eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja kamienicy przy ul. Lubelskiej 30/32



Ogłoszenie z dnia 2006-01-17

POZYCJA 2900

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja kamienicy przy ul. Lubelskiej 30/32

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy, do kontaktów: w zakresie przedmiotu zamówienia p. Zdzisław Banasik tel. 810 06 67; w zakresie formalno-prawnym SIWZ p. Sylwester Piłatkowski tel. 810 10 43, ul. Walewska 4 lok. 12, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8101043, fax 022 8100474, e-mail: przetargi@zanwawppd.internetdsl.pl, www.pragapld.waw.pl/przetargi_zampub.html. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kamienicy przy ul. Lubelskiej 30/32. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja kamienicy przy ul. Lubelskiej 30/32. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Lubelska 30/32. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.05.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: oferta i załączniki zgodne z SIWZ; wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dodatkowo 3 referencje od różnych Zamawiających z ostatnich 5 lat - jako główny wykonawca z zakresu przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 mln zł, w tym jedna z nich na kwotę min. 3,5 mln. zł od Zamawiającego sektora finansów publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert; aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert, uprawnienia do wykonywania bez ograniczeń prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia właściciela firmy lub osoby przez niego zatrudnionej (należy dołączyć oświadczenie o zatrudnieniu osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia), w szczególności kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej oraz instalacji sanitarnych i elektrycznych; wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby posiadającej powyższe uprawnienia potwierdzony przez tę Izbę; wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.03.2006, cena - 40. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.03.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.03.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego - świetlica.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.