eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Wykonanie remontu Werandy Karetek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Mielec: Wykonanie remontu Werandy Karetek
Numer ogłoszenia: 290558 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego - Samodzielny Publiczny Zakład , ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800125, faks 017 7800552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu Werandy Karetek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ścianek działowych - 26m2, tynkowanie- 52m2, montaż stolarki drzwiowej - 1 szt., licowanie ścian płytkami ceramicznymi -360m2, montaż bram garażowych -2szt., remont bram garażowych -2szt , montaż ścianki aluminiowej z drzwiami 1 szt. , montaż sufitu podwieszonego - 60 m2., szpachlowanie , malowanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.11.50 - 45.44.11.50 45.42.11.14 - 45.42.11.14 45.45.12.00 - Zakładanie paneli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu wskazanego w pkt. 11.1 SIWZ i dołączyć do oferty poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w formach: a) w pieniądzu (tylko na wskazany rachunek !), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, w Banku PKO BP SA. nr konta 84 1020 4913 0000 9302 0041 8129. Jeżeli wadium zostanie wniesione przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: (Wadium - przetarg na roboty budowlane w Werandzie Karetek). Dokumenty, o których mowa w punkcie lit b) - e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 Ustawy, tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy ...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wymagane jest wykonywanie działalności związanej z budownictwem ogólnym. 2.odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy 4.zatrudnienie kierownika budowy, będącego członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, 5.zatrudnienie specjalisty do spraw BHP z uprawnieniami, 6.posiadanie doświadczenia z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że wykonał przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (budowa, rozbudowa obiektów użyteczności publicznej) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 7.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 8.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 9.dokumenty potwierdzające (referencji, listów polecających itp.), że roboty wykazane w ofercie zostały wykonane należycie. Roboty budowlane wymienione w wykazie muszą być zakończone po 31.08.2004 r. i przed 31.08.2009 r. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie muszą zawierać co najmniej opinię podmiotu wydającego dokument potwierdzającą, że zamówienia te zostały wykonane należycie 10.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy 11.świadczenie o braku wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-mielec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im.Edmunda Biernackiego ul.Żeromskiego 22 39-300 Mielec Siedziba Sekcji Inwestycji - Budynek Pralni.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Administracja Powiatowej Stacji Pogotowia Rtaunkowego SPZ bud. B I piętro , ul.Żeromskiego 22 Mielec pok. nr Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.10.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.