eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DZIERŻAWA ANALIZATORA DO OZNACZANIA MORFOLOGII KRWI ORAZ DOSTAWA ODCZYNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH, KALIBRATORÓW, KONTROLI I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH dla Szpitala Specjalistycznego im.J. Dietla w Krakowie - Nr Sprawy ZP/24/ 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Kraków: DZIERŻAWA ANALIZATORA DO OZNACZANIA MORFOLOGII KRWI ORAZ DOSTAWA ODCZYNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH, KALIBRATORÓW, KONTROLI I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH dla Szpitala Specjalistycznego im.J. Dietla w Krakowie - Nr Sprawy : ZP/24/ 2009
Numer ogłoszenia: 290130 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -----------------------

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZIERŻAWA ANALIZATORA DO OZNACZANIA MORFOLOGII KRWI ORAZ DOSTAWA ODCZYNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH, KALIBRATORÓW, KONTROLI I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH dla Szpitala Specjalistycznego im.J. Dietla w Krakowie - Nr Sprawy : ZP/24/ 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DZIERŻAWA ANALIZATORA DO OZNACZANIA MORFOLOGII KRWI ORAZ DOSTAWA ODCZYNIKÓW HEMATOLOGICZNYCH, KALIBRATORÓW, KONTROLI I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH dla Szpitala Specjalistycznego im.J. Dietla w Krakowie - Nr Sprawy : ZP/24/ 2009 Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa (Załącznik nr, 2a, 2b,2c,2d , oraz Załącznik nr 3 (Tabela wymaganych parametrów granicznych analizatora) do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 3.600,00 zł. słownie: (trzy tysiące sześćset złotych 00/100 ) 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KREDYT BANK S.A. II Oddział Kraków nr 63 1500 1487 1214 8002 0031 0000 z oznaczeniem: Przetarg nieograniczony na:DZIERŻAWĘ ANALIZATORA I DOSTAWĘ ODCZYNIKÓW dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie -Nr Sprawy : ZP-24/ 2009 3. Wadium może być wnoszone w formie: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowy w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 4.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, dokument należy dołączyć do oferty. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 3, muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 7.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelewem Zamawiający zwraca kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 8.Wykonawca winien podać w ofercie sposób, w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium, tj. adres banku, nr rachunku bankowego (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art.46 ust.1 oraz ust.2 PZP, z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5 tegoż artykułu. 10.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Wykonawcy występujący wspólnie), którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. 2).Spełnienie wymogów, podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 4 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 3).Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 PZP wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)pełnomocnictwo do składania oświadczeń, dokumentów w postępowaniu, podpisania umowy, jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt 2). 4)Oświadczenie potwierdzające, że zaoferowane pozycje, stanowiące przedmiot zamówienia, zawarte w FORMULARZU CENOWYM - ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 2a, 2b, 2c, 2d, oraz ZAŁĄCZNIK NR 3 do oferty, spełniają wymagania przewidziane w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) a także w ustawie z 06 września 2001 roku -Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. Nr 126 poz. 1382 z późn. zm.) oraz ustawie z 30 marca 2007 roku o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 75 poz. 492.) a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej oraz, że Wykonawca posiada odpowiednie aktualne dokumenty na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, i zobowiązuje się na pisemne wezwanie Zamawiającego, przedłożyć je w nieprzekraczalnym 5-cio dniowym terminie od dnia wezwania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Szpitala przy ul. Skarbowej 4 w Krakowie (III pietro, pokój 325 - Zamówienia Publiczne).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla 4, 31-121 Kraków, III pietro, pokój 307 (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.