eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Ostróda: Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
Numer ogłoszenia: 29033 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej Spółka Akcyjna, ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, fax 089 6469250.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety : Pakiet nr 1:Odkażanie rąk, skóry i błon śluzowych; Pakiet nr 2 : Mycie i dezynfekcja narzędzi I; Pakiet nr 3 : Mycie i dezynfekcja narzędzi II; Pakiet nr 4 : Mycie i dezynfekcja powierzchni; Pakiet nr 5 : Dezynfekcja inkubatorów; Pakiet nr 6 : Odkażanie i pielęgnacja; Pakiet nr 7 : Mycie, czyszczenie i dezynfekcja sanitariatów i umywalek; Pakiet nr 8 : Pielęgnacja i konserwacja powierzchni; Pakiet nr 9 : Wyposażenie dodatkowe; Pakiet nr 10 :środki różne. Dla pakietów nr 1-9 oferty należy składać na całe pakiety. Dla pakietu nr 10 - środki różne - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w obrębie tego pakietu (tj. na poszczególne pozycje).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00 - 22.45.11.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na zasadzie spełnienia /nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:Dokumenty wymagane : a) wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. Nr 1), b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku- zał. Nr 2), c) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ( Prawo zamówień publicznych), na załączonym druku- zał.nr.4, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) Zaoferowane produkty określone w załączniku nr 2 Formularz cenowy w zależności, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta muszą odpowiadać przepisom zawartym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt.( np. Zgłoszenie do obrotu na terenie RP chyba, że przepisy stanowią inaczej). 1. Ustawa z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach(Dz.U. nr 42 poz.473, ze zm.); 2. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne( Dz.U. z 2004 r. nr 53 poz. 553, j. t.); 3. Ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych( Dz. U. nr 175 poz. 1433, ze zm.); 4. Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych(Dz. U. nr 93 poz. 896, ze zm.); 5. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002 r. w sprawie kart charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatu niebezpiecznego( Dz. U. nr 140 poz. 1171); 6. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z 14 sierpnia 2002 r. w sprawie obowiązku dostarczania kart charakterystyki niektórych preparatów niezaklasyfikowanych jako niebezpieczne (Dz. U. nr 142 poz. 1194); 7. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia (Dz.U. nr 16 poz. 150); 8. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 stycznia 2004 r. w sprawie jednolitych procedur oceny dokumentacji produktów biobójczych oraz kryteriów postępowania przy ocenie produktu biobójczego(Dz.U.nr 9 poz.74 ze zm.); 9. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2004 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych różnego przeznaczenia( Dz.U. nr100 poz. 1027); 10. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia( Dz.U. nr 251 poz. 2514); 11. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004 r. w sprawie wzoru oznaczenia wyrobów medycznych znakiem CE( Dz.U. nr 104 poz. 1111); dokumenty potwierdzające parametry oferowanych preparatów( wyniki badań lub zaświadczeń wydane np. PZH, DGHM itp.).W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie(wymagane jest wskazanie minimum 4 zrealizowanych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia). b) Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych preparatów, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta (kserokopie dokumentów może poświadczyć przedstawiciel oferenta upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz).3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie (1d, 1f,) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 (1e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.home.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej , lub w PZOZ w Ostródzie S.A, ul. Kościuszki 2, 140-100 Ostróda, pok. 223 lub pocztą..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna, ul. Kościuszki 2, 14-100Ostróda, pok. 227-sekretariat..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkażanie rąk, skóry i błon śluzowych - szacunkowa wielkość - 44711,95.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja narzędzi I - szacunkowa wielkość - 14035,81 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja narzędzi II - szacunkowa wielkość - 12000 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja powierzchni - szacunkowa wielkość - 51 965,05 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja inkubatorów - szacunkowa wielkość - 4200,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkażanie i pielęgnacja rąk - szacunkowa wielkość - 49517,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie, czyszczenie i dezynfekcja sanitariatów i umywalek - wielkość szacunkowa - 10348,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pielęgnacja i konserwacja powierzchni - szacunkowa wielkość - 16534,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie dodatkowe - szacunkowa wielkość - 18271,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki różne poz. 1 - wielkość szacunkowa - 3465,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 10 poz. 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki różne poz. 2 - wielkość szacunkowa - 1524,60 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 10 poz.3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki różne poz. 3 - szacunkowa wielkość - 1485,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 10 poz. 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki różne poz. 4 - szacunkowa wielkość - 715,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 10 poz. 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki różne poz.5 - szacunkowa wielkość - 660,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 10 poz. 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki różne poz. 6 - szacunkowa wielkość - 99,00 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 10 poz.7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki różne poz. 7 - wielkość szacunkowa - 747,50 zł.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.11.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.