eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › Przebudowa części ulic Dominikańskiej i 3-go Maja oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Dominikańskiej i 3- go Maja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Góra Kalwaria: Przebudowa części ulic Dominikańskiej i 3-go Maja oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Dominikańskiej i 3- go Maja
Numer ogłoszenia: 290344 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228498 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria, ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 0-22/7273414, faks 0-22/7273414.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części ulic Dominikańskiej i 3-go Maja oraz budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Dominikańskiej i 3- go Maja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, a następnie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę części ulic Dominikańskiej i 3 - go Maja w Górze Kalwarii oraz budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie wyżej wymienionych ulic. Zamówienie obejmuje wykonanie: - przebudowy placu przed Ratuszem - załącznik nr 1 Należy zaprojektować rynek z elementami zieleni, utwardzony, umożliwiający mieszkańcom udział w uroczystościach miejskich i kościelnych z oświetleniem i ławeczkami oraz elementem charakterystycznym np. fontanna, studnia itp. nawiązującym do istniejących elementów architektonicznych - przebudowy placu przy stacji paliw - załącznik nr 2 Należy zaprojektować skwer miejski z dużą ilością zieleni głównie niskiej, z oświetleniem i ławeczkami, teren utwardzony ograniczyć do niezbędnego minimum. Projekt powinien obejmować likwidację drewnianych pawilonów zaznaczonych kolorem zielonym na załączniku graficznym. - przebudowy ul. 3 - go Maja na całej długości Projekt powinien obejmować likwidację istniejących gazonów, poszerzenie chodnika oraz zaprojektowanie miejsc parkingowych po obydwu stronach ulicy. Na długości likwidowanych pawilonów drewnianych należy rozważyć zaprojektowanie miejsc parkingowych prostopadle do krawędzi jezdni. - przebudowy ulicy Dominikańskiej pomiędzy ul. 3 Maja oraz Dominikańską, zaznaczonej kolorem żółtym na załączniku nr 2 Należy zaprojektować ciąg pieszo jezdny głównie dla samochodów osobowych z dopuszczeniem dowozu towarów do sklepów za pomocą samochodów ciężarowych (ruch średni) z poszerzeniem istniejącego chodnika wzdłuż budynków oraz miejscami parkingowymi po tej samej stronie ulicy. - przebudowy ulicy Piłsudskiego Należy zaprojektować miejsca parkingowe po lewej stronie ulicy patrząc od strony ul. Pijarskiej. Na długości rynku bez miejsc parkingowych po prawej stronie. Od ul. Ratuszowej miejsca parkingowe po obydwu stronach jezdni. - rozdzielenie istniejącej kanalizacji ogólnospławnej w rejonie ulic Piłsudskiego, 3 Maja i Dominikańskiej oraz fragmentu Ks. Sajny (do ul. Św. Antoniego) na kanalizację deszczową i sanitarną oraz wykonanie połączenia z kanalizacją deszczową zaprojektowaną na terenie dawnej jednostki wojskowej. Zamawiający informuje, ze posiada projekt kanalizacji deszczowej w ul. Dominikańskiej oraz wybudowana kanalizację w tym rejonie - zgodnie z załącznikiem graficznym - koncepcji odprowadzenia wód opadowych z terenu pomiędzy ul. Piłsudskiego a ul. Szpitalną i Pijarską - załącznik nr 3. Należy rozważyć odprowadzenie wód deszczowych na skarpę wiślaną. Miejsca parkingowe należy zaprojektować z bruku, co pozwoli wykorzystać zapasy zgromadzone przez Zamawiającego. Wszystkie elementy powinny nawiązywać do historii miasta, istniejącej architektury, Ratusza oraz Kościoła Na Górce. W zakresie zamówienia należy uwzględnić złożenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego. W ramach zadania należy wykonać: koncepcję przebudowy - dwa warianty do akceptacji zamawiającego mapy do celów projektowych projekty budowlane i wykonawcze: opis techniczny całego zamierzenia budowlanego dokumentację techniczną badań gruntu zagospodarowanie terenu projekt architektoniczny projekt konstrukcji projekt oświetlenia terenu projekt kanalizacji deszczowej, projekt kanalizacji sanitarnej projekty dróg, miejsc postojowych, placów, chodników, zieleni projekty specjalistyczne związane ze specyfiką zamierzenia budowlanego koncepcję odprowadzenia wód opadowych specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (branżami i etapami) przedmiary robót - każda branża i każdy etap szczegółowy kosztorys inwestorski - każda branża i każdy etap zbiorcze zestawienie kosztów wszelkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę Dokumentacja powinna zawierać oryginały wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń potwierdzających prawidłowość i zgodność z przepisami rozwiązań zawartych w projekcie, jak również projekt zagospodarowania wykonany na oryginalnej mapie do celów projektowych. Dokumentacja musi uwzględniać etapowanie prac Dokumentację należy przygotować zgodnie z wykazem: ZZK, specyfikacje techniczne, kosztorys inwestorski, przedmiary robót - w 2 egz. pozostała dokumentacja w 5 egz. wersja elektroniczna dokumentacji na CD w 2 egz. kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej w programie współpracującym z Norma Pro Wykonawca zobowiązuje się do składania Zamawiającemu informacji o przebiegu prac projektowych co dwa tygodnie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RYSY Architekci, Modrzewiowa 12, 05-500 Nowa Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118695,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.