eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Usługa dla przechowalni długoterminowej Krajowego centrum Roślinnych Zasobów genowych, IHAR- PIB w Radzikowie z podziałem na pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Błonie: Usługa dla przechowalni długoterminowej Krajowego centrum Roślinnych Zasobów genowych, IHAR- PIB w Radzikowie z podziałem na pakiety
Numer ogłoszenia: 290299 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin , Radzików 1, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 22 7253611, faks 22 7254714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dla przechowalni długoterminowej Krajowego centrum Roślinnych Zasobów genowych, IHAR- PIB w Radzikowie z podziałem na pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja instalacji mroźniczej i chłodniczej polegającej na: 1.Wymianie czynnika chłodniczego R22 na R404A wraz z modernizacją istniejących instalacji w celu dostosowania ich do pracy z nowym czynnikiem chłodniczym, 2.Zainstalowaniu komputerowego systemu monitoringu i wizualizacji z dostępem przez Internet w celu zdalnego diagnozowania wszystkich urządzeń, 3.Serwis i konserwacji zmodernizowanych instalacji i urządzeń przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia modernizacji. W celu wykonania pomiarów i obliczeń niezbędnych do właściwej wyceny prac objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy obejrzenia pomieszczeń chłodni i mroźni przechowalni długoterminowej IHAR-PIB w Radzikowie oraz objętych przedmiotem zamówienia instalacji. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonania oględzin w/w pomieszczeń, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (osoba do kontaktu: dr Mariusz Chojnowski, tel; 22/733 642 lub do p. Barbary Sobiech - Szczapa tel; 22/733 656 Na serwis pogwarancyjny zostanie zawarta oddzielna umowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Dla Pakietu 1 - załącznik nr 2/1 do SIWZ Pakiet 2 Wykonanie systemu kontroli dostępu, który obejmował będzie cztery punkty jednokierunkowej kontroli dostępu do komór chłodni przechowalni długoterminowej KCRZG Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawę urządzeń, okablowania i materiałów montażowych. 2. Montaż kompletny wraz z pomiarami okablowania i testami wszystkich urządzeń. 3. Zainstalowanie oprogramowania na wskazanym komputerze PC. 4. Przeszkolenie obsługi. W celu wykonania pomiarów i obliczeń niezbędnych do właściwej wyceny prac objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy obejrzenia pomieszczeń chłodni i mroźni przechowalni długoterminowej IHAR-PIB w Radzikowie oraz objętych przedmiotem zamówienia instalacji. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonania oględzin w/w pomieszczeń, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (osoba do kontaktu: dr Mariusz Chojnowski, tel ; 22/733 642 lub do p. Barbary Sobiech - Szczapa tel; 22/733 656 Na serwis pogwarancyjny zostanie zawarta oddzielna umowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Dla Pakietu 2 - załącznik nr 2/2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.00-7, 42.51.30.00-5, 42.96.10.00-0, 42.96.11.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759, z późn. zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca powinien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonania, co najmniej trzech usług o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759, z późn. zmianami Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2010 r DzU. Nr 113, poz. 759, z późn. zmianami Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC na kwotę minimum 200 000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1). Decyzję Zatwierdzającą Program Gospodarki Odpadami ( w tym odpadami niebezpiecznymi) zgodnie z wymaganiami Ustawy o Odpadach art. 17, ust. 1A (dla pakietu 12). 2). Certyfikatu bezpieczeństwa-deklaracji zgodności CE dla urządzeń przewidzianych w przedmiocie zamówienia 3) Instrukcji obsługi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a).zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, b). rezygnacji z wykonania części prac, c). zmiany personelu kierowniczego Wykonawcy, d). wystąpienia siły wyższej, e).zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, f). zmianie wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w niniejszym pkt lit. b), o zakres tych zmian. 3.Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, 2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihar.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Radzików, 05-870 Błonie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 15:00, miejsce: IHAR-PIB Radzików, Kancelaria Ogólna, pokój nr 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Modernizacja instalacji mroźniczej i chłodniczej dla KCRZG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja instalacji mroźniczej i chłodniczej polegającej na: 1.Wymianie czynnika chłodniczego R22 na R404A wraz z modernizacją istniejących instalacji w celu dostosowania ich do pracy z nowym czynnikiem chłodniczym, 2.Zainstalowaniu komputerowego systemu monitoringu i wizualizacji z dostępem przez Internet w celu zdalnego diagnozowania wszystkich urządzeń, 3.Serwis i konserwacji zmodernizowanych instalacji i urządzeń przez okres 24 miesięcy od daty zakończenia modernizacji. W celu wykonania pomiarów i obliczeń niezbędnych do właściwej wyceny prac objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy obejrzenia pomieszczeń chłodni i mroźni przechowalni długoterminowej IHAR-PIB w Radzikowie oraz objętych przedmiotem zamówienia instalacji. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonania oględzin w/w pomieszczeń, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (osoba do kontaktu: dr Mariusz Chojnowski, tel; 22/733 642 lub do p. Barbary Sobiech - Szczapa tel; 22/733 656 Na serwis pogwarancyjny zostanie zawarta oddzielna umowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.32.00-7, 42.51.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Wykonanie systemu kontroli dostępu w przechowalni KCRZG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawę urządzeń, okablowania i materiałów montażowych. 2. Montaż kompletny wraz z pomiarami okablowania i testami wszystkich urządzeń. 3. Zainstalowanie oprogramowania na wskazanym komputerze PC. 4. Przeszkolenie obsługi. W celu wykonania pomiarów i obliczeń niezbędnych do właściwej wyceny prac objętych przedmiotem zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy obejrzenia pomieszczeń chłodni i mroźni przechowalni długoterminowej IHAR-PIB w Radzikowie oraz objętych przedmiotem zamówienia instalacji. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonania oględzin w/w pomieszczeń, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (osoba do kontaktu: dr Mariusz Chojnowski, tel ; 22/733 642 lub do p. Barbary Sobiech - Szczapa tel; 22/733 656 Na serwis pogwarancyjny zostanie zawarta oddzielna umowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.10.00-0, 42.96.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.