eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk i dostawa materiałów dydaktycznych (nr sprawyZP-2/15)



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Warszawa: Druk i dostawa materiałów dydaktycznych (nr sprawy: ZP-2/15)
Numer ogłoszenia: 29042 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423512 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa materiałów dydaktycznych (nr sprawy: ZP-2/15).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa materiałów dydaktycznych dla uczestników kursów w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: 1) Kształcenie w ramach procesu specjalizacji lekarzy deficytowych specjalności tj. onkologów, kardiologów i lekarzy medycyny pracy - UE 1; 2) Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych - UE 2; 3) Wsparcie systemu kształcenia ustawicznego personelu medycznego w zakresie opieki geriatrycznej - UE 3. 2. Materiały dydaktyczne zostały podzielone wg grup rodzajowych, w zależności od planowanej łącznej liczby stron w jednym egzemplarzu oraz od planowanej liczby stron kolorowych. 3. Usługa świadczona będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień na przygotowanie materiałów dydaktycznych, w których określone zostaną m.in. kategoria materiałów dydaktycznych, liczba zamawianych egzemplarzy, miejsce i termin dostawy materiałów dydaktycznych, osoba upoważniona do ich odbioru, a także dziedzina medycyny, nazwa i numer projektu, w ramach którego zamawiane są materiały dydaktyczne. 4. Miejsce dostawy materiałów dydaktycznych obejmuje lokalizacje w Warszawie i w Otwocku. 5. Zamawiający zastrzega możliwość złożenia w tym samym dniu do 12 zamówień na druk Materiałów dydaktycznych, które będą musiały zostać zrealizowane w tym samym czasie i dostarczone w jednym terminie do kilku lokalizacji. 6. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie co najmniej 40% jego wartości i zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji pozostałej części zamówienia, bez podawania przyczyny. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowane jest w ramach projektów: 1 Kształcenie w ramach procesu specjalizacji lekarzy deficytowych specjalności tj. onkologów, kardiologów i lekarzy medycyny pracy; 2 Wsparcie systemu ratownictwa medycznego poprzez kształcenie zawodowe lekarzy, ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych; 3 Wsparcie systemu kształcenia ustawicznego personelu medycznego w zakresie opieki geriatryczne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 271608,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 281708,00

  • Oferta z najniższą ceną: 281708,00 / Oferta z najwyższą ceną: 281708,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.