eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 29053 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Uniejów: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6651-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, krajowy numer identyfikacyjny 31101957900000, ul. ul. Błogosławionego Bogumiła  13, 99210   Uniejów, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 632 888 192, faks 632 888 192, e-mail urzad@uniejow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uniejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych dokumentacji budowlano - wykonawczych budynków użyteczności publicznej wskazanych poniżej na potrzeby termomodernizacji obiektów oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. 2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej". 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie audytów energetycznych wraz z efektami ekologicznymi dla każdego obiektu osobno. 4. Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia wraz z niezbędnymi pracami termomodernizacyjnymi 4.1 CZĘŚĆ 1. Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Ochotniczej Straży Pożarnej w Felicjanowie, Zaborowie oraz budynku po byłej szkole podstawowej w m. Wola Przedmiejska OSP w Felicjanowie, Felicjanów 32a, dz. nr ewid. 210/3, 211, obręb Felicjanów Strażnica w Felicjanowie składa się z połączonych budynków: głównego, pomocniczego i garażowego. Wszystkie części jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone. Budynek główny z nieużytkowym poddaszem, dach dwuspadowy z płyt azbestocementowych na drewnianej więźbie płatwiowej. Nad garażem i budynkiem pomocniczym stropodachy o niewielkim spadku, kryte papą. W części pomocniczej znajduje się jedno pomieszczenie oraz magazyn, a w części głównej sala wielofunkcyjna o pow. 123 m2. W budynku garażowym wydzielono dwa garaże. Najstarszy budynek pomocniczy wzniesiono najprawdopodobniej w latach 20. Podwalina kamienna, ściany z kamienia wapiennego spajanego gliną, naroża i otwory wymurowane z cegły palonej. Grubość ściany zewnętrznej 49 cm. Na podłodze polepa gliniana. Od frontu budynek otynkowany, elewacja w kolorze białym, na ścianach tylnej i bocznej odsłonięty kamień. Widoczne uzupełnienia ścian z pustaków ceramicznych. Stolarka okienna z PVC. W budynku głównym ściany o gr. 47 cm z kamienia wapiennego na fundamentach z bloczków betonowych. Narożniki i komin w części południowej wymurowane z cegły palonej. Dach w konstrukcji drewnianej belkowej. Część pierwotnych otworów zamurowana, nowe drzwi i stolarka okienna z PVC. Na podłodze wylewka betonowa. Budynek garażowy powojenny. Fundamenty betonowe, ściany z pustaków ceramicznych o gr. 39 cm. Stropodach z płyt betonowych na belkach stalowych. Posadzka betonowa. Z wyjątkiem jednego okna w ścianie wschodniej stolarka okienna nowa, z PVC. Bramy garażowe stare, wykonane z desek obitych blachą. Jedynym źródłem ciepła w strażnicy jest wolnostojący piecyk na węgiel/drewno w części garażowej. OSP w Zaborowie, Zaborów 25, dz. nr ewid. 77, obręb Zaborów Siedziba OSP w Zaborowie została wzniesiona na początku lat 30. Przez wiele lat budynek służył jako szkoła podstawowa. W latach 1958-72 budynek przebudowano: poszerzono go i wydłużono o ok. 5 m, całość przykryto nowym dachem. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z nieużytkowym poddaszem. Fundamenty betonowe, ściany fundamentowe z cegły pełnej. Ściany zewnętrzne z kamienia wapiennego, o grubości 44 cm. Do budowy ścian użyto zarówno kamienia nieobrobionego, jak i ciosanego w cegłę. Budynek otynkowany. Nad południową częścią strażnicy strop drewniany, belkowy, od spodu wykończony tynkiem na deskowaniu. Nad garażem, kuchnią i pomieszczeniem gospodarczym strop żelbetowy. Dach dwuspadowy na więźbie płatwiowo-kleszczowej. Pokrycie dachu stanowi papa na pełnym deskowaniu. W garażu, kuchni i pomieszczeniu gospodarczym posadzki betonowe. W reszcie pomieszczeń podłoga z desek na legarach na słupkach na podsypce z piasku. Stolarka okienna wymieniona w latach 90-tych, z PVC. Drzwi i brama garażowa drewniane. Pomieszczenia ogrzewane za pomocą piecyka wolnostojącego na węgiel/drewno. Budynek po byłej szkole w m .Wola Przedmiejska Budynek niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym. Technologia budynku - tradycyjna ( cegła ). Ściany nieocieplone. Stropy nieocieplone. Okna mieszanego typu. Kubatura budynku: 663m3. Zakres dokumentacji projektowej na wyżej wymienionych obiektach powinien obejmować m.in.: * Wymianę pokrycia dachowego * Wymiana konstrukcji dachu * Ocieplenie stropodachu i dachu, * Ocieplenie ścian zewnętrznych, * Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, * Wykonanie nowej instalacji grzewczej. Należy zaprojektować ekologiczne rozwiązanie z wyłączeniem kotłów na paliwo stałe. * Sporządzenie audytów energetycznych wraz z efektami ekologicznymi * zaprojektowania systemu fotowoltaicznego na potrzeby ciepłej wody użytkowej * wizualizację każdego obiektu ( wymaga się zastosowania kamienia wapiennego na elewacji frontowej ) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania audytów ,dokumentacji i wizualizacji dla każdego obiektu osobno. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania w dokumentacji prace wynikające z audytów energetycznych 4.2. CZĘŚĆ 2. Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Ochotniczej Straży Pożarnej w Człopach, Górach oraz budynku byłej kaplicy w Rożniatowie . OSP w Człopach, Człopy 39, dz. nr ewid. 268, obręb Człopy . Budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, kryty dwuspadowym dachem. Konstrukcja dachu z wiązarów kratowych deskowych oraz krokwi nad niższą częścią budynku. Pokrycie z płyt azbestocementowych. Fundamenty betonowe. Ściany zewnętrzne częściowo z cegły wapiennej pełnej (najstarsze fragmenty ścian: frontowej i bocznej o gr. 70 cm), częściowo z pustaka żużlowego, o gr. 41 cm. Elewacje otynkowane. Posadzki betonowe, w sali wielofunkcyjnej podłoga z desek na legarach na słupkach na podsypce z piasku. W sali, przedsionku, pom. OSP i garażu sufity, w pom. zapleczowym i magazynie odsłonięte krokwie. W ścianie frontowej nowe aluminiowe drzwi wejściowe, brama garażowa i stolarka okienna z PVC. Pozostała stolarka drewniana. OSP w Górach, Góry 25a, dz. nr ewid. 615/1, 616, 621/1, obręb Góry Strażnica w Górach została zbudowana w latach 1969-72. Budynek złożony z dwóch przenikających się brył o różnych wysokościach. Strażnica jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona, kryta stropodachem Fundamenty betonowe, ściany zewnętrzne o gr. 40 cm z pustaków cementowo-piaskowych wyrabianych na budowie, otynkowane. Strop ceramiczny typu Kleina na belkach stalowych. Posadzki betonowe, w sali wielofunkcyjnej podłoga z desek na legarach na podsypce z piasku. Stolarka okienna z PVC starego typu, w garażu i pomieszczeniu OSP stara ślusarka okienna metalowa. W strażnicy znajduje się przedsionek, sala wielofunkcyjna o pow. 87 m2, pomieszczenie OSP i garaż. Ogrzewanie za pomocą piecyka wolnostojącego na węgiel/drewno. Budynek kaplicy w Rożniatowie, Rożniatów 10, dz. nr ewid. 93, obręb Rożniatów - Budynek wzniesiony w 1982 roku. Przez wiele lat pełnił funkcję szkoły podstawowej. Budynek jednokondygnacyjny, podpiwniczony. Stropodach jednospadowy, prawdopodobnie o konstrukcji drewnianej, kryty blachą falistą. Fundament betonowy, ściany zewnętrzne o gr. 56 cm. Ściany piwnicy z pustaków żużlowych, ściany parteru warstwowe: pustak ceramiczny/pustka powietrzna/pustak ceramiczny. Stropy z płyt kanałowych o gr. 37 cm. Posadzki parteru - lastryko, w piwnicy - wylewka betonowa. Nowa stolarka okienna i drzwi wejściowe z PVC. Instalacja centralnego ogrzewania niesprawna. Zakres dokumentacji projektowej na wyżej wymienionych obiektach powinien obejmować m.in. * Docieplenie stropodachu i dachu, * Ocieplenie ścian zewnętrznych, * Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, * Wykonanie nowej instalacji grzewczej. Należy zaprojektować ekologiczne rozwiązanie z wyłączeniem kotłów na paliwo stałe. . * Sporządzenie audytów energetycznych wraz z efektami ekologicznymi * zaprojektowania systemu fotowoltaicznego na potrzeby ciepłej wody użytkowej * wizualizację każdego obiektu ( wymaga się zastosowania kamienia wapiennego na elewacji frontowej ) * Wykonawca zobowiązany jest do opracowania audytów ,dokumentacji i wizualizacji dla każdego obiektu osobno. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania w dokumentacji prace wynikające z audytów energetycznych 4.3. CZĘŚĆ 3. Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Ochotniczej Straży Pożarnej w Orzeszkowie, Skotnikach i Woli Przedmiejskiej. OSP w Orzeszkowie - Orzeszków 2, dz. nr ewid. 77, obręb Orzeszków Budynek wzniesiony na początku lat 30. W roku 1962 gruntownie odremontowany. W latach 70. strażnica rozbudowywana. W latach 70. i 80. przeprowadzano prace remontowe. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, kryty dachem dwuspadowym z płyt azbestocementowych na więźbie płatwiowo-krokwiowej. Dach nad salą prawdopodobnie na wiązarach deskowych. Fundamenty betonowe. Ściany zewnętrzne z cegły cementowej w części głównej (60 cm grubości), ciosanego wapienia w garażu (48 cm grubości), i pustaka żużlowego w dobudowanym aneksie sali (29 cm grubości).. Posadzka w sali wielofunkcyjnej: deski na legarach na wylewce, w pozostałych pomieszczeniach wylewka, w części zachodniej (dawny sklep) - lastryko. Nad salą sufit z płyt drewnopochodnych, nad garażem i dawnym sklepem strop ceramiczny typu Kleina na belkach stalowych. Drzwi i brama garażowa drewniane, stolarka okienna z PVC starego typu. OSP w Skotnikach - Skotniki 6a, dz. nr ewid. 177/1, obręb Skotniki Budynek jednokondygnacyjny, zbudowany w technologii murowanej. Ściany zewnętrzne części garażowej z pustaków cementowych, o gr. 25 cm. Ściana frontowa garażu ze schodkowa? attyka?. Ściany zewnętrzne części głównej z pustaków żużlowych. Górne fragmenty ścian szczytowych z pustaków ceramicznych. Budynek niepodpiwniczony. Garaż i przybudówka kryte stropodachami z płyt betonowych na belkach stalowych, nad budynkiem głównym dach dwuspadowy z płyt eternitowych na kratownicy z desek. Stolarka okienna w większości drewniana. Ogrzewanie za pomocą piecyka wolnostojącego na węgiel/drewno OSP w Woli Przedmiejskiej - Wola Przedmiejska 18a, dz. nr ewid. 103/1, obręb Wola Przedmiejska Strażnica wzniesiona w 1975 r., rozbudowana w latach 1984-85. Budynek jednokondygnacyjny, z nieużytkowym poddaszem, niepodpiwniczony. Fundamenty betonowe, ściany zewnętrzne o grubości 41 cm z pustaków żużlowych, otynkowane, malowane na biało. Pomieszczenia przykryte stropem z płyt żelbetowych opartych na belkach stalowych dwuteowych. Dach z płyt azbestocementowych opartych na drewnianej więźbie płatwiowo-kleszczowej. Na podłodze wylewka betonowa, w sali wielofunkcyjnej gres. Stolarka okienna z PCV, z wyjątkiem okien garażu (ślusarka metalowa) i pomieszczenia OSP (drewno). Okna, drzwi wejściowe i bramę garażową wymieniano ok. 10 lat temu. Budynek składa się z dwóch części: ogólnej i garażowej. W części ogólnej znajduje się przedsionek, kuchnia, toaleta, pomieszczenie OSP oraz duża sala wielofunkcyjna (86 m2) ze sceną, w której organizowane są imprezy. Część garażowa, dostępna z zewnątrz oraz z sali wielofunkcyjnej, składa się z jednego pomieszczenia. Posadzka w części ogólnej jest wyniesiona ok. 58 cm nad poziom terenu, podczas gdy posadzka garażu znajduje się na poziomie terenu. Budynek wyposażony w instalację wodociągową. Woda ogrzewana za pomocą elektrycznego ogrzewacza. Budynek nie jest podłączony do kanalizacji i nie posiada zbiornika asenizacyjnego. Instalacja elektryczna starego typu - aluminiowa. Budynek ogrzewany dwoma piecykami wolnostojącymi na węgiel/drewno. Większość pomieszczeń wyposażono w instalację wentylacji grawitacyjnej. Strażnica posiada syrenę alarmową. Zakres dokumentacji projektowej na wyżej wymienionych obiektach powinien obejmować m.in. * Docieplenie stropodachu i dachu, * Ocieplenie ścian zewnętrznych, * Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, * Wykonanie nowej instalacji grzewczej. Należy zaprojektować ekologiczne rozwiązanie z wyłączeniem kotłów na paliwo stałe. . * Sporządzenie audytów energetycznych wraz z efektami ekologicznymi * zaprojektowania systemu fotowoltaicznego na potrzeby ciepłej wody użytkowej * wizualizację każdego obiektu ( wymaga się zastosowania okładziny z kamienia wapiennego elewacji frontowej ) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania audytów ,dokumentacji i wizualizacji dla każdego obiektu osobno. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania w dokumentacji prace wynikające z audytów energetycznych 5. Dla obiektów w miejscowości Orzeszków, Rożniatów i Wola Przedmiejska należy uzyskać zgodę Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi na odstępstwo od zakazów obowiązujących w stosunku do gatunków dziko występujących zwierząt objętych ochroną. 6.Wykonawca zobowiązany jest wykazać w dokumentacji wszystkie prace dodatkowe niezbędne do prawidłowej termomodernizacji każdego obiektu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji dla każdego obiektu osobno. 8.Dokumentacja musi określać niezbędne prace mające wpływ na poprawę efektywności energetycznej obiektów, zmniejszenie zapotrzebowania na energię przedmiotowych budynków. 9.Prace termomodernizacyjne muszą być zgodne z przepisami krajowymi, unijnymi i ochrony środowiska. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania robót umożliwiających późniejszy dostęp osób niepełnosprawnych. 11.Zamawiający ubiega się o dofinansowanie w ramach działania IV.2.2 (Termomodernizacja budynków), działania IV.2 (Termomodernizacja budynków), osi priorytetowej IV (Gospodarka niskoemisyjna) RPO WŁ na lata 2014-2020 12.Zamawiający wymaga od Wykonawcy przygotowania wniosków, złożenie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji przedsięwzięcia polegającego na termomodernizacji obiektów, w szczególności zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę jeśli wystąpi taka konieczność. 13.Wykonawca przy opracowywaniu niniejszej dokumentacji zobowiązany będzie uwzględnić wszelkie uwagi i sugestie Zamawiającego oraz na bieżąco konsultować wszystkie projektowane rozwiązania. 14.Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o wszelkich błędach, przeoczeniach i innych czynnikach mogących mieć wpływ na prawidłowe opracowanie dokumentacji. Szczegółowy zakres opracowań będzie uzgadniany z Wykonawcą w trakcie realizacji zadania. 15 Wykonawca winien przewidzieć konieczność wymiany konstrukcji dachu, związanych z instalacją fotowoltaiczną oraz przewidzieć wzmocnienie fundamentów pod wykonanie elewacji z kamienia wapiennego. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na wprowadzenie zmian zakresu projektu. 16 Opracowania mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 17. Do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wymagane uzgodnienia formalno - prawne i decyzje administracyjne zezwalające na wykonanie robót budowlanych dla danego zadania. 18.W projekcie budowlanym Wykonawca wskaże optymalne terminy wykonania poszczególnych robót budowlanych, uwzględniając m.in. ochronę środowiska. 19.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest sporządzić kompletną dokumentację budowlano - wykonawczą wraz ze wszystkimi dokumentacjami określonymi w Rozporządzeniu w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji zezwalających na wykonanie robót określonych w dokumentacji. Wykonawca zmieści w projekcie oświadczenia projektantów i osób sprawdzających o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej 20. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - koncepcje poprzedzające wykonanie dokumentacji projektowej w ilości 2 egzemplarzy dla każdego obiektu w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej - kompletne dokumentację budowlano - wykonawcze w ilości 6 egzemplarzy dla każdego obiektu oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej . - audyty energetyczne wraz z efektami ekologicznymi w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej oraz 1 egzemplarzu w formie elektronicznej dla każdego obiektu osobno, - wizualizacje elewacji zaakceptowane przez Zamawiającego - w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz forma elektroniczna każdego obiektu - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w ilości 6 egzemplarzy dla każdego obiektu oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej -przedmiary robót dla każdego obiektu osobno w ilości 4 egzemplarze oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej. -kosztorysy inwestorskie w ilości 2 egzemplarze oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej dla każdego obiektu osobno. - oraz pozostałą dokumentację wymaganą przepisami prawa. 21.Wersje elektroniczne powyższych opracowań należy dostarczyć (płyta CD, DVD) w następujących formatach: - teksty jako pliki w formacie doc, lub innym kompatybilnym z Word 2007, oraz pdf - rysunki jako pliki w formacie dwg (do wersji "AutoCad 2010" lub innym kompatybilnym z AutoCad 2010), oraz pdf - kosztorysy, przedmiary jako pliki w formacie xls, lub innym kompatybilnym z Excel 2007, ( pliki nie mogą posiadać zabezpieczenia przed kopiowaniem)oraz pdf 22.Wstępne założenia rozwiązań projektowych i ich szacunkowy koszt należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca dokumentacji projektowej spisze z Zamawiającym protokół danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania. 23.Wykonawca dokumentacji projektowej będzie pełnił nadzór autorski nad realizacją robót w ramach zadania wynikającego z umowy. 24.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia zaleceń i wymogów wynikających z danego programu pomocowego, z którego Zamawiający ubiega się o dofinansowanie, obowiązujących przepisów/dyrektyw Unii Europejskiej i przepisów prawa krajowego. 25.Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany jest do zorganizowania i okazania dokumentacji projektowej w terenie wszystkim zainteresowanym stronom w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Protokół z okazania należy załączyć do dokumentacji. 26.Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania przedmiotu zamówienia do stanu prawnego obowiązującego w dniu przekazania opracowań zamawiającemu, jeżeli w czasie wykonywania opracowań akty prawne ulegną zmianie. 27.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie uzgodnienia, materiały oraz informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt. 28.Opracowania mają służyć do przeprowadzenia postępowania przetargowego zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych w celu wyłonienia Wykonawcy zamówienia na wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji obiektów określonych powyżej. 29.Projektant zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 30.Wykonawca udzieli rękojmi za wady wynoszącej minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 31.Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego uaktualnienia elementów przedmiotu zamówienia w przypadku ich dezaktualizacji przed terminem ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych dla danej inwestycji. Zobowiązanie wygasa po upływie terminu rękojmi za wady wynoszącym minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 32.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentacje budowlano - wykonawcze uzgodnioną ze wszystkimi instytucjami, których akceptacja jest wymagana dla wykonania prac budowlanych określonych niniejszą dokumentacją. 33.Do szczególnych obowiązków Wykonawcy należy: a) konsultacje z zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji, dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty b) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art.29-31 Prawa Zamówień publicznych tj. za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to wykonawca ( projektant) zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących ich równoważności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Ochotniczej Straży Pożarnej w Felicjanowie, Zaborowie oraz budynku po byłej szkole podstawowej w m. Wola Przedmiejska
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT47448.19
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert13
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pracownia Audyorska Sp.z o.o., ,  ,  ul. Żabia 34,  27-400,  Ostrowiec Świętokrzyski,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25092.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25092
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83517
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Ochotniczej Straży Pożarnej w Człopach, Górach oraz budynku byłej kaplicy w Rożniatowie .
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT40406.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert12
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pracownia Audytorska Sp.z o.o., ,  ,  ul. Żabia 34,  27-400 ,  Ostrowiec Świętokrzyski ,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25830
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25830
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83394
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Ochotniczej Straży Pożarnej w Orzeszkowie, Skotnikach i Woli Przedmiejskiej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT35494.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert12
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pacownia Architektoniczna Exigo Marek Kozieł ,  ,  ul. Kołłątaja 26/9,  24-100,  Puławy,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33210
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33210
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83394
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.