eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych pod nazwą Taniec moja pasja dla 11 placówek oświatowych z terenu Gminy Jasienica realizowana w ramach projektu Edukacja szansą na równy start w Gminie Jasienica nr projektu POKL.09.01.02-24-100/09-01

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Jasienica: Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych pod nazwą Taniec moja pasja dla 11 placówek oświatowych z terenu Gminy Jasienica realizowana w ramach projektu Edukacja szansą na równy start w Gminie Jasienica nr projektu POKL.09.01.02-24-100/09-01
Numer ogłoszenia: 29011 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 0 33 815 24 51 w 154, faks 0 33 815 24 51 w 154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienica.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych pod nazwą Taniec moja pasja dla 11 placówek oświatowych z terenu Gminy Jasienica realizowana w ramach projektu Edukacja szansą na równy start w Gminie Jasienica nr projektu POKL.09.01.02-24-100/09-01.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych pod nazwą Taniec moja pasja dla 11 placówek oświatowych z terenu Gminy Jasienica realizowana w ramach projektu Edukacja szansą na równy start w Gminie Jasienica nr projektu POKL.09.01.02-24-100/09-01. 2. Zadanie winno być zrealizowane w wymiarze 33 godzin tygodniowo dla 165 uczniów (3 godziny/tydzień w każdej szkole) ze wszystkich szkół z terenu Gminy Jasienica, według potrzeb poszczególnych placówek oświatowych realizujących projekt tj. 2.310 godzin lekcyjnych. 3 Okres realizacji zajęć tanecznych o których mowa w pkt. 1 odbywać się będzie przez 70 tygodni do dnia 31 sierpnia 2012 r. 4. Uczestnikami zajęć będą dzieci w wieku od 7 lat do 16 lat, uczniowie szkół z terenu Gminy Jasienica. 5. Wykonawca przeprowadzi grupowe zajęcia taneczne w zakresie: a) street dance, hip hop, b) taniec towarzyski c) salsa i tańce latino w liczebności uzależnionej od faktycznego zainteresowania wynikającego z przeprowadzonych ankiet w poszczególnych szkołach. 6. Zamawiający gwarantuje realizację minimum 80% łącznej ilości godzin (tj. 1.848 godzin lekcyjnych) w zależności od potrzeb uczestników i uczestniczek projektu ustalonych w oparciu o prowadzony monitoring realizacji projektu. 7. Zamawiający ustalił jedenaście miejsc realizacji zadania, są to: a) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Jasienicy, 43-385 Jasienica 271, b) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Mazańcowicach, 43-391 Mazańcowice 162, c) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rudzicy, ul. Szkolna 40, 43-386 Świętoszówka, d) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Grodźcu, 43-386 Świętoszówka, Grodziec 9, e) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Międzyrzeczu Górnym, 43-392 Międzyrzecze Górne 81, f) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Iłownicy, Iłownica 127, 43-394 Rudzica, g) Szkoła podstawowa w Świętoszówce, ul. Szkolna 40, 43-386 Świętoszówka, h) Szkoła Podstawowa w Wieszczętach, Wieszczęta 50, 43-386 Świętoszówka, i) Gimnazjum w Jasienicy, 43-385 Jasienica 271, j) Gimnazjum w Rudzicy, 43-394 Rudzica 52, k) Gimnazjum w Mazańcowicach, 43-391 Mazańcowice 162. 8. Termin realizacji zadania: szczegółowy harmonogram realizowanych zajęć przez okres 70 tygodni do dnia 31 sierpnia 2012 roku zostanie ustalony z Dyrektorami placówek oświatowych uczestniczących w projekcie i musi być dostosowany do rzeczywistych potrzeb i możliwości uczestnikó w projektu (zajęcia mogą się odbywać we wszystkie dni tygodnia, ró wnież w soboty w godzinach pozalekcyjnych). 9. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych pod nazwą Taniec moja pasja dla 11 placówek oświatowych z terenu Gminy Jasienica. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) przygotowania programu i harmonogramu zajęć dodatkowych, b) przeprowadzenia zajęć dodatkowych, o których mowa w pkt 1. c) monitorowania postępów i zadowolenia Uczestników Projektu zakwalifikowanych do udziału w zajęciach dodatkowych realizowanych w ramach projektu, d) prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć dodatkowych: dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych w wersji papierowej, e) prowadzenia ewidencji czasu pracy z dokładnością do 1 godziny lekcyjnej, f) przekazywania dokumentacji z przeprowadzonych zajęć dodatkowych po przepracowaniu całego miesiąca koordynatorowi projektu. 10. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie placówkach, o których mowa w pkt 7. zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. 11. Wykonawca winien wykonywać czynności, o których mowa w pkt 8, z należytą starannością wymaganą od osób zajmujących się profesjonalnym świadczeniem tego typu usługi oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 12. Wykonawca winien zapewnić we własnym zakresie niezbędne do prowadzenia zajęć sprzęt (między innymi odtwarzacz i nagłośnienie) i inne narzędzia pracy dostosowane do typu prowadzonych zajęć tanecznych. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Szczegółowy opis zakresu świadczonych usług oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.34.00.00 - Usługi taneczne oraz przedstawienia artystyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą/osobami/sami osobiście posiadają następujące kwalifikacje zawodowe: a) posiadającą wykształcenie instruktora tańca w zakresie street dance, hip hop, b) posiadającą wykształcenie instruktora tańca w zakresie tańca towarzyskiego, c) posiadającą wykształcenie instruktora tańca w zakresie salsa i tańca latino Każda z wykazanych osób winna posiadać co najmniej dwu letnie doświadczenie w realizacji usług związanych z prowadzeniem grupowych zajęć tanecznych odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania przez Wykonawcę osobą, która będzie posiadać wykształcenie instruktora tańca w różnych wymaganych powyżej stylach. Ww warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, b) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli wykonawca posiada taki wpis,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wykształcenie i doświadczenie - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy terminu realizacji: W przypadku wydłużenia terminu realizacji Projektu, o którym mowa w § 1 umowy z uwagi na: a) wydłużające się procedury wyłaniania wykonawców, ewentualne odwołania, Zleceniobiorca zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki wynikające z niniejszej umowy do czasu zakończenia realizacji Projektu w ramach ustalonego w § 7 ust. 1 umowy wynagrodzenia. W takim wypadku strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres wykonywania usługi o czas niezbędny do zakończenia realizacji Projektu o którym mowa § 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy 43-385 Jasienica 845.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 13:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy 43-385 Jasienica 845 (I piętro Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczące świadczenia usługi prowadzenia dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych pod nazwą Taniec moja pasja dla 11 placówek oświatowych z terenu Gminy Jasienica realizowana w ramach projektu Edukacja szansą na równy start w Gminie Jasienica nr projektu POKL.09.01.02-24-100/09-01, projekt współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.