eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabowiec › Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec oraz opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Grabowiec: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec oraz opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec
Numer ogłoszenia: 29012 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grabowiec , Rynek 3, 22-425 Grabowiec, woj. lubelskie, tel. 84 651 24 74, faks 84 651 24 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec oraz opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec (jako Zadanie 1) oraz opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec (jako Zadanie 2) wraz z dokumentami niezbędnymi do przyjęcia zmian uchwałami rady gminy oraz uczestniczeniem w przeprowadzeniu i nadzorowaniem procedury przyjęcia zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W zakres opracowań stanowiących Zadanie 1 wchodzą: projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec w zakresie zgodnym ze stosownymi uchwałami Rady Gminy Grabowiec, sporządzony zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), opracowanie ekofizjograficzne z rozszerzeniem problemowym, składające się z części opisowej i kartograficznej, sporządzone na potrzeby zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298), prognoza oddziaływania na środowisko dla zmiany studium kierunków i uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec, sporządzona zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.). W zakres opracowań stanowiących zadanie 2 wchodzą: projekt zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec w zakresie zgodnym ze stosownymi uchwałami Rady Gminy Grabowiec, sporządzony zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), opracowanie ekofizjograficzne z rozszerzeniem problemowym, składające się z części opisowej i kartograficznej, sporządzone na potrzeby zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec zgodnie z z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298), prognoza oddziaływania na środowisko dla zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec, sporządzona zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), prognoza skutków finansowych uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzona zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj.: Dz. U. z 2012 r., poz. 647, z późn. zm.), jednolity tekst miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec (tylko w zakresie części tekstowej). Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także przygotowanie dokumentów wynikających z procedury przyjmowania rozwiązań i uchwalenia zmiany studium i zmiany mpzp, sporządzanie rozstrzygnięć oraz uczestnictwo w posiedzeniach gminnej komisji architektoniczno-urbanistycznej komisji, publicznych dyskusjach sesjach rady gminy oraz innych gremiach przewidzianych do ustalenia i przyjmowania zmiany studium i zmiany mpzp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - wykazać się wykonanym, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonania w ilości co najmniej jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany takiego studium, oraz wykonania co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany takiego planu o różnym charakterze przeznaczenia terenu, w tym obszary w zakresie odnawialnych źródeł energii, na obszarze co najmniej 80 ha, które zostały ogłoszone w wojewódzkim dzienniku urzędowym. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o załączony przez Wykonawcę wykaz i dokumenty poświadczające. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia wymagający realizacji przez Wykonawcę, Zamawiający nie dopuszcza korzystania z wiedzy i doświadczenia innych przedmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnego potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie planowania przestrzennego oraz przynależą do izby samorządu zawodowego (izby architektów lub izby inżynierów budownictwa). Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku dokonana będzie w oparciu o załączony przez Wykonawcę wykaz i oświadczenie osób uprawnionych. Wykonawca może dysponować osobami innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające dysponowanie tymi osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: przyjmą warunki rozliczenia za wykonany przedmiot zamówienia określone w projekcie umowy, okażą się opłaconą polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające ubezpieczenie. Wykonawca może dysponować zasobami finansowymi innych podmiotów, wówczas winien załączyć dokumenty potwierdzające dysponowane tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające dysponowanie osobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku korzystania z nich przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające dysponowanie zasobami finansowymi innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku korzystania z tych zasobów praz Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: zostanie zmieniona stawka podatku VAT dla usług przewidzianych dla przedmiotu zamówienia, wystąpi konieczność rozszerzenia prac o elementy niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, niemożliwe do przewidzenia przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grabowiec.pl/bip1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabowiec ul.Rynek 3, 22-425 Grabowiec, pok. 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Grabowiec ul Rynek 3 22-425 Grabowiec, sekretariat, pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.