eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Instalacja systemu klimatyzacji pomieszczeń sali teatralnej oraz foyer CKiS - do istniejących central wentylacyjnych w budynku Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Siedlce: Instalacja systemu klimatyzacji pomieszczeń sali teatralnej oraz foyer CKiS - do istniejących central wentylacyjnych w budynku Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach.
Numer ogłoszenia: 290492 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124285 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki im. Andrzeja Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce, ul. Bp. Ignacego Świrskiego 31, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6446800 wew. 45, faks 025 6445646.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja systemu klimatyzacji pomieszczeń sali teatralnej oraz foyer CKiS - do istniejących central wentylacyjnych w budynku Centrum Kultury i Sztuki im. A. Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce przy ul. Bpa I. Świrskiego 31 w Siedlcach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji centralnej - instalacji chłodzenia powietrza dla sceny, widowni i foyer CKiS. Na obiekcie zamontowane są dwie centrale. Centrala nawiewno- wywiewna N1, typ ACAV-M-6/5-NW-PL-7136/41 firmy Inwent, o wydajności 19000m3/h i sprężu dyspozycyjnym 550Pa, obsługująca scenę i widownię. Centrala nawiewno- wywiewna N2, typ ACAV-M-2-NW-PL-7136/41 firmy Inwent, o wydajności 5000m3/h i sprężu dyspozycyjnym 300Pa, obsługująca pomieszczenie foyer oraz pomieszczenie operatora dźwięku i projektorów. Obie centrale zlokalizowane są w wentylatorni w piwnicy budynku. W oparciu o obliczenia zysków ciepła dla poszczególnych pomieszczeń, których wyniki przestawiono w projekcie (załącznik do SIWZ), należy zamontować dwie chłodnice freonowe dla każdej z central - możliwie największe moce chłodnic bez konieczności wymiany całych central wentylacyjnych. Konieczna jest wymiana wentylatorów nawiewnych na wentylatory o większym sprężu dyspozycyjnym, w celu pokonania oporów przepływu powietrza przez urządzenie. Chłodnice zasilane będą z agregatów skraplających umieszczonych na dachu budynku. Jako czynnik chłodniczy zastosowano ekologiczny freon R410A. Lokalizację urządzeń oraz średnice przewodów freonowych przedstawiono w projekcie /załącznik do SIWZ/. 3.5. Planowany zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiony został w: -projekcie, projektach wykonawczych instalacji klimatyzacji wraz z projektami konstrukcji wsporczej, - przedmiarze robót - w części pomocniczej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które łącznie stanowią załącznik do niniejszej SIWZ . 3.6. Ze względu na charakter budynku oraz specyfikę prowadzenia prac Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalne na obiekcie w celu sporządzenia rzetelnej wyceny prac. Wymagania dotyczące robót: 1 Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami ustanowionego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. 2 Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projektami oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3.7. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń 1 Użyte materiały i urządzenia winny być nowe w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać pełna sprawność eksploatacyjną. 2 Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz karty przekazywanych odpadów. 3 Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów, informacji oraz wyników badań dla potrzeb zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego wbudowanych urządzeń, które tego wymagają zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym /Dz. U. z 2000 r. Nr 122. poz. 1321 z późn. zm./ oraz obecność podczas ich odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. 4 Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane urządzenia, chyba że Zamawiający podejmie decyzję o ich dalszym wykorzystaniu lub przekazaniu innej jednostce. 3.8. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy urządzeń i materiałów należy rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów lub urządzeń równoważnych pod względem parametrów technicznych określonych w projekcie który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ W przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karły katalogowe. 3.9. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1 W trakcie prowadzenia prac w budynku część biurowa będzie funkcjonowała w sposób normalny, z wyłączeniem pomieszczeń objętych pracami budowlanymi. 2 Przekazywanie pomieszczeń na potrzeby prowadzonych robót będzie na bieżąco uzgadniane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 3 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo /każdego dnia/ po zakończeniu pracy doprowadzić budynek oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby praca Zamawiającego, w szczególności odbywająca się w części biurowej odbywała się bez zakłóceń, oraz zabezpieczyć obiekt przed czynnikami zewnętrznymi jak: złe warunki atmosferyczne, kradzież itp. 3.10. Wymagania stawiane Wykonawcy 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 2 Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi zawartymi w projekcie i normami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy /kierownikiem robót/. 6 Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7 Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Systemy Wentylacji i Klimatyzacji INSTALWENT, ul. Poznańska 12/35, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370152,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 455287,86

  • Oferta z najniższą ceną: 439757,59 / Oferta z najwyższą ceną: 698761,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.