eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Przebudowa nawierzchni drogowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych oraz budowa miejsc postojowych (w ilości 18 miejsc) w ciągu pasa chodnikowego ulicy Hajduki w Świętochłowicach - na długości około 220,00 mb (od ul. Plebiscytowej do granic administracyjnych miasta), w ramach działek o numerach ewidencyjnych 1093/37, 3856, 166/38, 1069/39, 1068/39, 167/39, 1066/39, 1065/39, 1062/39, 1061/39, 1058/50, 170/50, 451/51, 52, 1057/49, 3842

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Świętochłowice: Przebudowa nawierzchni drogowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych oraz budowa miejsc postojowych (w ilości 18 miejsc) w ciągu pasa chodnikowego ulicy Hajduki w Świętochłowicach - na długości około 220,00 mb (od ul. Plebiscytowej do granic administracyjnych miasta), w ramach działek o numerach ewidencyjnych 1093/37, 3856, 166/38, 1069/39, 1068/39, 167/39, 1066/39, 1065/39, 1062/39, 1061/39, 1058/50, 170/50, 451/51, 52, 1057/49, 3842
Numer ogłoszenia: 290424 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232224 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych oraz budowa miejsc postojowych (w ilości 18 miejsc) w ciągu pasa chodnikowego ulicy Hajduki w Świętochłowicach - na długości około 220,00 mb (od ul. Plebiscytowej do granic administracyjnych miasta), w ramach działek o numerach ewidencyjnych 1093/37, 3856, 166/38, 1069/39, 1068/39, 167/39, 1066/39, 1065/39, 1062/39, 1061/39, 1058/50, 170/50, 451/51, 52, 1057/49, 3842.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa nawierzchni drogowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych oraz budowa miejsc postojowych (w ilości 18 miejsc) w ciągu pasa chodnikowego ulicy Hajduki w Świętochłowicach - na długości około 220,00 mb (od ul. Plebiscytowej do granic administracyjnych miasta), w ramach działek o numerach ewidencyjnych 1093/37, 3856, 166/38, 1069/39, 1068/39, 167/39, 1066/39, 1065/39, 1062/39, 1061/39, 1058/50, 170/50, 451/51, 52, 1057/49, 3842 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niżej podanego zakresu robót: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe, c) podbudowy i krawężniki, d) chodniki i stanowiska postojowe, e) nawierzchnie ulic, chodników i miejsc postojowych, f) regulacja urządzeń podziemnych, g) oznakowanie pionowe i poziome. Szczegółowy zakres prac określają: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i kosztorys ofertowy, stanowiący integralną część niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 60 miesięcznej gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca poniesie koszt wykonania oraz utrzymania oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót posiada Zamawiający Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych jest on zobowiązany załączyć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych oraz zgodę projektanta na zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych podanych w w/w wykazie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDREM, ul. Katowicka 18, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 510223,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 378313,56

  • Oferta z najniższą ceną: 378313,56 / Oferta z najwyższą ceną: 563055,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.