na dokumenty w segregatorze, półki zabezpieczone przed przypadkowym wysunięciem, plecy szafy pełne min. 10 mm, podstawa szafy cokół lub nogi, zamek trzypunktowy tzw. baskwilowy, patentowy. 14. Biblioteczka do gabinetu dyrektora: 1 sztuka, wymiar do uzgodnienia z zamawiającym dostosowany do powierzchni pomieszczenia o wymiarach 7,95 m2, kolor złoty dąb, styl retro, oszklona, 2 drzwiowa, półki ze szkła. 15. Fotel sala audytoryjna: 6 sztuk, obrotowy na kółkach, tapicerowany tkaniną naturalnych min. 90% naturalna wełna, wytrzymała na ścieranie min. 50 tys w skali Martindala, min. 3 pozycje ustawienia fotela, zagłówek, podłokietniki. 16. Biurko do sal audytoryjnych: 2 sztuki, kolor złoty dąb, stylu retro, kształt prostokątny, o wymiarach min. 220 cm x 100cm, wysokość min. 75 cm, grubość blatu min. 25 mm, stół wyposażony jest w podłączenia audiowizualne do prezentacji z możliwością podpięcia min. dwóch gniazd 220V, gniazda ujęte w estetycznej ramie zapewniających możliwość schowania podłączeń pod blatem w przypadku, gdy nie są używane, przewody zasilające wszystkich gniazd musza być ukryte w estetycznej i elastycznej maskownicy, wygląd biurka dopasowany do krzeseł (stanowisko audytoryjne). 17. Stół seminaryjny dla 40 osób: wymiar uwzględniający ilość miejsc tj. wysokość min. 75 cm, bok kwadratu: 80 cm, kolor złoty dąb, styl retro, stół składa z 20 modułów, grubość blatu min. 35 mm, 1 drewniana noga profilowana nawiązująca swym charakterem do krzeseł. 18. Krzesła: 40 sztuk- drewniane krzesło na 4 nogach, w kolorze złoty dąb, styl retro, siedzisko tapicerowane tkaniną naturalną min. 90% naturalna wełna, wytrzymała na ścieranie min. 50 tyś. w skali Martindala, kolor tapicerki do uzgodnienia dostosowany do kolorystyki mebli. 19. Stanowiska audytoryjne: 140 sztuk (2x 70) miejsc, drewniane krzesło na 4 nogach, kolor złoty dąb, stylizowane, eleganckie oparcia do uzgodnienia nawiązujące swym charakterem do charakteru mebli, siedzisko tapicerowane tkaniną naturalnych min. 90% naturalna wełna, wytrzymała na ścieranie min. 50 tys w skali Martindala, kolor tapicerki do uzgodnienia dostosowany do kolorystyki mebli. 20. Zabudowa 5 zlewów dwukomorowych: zabudowa na wymiar - wzór do akceptacji zamawiającego, szafka 2 drzwiowa o wymiarze min. 80 x 60 cm, wysokość całkowita min. 82 cm, kolor grusza polna, blat - ceramika monolityczna odporna na czynniki chemiczne, kolor do uzgodnienia dostosowany do kolorystyki mebli, nóżki metalowe. Zlew o wymiarze standardowym zapewnia wykonawca robót budowlanych. Montaż mebli w odległości 3-5 cm od ścian. Dostarczone meble powinny zawierać w formie samoprzylepnej plakietki obowiązujący zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013, Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 a także hasło programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego-realna odpowiedź na realne potrzeby Dodatkowo plakietka powinna zawierać tytuł projektu tj. Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie a także zdanie: Zadanie zrealizowane przez Gminę Mikołów. Zamieszczone loga powinny być w tej samej wielkości. Wielkości plakietki min. 45 mm x 110 mm. Treść i szata graficzna plakietki winna być uzgodniona z Zamawiającym oraz spełniać wymogi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJK MEBLE Sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74590,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148379,08

  • Oferta z najniższą ceną: 148379,08 / Oferta z najwyższą ceną: 195335,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.