eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › REMONT POSADZEK W GARAŻU BUDYNKU NR 95 ORAZ REMONT SANITARIATU NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KOMOROWIE BĘDĄCEGO W ADMINISTROWANIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Zegrze: REMONT POSADZEK W GARAŻU BUDYNKU NR 95 ORAZ REMONT SANITARIATU NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KOMOROWIE BĘDĄCEGO W ADMINISTROWANIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU
Numer ogłoszenia: 290452 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248524 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 261 883 896, faks 261 883 868.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POSADZEK W GARAŻU BUDYNKU NR 95 ORAZ REMONT SANITARIATU NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KOMOROWIE BĘDĄCEGO W ADMINISTROWANIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont posadzek w garażu budynku nr 95 oraz remont sanitariatu na terenie kompleksu wojskowego w Komorowie będącego w administrowaniu Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a)specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do projektu umowy, b)przedmiar robót- ślepy kosztorys - stanowiące - zał. nr 10 do SIWZ, c)zestawieniem materiałów - stanowiące - zał. nr 11 do SIWZ, d)rysunki pomocnicze - zał. nr 12 do SIWZ, 3.Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy, stanowiący zał. nr 13 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga nie krótszej niż 36 miesięcy i nie dłuższej niż 48 miesięcznej gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie (tel. 261 384 717, 722 380 114) z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury (SOI) w Komorowie, codziennie w godz. 800-1400 od poniedziałku do czwartku, oraz w godz. 800-1200 w piątek. 5.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.16.13.50 - 45.16.13.50 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MK MODERN Sp. z o.o., al. Bohaterów Września 9 lok. 135, 03-389 Wraszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103912,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146124,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146124,00 / Oferta z najwyższą ceną: 176704,06

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.