eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa kompletnego systemu wagowego dla 2-óch pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-22

Oświęcim: Dostawa kompletnego systemu wagowego dla 2-óch pojazdów
Numer ogłoszenia: 29007 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, faks 033 8423140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100%-owym udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kompletnego systemu wagowego dla 2-óch pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: 1) Montaż sytemu wagowego kompatybilnego (pełna transmisja danych z wagi do systemu, współpraca online) z użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniem systemu identyfikacji pojemników w czasie rzeczywistym firmy Globtrak, na podwoziu pojazdu typu Volvo FM7 z zabudową produkcji firmy EKOCEL typu Super Medium rok produkcji 2001 nr. rej. pojazdu KOS S557 oraz na podwoziu pojazdu typu Man TGS 26.320 z zabudową produkcji EKOCEL typu Medium XL rok produkcji 2009 nr rej. pojazdu: KOS 1X84; jednocześnie Zamawiający zaprasza do dokonania oględzin wymienionych wyżej pojazdów lub sprawdzenia innych parametrów dostawy, pod warunkiem zgłoszenia planowanej wizyty najpóźniej 1 dzień roboczy naprzód. 2) System wagowy musi zawierać jako komponent zestaw czujników tensometrycznych o hermetycznej obudowie montowanych pomiędzy ramą a zabudową pojazdu, o następujących parametrach: a) Liczba: min. 4, b) Nośność/obciążenie min. 30 klb (każdy), c) Klasa dokładności min. C3, d) Stopień ochrony czujnika przed wpływem czynników zewn. (klasa szczelności IP Rating) min. IP67, e) Stopień ochrony układu przeniesienia obciążenia na czujniki (IP Rating) min. IP67, f) Zabezpieczenie przed przeciążeniem - min. 300% (obciążenie niszczące), g) Gwarantowany przedział temperatury pracy z zachowaniem zdolności pomiarowych: -30 ÷ +60 °C. 3) System wagowy musi posiadać modułowy terminal wagowy o następujących parametrach: a) Montaż w kabinie pojazdu, b) Dokładność - działka legalizacyjna (odczytowa) - 10 kg (bezwzględnie zachowana min. dla zestawu pomiarowego o nośności 10-15 ton), c) Klasa dokładności wagi wg OIML - min. III, d) Stopień ochrony IP Rating - min. IP55, e) Zasilanie 12-24 V DC (z opcją zasilania bateryjnego), h) Gwarantowany przedział temperatury pracy z zachowaniem prawidłowości działania: -10 ÷ +50 °C. f) Klawiatura terminalu funkcyjna i alfanumeryczna zewnętrzna (nie dopuszcza się wariantu ekranów dotykowych), g) Złącza 2 x RS232 lub 1 x RS232 + 1 x RS485 (konfiguracja minimalna) 4) System wagowy musi posiadać jako komponent certyfikowaną drukarkę paragonową o parametrach: a) Montaż w kabinie kierowcy, b) Szerokość papieru - min. 112 mm c) Szerokość wydruku - min. 100 mm, d) Napięcie zasilające 9 V DC, e) Złącze RS 232, opcjonalnie USB, f) Możliwość zastosowania rolek papieru o długości papieru w rolce 40 m (lub dłuższej), g) Zegar czasu rzeczywistego + kalendarz z możliwością zastosowania w wydrukach, h) Wyświetlacz LCD, i) Gwarantowany przedział temperatury pracy z zachowaniem prawidłowości działania: -10 ÷ +50 °C. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje kompletny montaż komponentów zintegrowanej wagi na pojazdach włącznie z przystosowaniem zabudowy pojazdów pod montowane elementy oraz dokonaniem legalizacji wagi (min. w III klasie handlowej zgodnie z OIML zgodnie z ppkt 3 lit. c). W przypadku uszkodzenia elementów nośnych pojazdów (rama pojazdu, konstrukcja zabudowy) wykonawca ponosi koszty naprawy lub wymiany. 5. Przedmiot zamówienia winien być kompletny, tj.: po dokonaniu kompleksowego odbioru i zainstalowaniu komponentów na pojazdach powinien być zdolny do natychmiastowego rozpoczęcia pracy (w pełnym zakresie funkcji), bez konieczności dodatkowych zakupów, inwestycji bądź innych dodatkowych czynności instalacyjnych lub pokrewnych. Wykonawca powinien tak skalkulować cenę dostawy, aby zawierała ona wszystkie wyżej wskazane elementy, jeżeli występują. 6. Wymagane jest dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia instrukcji obsługi w języku polskim. 7. Wykonawca winien być producentem dostarczonego sprzętu bądź autoryzowanym przez producenta dystrybutorem na Polskę aparatury zgodnej z niniejszą specyfikacją. W ramach autoryzacji dystrybucji wykonawca powinien posiadać uprawnienia do sprzedaży i serwisowania tensometrów oferowanego typu oraz udokumentować posiadanie stałego dostępu do części zamiennych dla tensometrów oferowanego typu bądź urządzeń zastępczych o podobnej specyfice i przeznaczeniu, zgodnie z założeniami gwarancji przewidzianymi w niniejszej siwz. Inne warunki realizacji: 1. Dostawa przedmiotu zamówienia rozumiana jako dostarczenie wszystkich komponentów oraz kompletny montaż systemu wagowego na pojazdach z zachowaniem pełnej funkcjonalności i dokonaniem rozruchu próbnego potwierdzającego pełną zdolność pomiarową, będzie realizowana w dwóch etapach: 1) Dla pojazdu Volvo FM7 (KOS S557) - do dnia 12.03.2013r. 2) Dla pojazdu Man TGS 26.320 (KOS 1X84) - do dnia 26.03.2013r. 2. Koszt dostarczenia komponentów do miejsca planowanego montażu oraz sam koszt montażu obciąża wyłącznie wykonawcę i jest wkalkulowany w koszt dostawy. 3. Wykonawca udzieli na przedmiot dostawy min. 24-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia udokumentowanego odbioru urządzenia. Gwarancja dotyczy każdego z komponentów zintegrowanego systemu wagowego. 4. W ramach gwarancji wykonawca gwarantował będzie podjęcie naprawy przez serwis najpóźniej w ciągu 48 godzin licząc od dnia zgłoszenia usterki. 5. W ramach gwarancji wykonawca zobowiąże się do usunięcia usterek i dokonania napraw przywracających pełną funkcjonalność urządzenia najpóźniej do 14 dni licząc od dnia rozpoczęcia naprawy. W przypadku nieuzasadnionego przekroczenia tego terminu wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,1 % ceny ofertowej netto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 6. Wykonawca zapewnia w okresie gwarancji przeglądy gwarancyjne przedmiotu dostawy w ilości nie mniejszej niż 2 razy na rok. Po każdym przeglądzie gwarancyjnym wykonawca wystawia świadectwo sprawności urządzenia na każde żądanie Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewnia dostęp do części zamiennych przedmiotu dostawy min. 10 lat po realizacji zakupu (niezależnie od ustania produkcji danego modelu)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.30.00 - Maszyny ważące i wagi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. Wykonawca powinien udokumentować wykonanie minimum 3-ech dostaw systemów wagowych lub wag zintegrowanych o charakterystyce podobnej do przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. Wykonawca winien wykazać się zdolnością do uiszczenia kar umownych w maksymalnej przewidzianej wysokości.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Oświadczenie udziale podwykonawców w wykonaniu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, Wypełniony w intytulacji oraz parafowany na wszystkich stronach wzór umowy, Inne dokumenty lub pełnomocnictwa wymagane fakultatywnie lub warunkowo przez Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany treści umowy w zakresie określonym art. 144 w zw. z art. 140 Pzp są dopuszczalne wyłącznie za zgodą stron i mogą zostać dokonane wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A pok. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A Biuro Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.