eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Poznań: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 290354 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu następującego sprzętu informatycznego: Dla części I zamówienia: - 3 sztuk wysokowydajnych laserowych monochromatycznych drukarek sieciowych, - 3 sztuk laserowych drukarek kolorowych, - 30 sztuk laserowych drukarek monochromatycznych, Dla części II zamówienia: - 2 sztuk kolorowych atramentowych adresarek do kopert i zwrotek. 2. Parametry techniczne sprzętu: Część I zamówienia 1) Wysokowydajne laserowe drukarki monochromatyczne. Zaoferowane wysokowydajne laserowe drukarki monochromatyczne muszą posiadać następujące (lub lepsze) parametry techniczne: - prędkość druku 35 str./min, tryb normal A4; - formaty papieru: A4, B5, A5, A6, Letter, Legal; - obsługa języków / emulacje HP PCL 5e, PostScript v3, IBM Proprinter, Epson LQ; - gramatura papieru 60-220 g/m2; - podajnik kasetowy na minimum 500 arkuszy; - podajnik wielofunkcyjny na minimum 50 arkuszy; - standardowa wbudowana pamięć 128 MB; - USB Hi-Speed 2.0, Ethernet 10/100TX; - funkcjonalność automatycznego dupleksu; - max obciążenie miesięczne 150 000 stron; - poziom hałasu: drukowanie 52 dB(A), czuwanie 29 dB(A); - sterowniki dla aktualnych systemów Microsoft Windows , Linux. 2) Laserowe drukarki kolorowe. Zaoferowane laserowe drukarki kolorowe muszą posiadać następujące (lub lepsze) parametry techniczne: - szybkość druku kolorowego i monochromatycznego w formacie A4 nie mniej niż 20 str./min.; - czas pierwszego wydruku kolorowego nie dłużej niż 12 sekund; - czas pierwszego wydruku monochromatycznego nie dłużej niż 11 sekund; - rozdzielczość 600x600 dpi; - standardowa pamięć RAM nie mniej niż 256 MB; - złącza zewnętrzne USB 2.0 High Speed, Fast Ethernet10/100BaseTX; - funkcjonalność automatycznego dupleksu (automatyczny druk dwustronny); - język drukowania PCL6 (5c/XL), KPDL3 (zgodny z PostScript 3); - podajnik automatyczny na minimum 250 kartek 60-163 g/m2 formatu A4-A6, B5, B6, Letter, Legal; - podajnik ręczny na minimum 50 kartek 60-220 g/m2 formatu A4-A6, B5, B6, Letter, Legal; - obciążenie (maksymalne) 50 000 stron miesięcznie; - sterowniki dla aktualnych systemów MS Windows, Linux; - poziom hałasu: drukowanie 50 dB(A), czuwanie 30 dB(A); - zasilanie 230 VAC, 50 Hz. 3) Laserowe drukarki monochromatyczne. Zaoferowane laserowe drukarki monochromatyczne muszą posiadać następujące (lub lepsze) parametry techniczne: - szybkość druku w formacie A4 nie mniej niż 30 str./min; - rozdzielczość 600 x 600 dpi; - standardowa pamięć RAM nie mniej niż 64 MB; - złącza zewnętrzne IEEE1284 (dwukierunkowe równoległe), Hi-Speed USB 2.0, 10/100BaseTX Ethernet; - funkcjonalność automatycznego dupleksu (automatyczny druk dwustronny); - języki drukowania : PCL5e, PCL6, Epson FX, IBM ProPrinter; - obsługa protokołów sieciowych: TCP/IP, Netware, NetBEUI; - podajnik automatyczny na minimum 250 arkuszy (A4, 80 g/m2); - podajnik uniwersalny: 1 arkusz (do 163 g/m2); - formaty papieru : A4, A5, B5(JIS), A6, Letter, Legal; - koperty: Monarch, Com-9, Com-10, DL, C5, C6; - gramatura papieru 60 do 163 g/m2; - zasilanie 230 VAC +/- 10%, 50 Hz +/-2%; - kompatybilność z systemami operacyjnymi Windows 2000 / 2003 / 2003 x64 / XP/XP x64 i nowszymi; - obciążenie (maksymalne) 60 000 stron miesięcznie; - obciążenie (zalecane) około 3 000 stron miesięcznie. Część II zamówienia 1. Kolorowe atramentowe adresarki do kopert i zwrotek. Zaoferowane kolorowe atramentowe adresarki do kopert i zwrotek muszą posiadać następujące (lub lepsze) parametry techniczne: - szybkość druku formatu A4 nie mniej niż 35 str./min.; - szybkość druku kopert C6 lub zwrotek nie mniej niż 70 sztuk/min.; - obciążenie 20 000 stron wydruków miesięcznie; - gramatura papieru 70 do 200 g/m2; - druk na kopertach (z klejem lub bez) o standardowych formatach C6,C5,C6/5,DL i innych; - druk na zwrotkach; - atramentowa technologia druku w czerni i w kolorze; - 2 podajniki na zwrotki i koperty; - pojemność podajnika pierwszego : 150 sztuk zwrotek lub kopert; - pojemność podajnika drugiego : 75 sztuk zwrotek lub kopert; - złącze portu zewnętrznego USB; - złącze portu sieciowego Ethernet 10/100TX; - sterowniki dla systemów Windows 98, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7. 3. Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r., Nr 155, poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 4. Wykonawca dostarczy łącznie z ofertą dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania, bez dołączenia dokumentacji, o której mowa powyżej. 5. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany w 2012 roku. 6. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone karty gwarancyjne z wyszczególnionymi numerami seryjnymi, a także instrukcje obsługi w języku polskim. 7. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udziela co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na adresarki i 24-miesięcznej gwarancji na drukarki. 8. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.13.13.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

podpisane warunki gwarancyjne

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań pok. 457, bud. A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań Sekretariat Biura Organizacyjno-Administracyjnego, pok. 373, bud.A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu następującego sprzętu informatycznego: Dla części I zamówienia: - 3 sztuk wysokowydajnych laserowych monochromatycznych drukarek sieciowych, - 3 sztuk laserowych drukarek kolorowych, - 30 sztuk laserowych drukarek monochromatycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu następującego sprzętu informatycznego: Dla części I zamówienia: - 3 sztuk wysokowydajnych laserowych monochromatycznych drukarek sieciowych, - 3 sztuk laserowych drukarek kolorowych, - 30 sztuk laserowych drukarek monochromatycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu następującego sprzętu informatycznego: Dla części II zamówienia: - 2 sztuk kolorowych atramentowych adresarek do kopert i zwrotek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu następującego sprzętu informatycznego: Dla części II zamówienia: - 2 sztuk kolorowych atramentowych adresarek do kopert i zwrotek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.