eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku i na terenie należącym do Urzędu Skarbowego w Radomsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Radomsko: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku i na terenie należącym do Urzędu Skarbowego w Radomsku
Numer ogłoszenia: 290344 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218571 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854923, faks 044 6854974.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku i na terenie należącym do Urzędu Skarbowego w Radomsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonywanie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku i na terenie należącym do Urzędu Skarbowego w Radomsku w okresie od dnia 01.11.2010 r. do dnia 31.10.2012 r.2)Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3)Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:a) usługa utrzymania czystości w budynku Urzędu Skarbowego w Radomsku będzie świadczona w dni pracy urzędu w poniedziałek, środę, czwartek, piątek w godzinach pracy urzędu od 7-16, we wtorek 7-18 w sposób niezakłócający jego działalności, b) usługa utrzymania czystości terenu świadczona codziennie przez 7 dni w tygodniu,c) Wykonawca usługi ponosi koszty zakupu sprzętu, materiałów i profesjonalnych środków czystości niezbędnych do realizacji zamówienia oraz gwarantuje, iż są one dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, d) w ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, płynu do naczyń, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci,itp. e) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia dodatkowych dni do wykonywania usługi sprzątania bez dodatkowych opłat: -po wykonanych pracach remontowych (powierzchnia wyłączona ze sprzątania podczas prac remontowych nie będzie pomniejszona przez Zamawiającego z wynagrodzenia miesięcznego), - w przypadku zorganizowania Dni Otwartych w Urzędach Skarbowych. 4)Zamawiający zapewnia Wykonawcy pomieszczenie dla osób sprzątających..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEMER SYSTEM sp z o.o., ul. Sulejoweska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99384,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196721,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.