eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pajęczno › Poprawa efektywności energetycznej budynków SP ZOZ w Pajęcznie w celu redukcji emisji gazów cieplarnianych i zanieczyszczeń powietrza oraz wymiana źródeł światła na energooszczędne LED

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Pajęczno: Poprawa efektywności energetycznej budynków SP ZOZ w Pajęcznie w celu redukcji emisji gazów cieplarnianych i zanieczyszczeń powietrza oraz wymiana źródeł światła na energooszczędne LED
Numer ogłoszenia: 290058 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263996 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół OPieki Zdrowotnej w Pajęcznie, ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3111663, faks 034 3111663 w. 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności energetycznej budynków SP ZOZ w Pajęcznie w celu redukcji emisji gazów cieplarnianych i zanieczyszczeń powietrza oraz wymiana źródeł światła na energooszczędne LED.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa efektywności energetycznej budynków SP ZOZ w Pajęcznie w celu redukcji emisji gazów cieplarnianych i zanieczyszczeń powietrza oraz wymiana źródeł światła na energooszczędne LED. W zakresie prac termomodernizacyjnych oraz wykonania instalacji odgromowej prace wykonywane będą zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez BITL Biuro Inżynierskie Tomasz Łęski, ul. Pułaskiego 25, 42-200 Częstochowa. W pozostałej części prac Wykonawca zobowiązany jest wykonać we własnym zakresie dokumentację projektowo-wykonawczą. 3.2. Zakres robót obejmuje: Etap I: Budynek Przychodni Rejonowej w Pajęcznie: 1. docieplenie ścian zewnętrznych, 2. wymiana stolarki okiennej, 3. wymiana opraw na energooszczędne wraz ze źródłem światła LED, 4. montaż zaworów termostatycznych śr.15-15 [mm], 5. docieplenie stropodachu, 6. docieplenie stropu piwnicy, 7. instalacja kotła na biomasę o mocy 100 [kW], 8. montaż kolektorów słonecznych. Etap II: Budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowej Brzeźnicy: 1. docieplenie ścian zewnętrznych, 2. wymiana stolarki drzwiowej, 3. wymiana opraw na energooszczędne wraz ze źródłem światła LED, 4. montaż zaworów termostatycznych śr.15-15 [mm], 5. docieplenie stropodachu, 6. docieplenie stropu piwnicy, 7. instalacja kotła na biomasę o mocy 25 [kW], 8. wykonanie instalacji odgromowej. Ponadto Wykonawca jest obowiązany do: 1) przygotowania projektu wykonawczego dla instalacji kotłów na biomasę, kolektorów słonecznych oraz montaż zaworów termostatycznych zawierającego: a) montaż kotła o mocy 100 [kW] opalanego peletem w budynku Przychodni Rejonowej w Pajęcznie, b) montaż kotła o mocy 25 [kW] opalanego peletem w budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowej Brzeźnicy, c) montaż zaworów termostatycznych na przewodach zasilających grzejniki w budynku Przychodni Rejonowej w Pajęcznie w ilości 122 sztuk, d) montaż zaworów termostatycznych na przewodach zasilających grzejniki w budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowej Brzeźnicy w ilości 21 sztuk. e) montaż kolektorów słonecznych na dachu budynku Przychodni Rejonowej w Pajęcznie przeznaczonych do wstępnego przygotowywania c.w.u. 2) przygotowania projektu wykonawczego dla instalacji opraw oświetleniowych energooszczędnych LED w budynku Przychodni w Pajęcznie w ilości 266 sztuk oraz w budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w ilości 56 sztuk. W/w projekty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz posiadać odpowiednie uzgodnienia jeśli takie są wymagane. Termin wykonania w/w projektów wykonawczych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3.3. Z uwagi na specyfikę niektórych elementów przedmiotu zamówienia brak było możliwości opisania ich w sposób obiektywny. Dlatego też w przypadkach gdzie nie można było obiektywnie opisać przedmiotu zamówienia użyto w projektach danych produktu(ów) identyfikujących producenta. Dopuszcza się składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych produktu(ów) innych producentów niż podane w dokumentacji projektowej. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania alternatywne obowiązany jest wskazać, że oferowany produkt(-y) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wymagane parametry techniczne produktu (ów) zostały podane w projekcie budowlanym. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Termin wykonania zamówienia: Etap I: do dnia 22 grudnia 2015 r. Etap II: do dnia 30 marca 2016 r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany JORG A.G. KUKUŁA S.C.,, ul. Ożegowska 19, 98-355 Działoszyn, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1025000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1235267,09

  • Oferta z najniższą ceną: 1235267,09 / Oferta z najwyższą ceną: 1783402,83

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.