eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › ŚWIĄTNIKI - remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Sobótka: ŚWIĄTNIKI - remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej
Numer ogłoszenia: 290492 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250218 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka, Rynek 1, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 071 3162043 do 045, faks 071 3162123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIĄTNIKI - remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ŚWIĄTNIKI - remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - zapewnienie dozoru geodezyjnego w zakresie wytyczenia dróg oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, - opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego, - wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i p.poż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, - zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, - dostarczenia atestów oraz świadectw jakości używanych materiałów, - ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od ich rozpoczęcia do przekazania zadania Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej. Zakres robót drogowych w ramach zadania: - karczowanie krzaków i podszyć rzadkich wzdłuż remontowanej drogi, - wyrównanie istniejącej podbudowy z niesortu kamiennego, - uzupełnienie i poszerzenie istniejącej podbudowy warstwą z kruszywa łamanego naturalnego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 5 cm po zagęszczeniu, - wykonanie pobocza wzmocnionego, - wykonanie zjazdów wykończonych warstwą jezdną z betonu asfaltowego o grubości 5 cm, - odbudowę istniejących przepustów drogowych wraz z ich ujednoliceniem w zakresie konstrukcji i średnicy, - oczyszczenie i udrożnienie istniejącego rowu przydrożnego z profilowaniem skarp, ich humusowaniem i obsiewem mieszanką traw, - umocnienie skarp i dna rowu elementami prefabrykowanymi (płyty ażurowe 60 x 40 x 10 cm) ułożonymi na posypie piaskowym. - ułożenie krawężnika na zakończeniu jezdni zjazdów. Roboty określone powyżej powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. Wszystkie prace objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z projektem budowlanowykonawczym. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym i przedmiarze robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane z Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych Województwa Dolnośląskiego w zakresie przewidzianym w Planie zadań rekultywacyjnych na 2010 rok realizowanych przy współudziale środków Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych w województwie dolnośląskim.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług M.BiK Jan Libera, ul. Konopnickiej 40, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 476014,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 306447,19

  • Oferta z najniższą ceną: 306447,19 / Oferta z najwyższą ceną: 407809,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.