Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Szczecin: Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego asortymentu artykułów biurowych, szczegółowo wymienionego w załączniku nr 3, do SIWZ
Numer ogłoszenia: 29008 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego asortymentu artykułów biurowych, szczegółowo wymienionego w załączniku nr 3, do SIWZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego asortymentu artykułów biurowych, szczegółowo wymienionego w załączniku nr 3, do SIWZ ( formularz cenowy). Dostawa asortymentu wymienionego w załączniku realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb, na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz Pomocy Technicznej Programu Polska - Meklemburgia Pomorze Przednie / Brandenburgia 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Kitta i Spółka sp. j., ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113821,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120873,04
Oferta z najniższą ceną: 120873,04 / Oferta z najwyższą ceną: 123906,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia stanowić będzie powtarzająca się sukcesywnie dostawa do siedziby Zamawiającego szczegółowo określonego asortymentu materiałów biurowych (artykułów papierniczych i galanterii biurowej). Opis przedmiotu zamówienia w zakresie materiałów biurowych i papierniczych wynika z zapotrzebowania ZUW (uwzględniono również komórki organizacyjne nowopowstałe), które w okresie ostatnich kilku lat ukształtowało zestaw produktów zamawianych w większej ilości oraz wyroby o mniejszym znaczeniu, jednak niezbędne dla ich odbiorców. Wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym stanowią produkty powszechnie dostępne na rynku i o ustalonych standardach rynkowych. Dostawa asortymentu wymienionego w formularzu cenowym realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb, na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego. Realizacja zamówienia ma na celu zapewnienie artykułów biurowych na potrzeby pracowników Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ponieważ umowy z dotychczasowymi dostawcami kończą się 27.01.2012r. Wartość wydatków ponoszonych na zakup tych środków oszacowano na podstawie zużycia materiałów biurowych i papierniczych przez pracowników ZUW w okresie 12 miesięcy oraz rozeznania cenowego rynku. Wartość dotychczasowych rocznych zakupów wyniosła 105 229,40 zł. brutto. Ostateczna wartość zamówienia została oszacowana na podstawie art. 34 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wynosi: 113 821,13 zł netto, ( brutto 140 000 zł. z 23% stawką VAT) co stanowi równowartość 29 649 euro, liczona według średniego kursu ustalonego na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. (1 EURO = 3, 839 zł). Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż 125.000 euro. Przytoczone wyżej okoliczności wyczerpuja przesłanki, wynikające z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Eko Oświetlenie w Gminie Miasto Szczecin - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne na terenie Miasta Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Remont obiektów zlokalizowanych na terenie Składu Drawno.
- Dostawa filtrów oddechowych oraz zestawów do higieny jamy ustnej dla USK-2.
- Usunięcie szkody po zalaniu sali gimnastycznej i pomieszczeń dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 48 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa artykułów, materiałów administracyjno-biurowych do 6WOG Ustka w 2024r.
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert i baterii na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.