eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa (zakup) ciągnika rolniczego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Sandomierz: Dostawa (zakup) ciągnika rolniczego.
Numer ogłoszenia: 290165 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu , ul. Lwowska 7, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8320406, 8332477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsandomierz.republika.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (zakup) ciągnika rolniczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę (zakup) ciągnika rolniczego przystosowanego do pracy z osprzętem tj.: - kosiarką bijakową, - przyczepą samowyładowczą, - zamiatarką, - pług odśnieżny czołowy, a. Zamawiana ilość - 1 szt. b. Rodzaj pojazdu: Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy - rok produkcji 2008 r. Posiadający homologację zgodną z polskimi przepisami: EURO III. Posiadający gwarancję min. 18 miesięcy. Maszyna dopuszczona do poruszania się w ruchu kołowym po drogach publicznych zgodnie z Ustawą o ruchu drogowym. c.Nadwozie (kabina) 2 - drzwiowa, uchylna pokrywa dachu lub szyberdach, uchylne okna boczne i tylne Wentylacja i ogrzewanie, Fotel kierowcy: z amortyzacją pneumatyczną, Siedzenie dla pasażera - 1 szt., Kabina przystosowana na dwie osoby, posiadająca homologację, Wycieraczki oraz spryskiwacz tylniej i przedniej szyby, Dwa lusterka wsteczne, Jedna lampa ostrzegawcza obrotowa (pomarańczowa), Oświetlenie drogowe i robocze tylne i przednie, Pakiet podstawowy, tj. trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, zestaw narzędzi. d.Silnik Wysokoprężny, Moc nie mniejsza niż 80 KM e. Układ jezdny Skrzynia biegów mechaniczna, synchronizowana, Napęd na 4 koła, Reduktor biegów pełzających, f.Inne wyposażenie Przedni TUZ z hydrauliką, Układ kierowniczy ze wspomaganiem, Instalacja pneumatyczna dla hamulców przyczepy, Hydraulika zewnętrzna minimum trzy pary szybkozłączy, Wydatek pompy minimum 45 l/min., Zaczep górny i dolny, Obciążniki przednie i tylne, Tylny WOM min.540 obr./min (zależny i niezależny), Filtr powietrzny - suchy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.10.00 - 29.37.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Pzp z 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 20 listopada 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełniania/nie spełniania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp (z dn. 29 stycznia 2004 r., tekst jednolity z20 listopada 2007r Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn zm.) wg wzoru - załącznik nr 2. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-sandomierz.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu ul. Lwowska 7 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu ul. Lwowska 7 27-600 Sandomierz sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.