eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Wydziału Chemii UG.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Gdańsk: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Wydziału Chemii UG.
Numer ogłoszenia: 290520 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220490 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Wydziału Chemii UG..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Wydziału Chemii UG, zwane w dalszej części SIWZ - materiałami. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 33793000-5 - laboratoryjne wyroby szklane. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 (do SIWZ). 4. Zamówienie dotyczy dostawy fabrycznie nowych materiałów, wolnych od wad fizycznych, w opakowaniach, które uniemożliwiają zdekompletowanie oraz chronią przed uszkodzeniem. 5. Pod pojęciem dostawy należy rozumieć sukcesywne dostarczanie materiałów, na indywidualne zamówienia Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego. 6. Zamawiający przewiduje realizację w oparciu o zamówienia składane faksem lub e-mailem. 7. Dostawy zamówionych materiałów powinny być realizowane w ciągu 21 dni od dnia złożenia zamówienia. 8. Ilości wyszczególnione w załączniku nr 6 (do SIWZ) są szacunkowe (uzależnione od zapotrzebowania) i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy - rozdział XVI pkt 13. 9. Wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 (do SIWZ) nazwy i normy zostały podane w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu oczekiwanej klasy materiałów. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 11. Zaoferowany przez Wykonawcę materiał równoważny musi odpowiadać wszystkim cechom jakościowym określonym przez Zamawiającego. 12. W celu udowodnienia równoważności Wykonawca załączy do oferty certyfikat jakości, świadectwo kontroli jakości lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie materiałów oferowanych z wymaganymi. Wszelkie ryzyko (w tym ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. 13. Do oferty należy załączyć kartę katalogową do każdego z oferowanych materiałów. Ze względu na ilość materiałów i wymaganych kart katalogowych informacje te zaleca się umieścić w formie elektronicznej na nośniku informacji (np.: CD, DVD, pen drive) i dołączyć do oferty. 14. Materiał wykonany ze szkła boro krzemowego musi spełniać określoną zawartość boro krzemu w oferowanym materiale i temperaturę pracy. Za szkło boro krzemowe uważa się szkło o zawartości minimum 80% boro krzemu oraz o dopuszczalnej temperaturze pracy minimum 500oC. 15. Materiały muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 16. Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały były oznaczone widocznym symbolem CE (deklaracja zgodności CE) zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 marca 2003 roku (DZ. U. nr 49 poz. 414 z 24 marca 2003 r.). 17. Gwarancja obejmuje okres minimum 12 miesięcy, chyba że gwarancja przewiduje dłuższy okres na podstawie informacji zawartej w karcie gwarancyjnej. 18. Czas reakcji Wykonawcy od dnia zgłoszenia wady lub uszkodzenia - 4 dni robocze. 19. Czas wymiany materiałów na wolne od wad lub uszkodzeń - nie dłuższy niż 14 dni roboczych. 20. Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITKO Sp. z o.o., al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 223319,62

  • Oferta z najniższą ceną: 190635,04 / Oferta z najwyższą ceną: 310144,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.