Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-29
Radom: Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania
dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 290020 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Radomiu , ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 483655801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) Część I: Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa systemu do backupu danych, dla którego szczegółowe warunki techniczne Zamawiający określił w Specyfikacji przedmiotu części I zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym dostawa niezbędnych urządzeń, oprogramowania, licencji, subskrypcji, zapewniających rozwiązanie w zakresie wykonywania kopii zapasowych, przechowywania, odczytu i odzyskiwania danych oraz instalacja i wdrożenie przedmiotowego rozwiązania w środowisku produkcyjnym Zamawiającego, w tym przeszkolenie trzech pracowników Zamawiającego w zakresie konfiguracji i obsługi systemu, oraz świadczenie wsparcia technicznego. 2) Część II: Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń komputerowych wraz z wyposażeniem, w tym komputerów, monitorów LCD, zasilaczy UPS, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania i licencji na oprogramowanie oraz różnego sprzętu komputerowego, dla których szczegółowe warunki techniczne Zamawiający określił w Specyfikacji przedmiotu części II zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1.2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: L.p. Przedmiot zamówienia Ilość zamawiana 1. Komputer nr 1 z oprogramowaniem 6 szt.2 2. Komputer nr 2 z oprogramowaniem 2 szt. 3. Komputer notebook z oprogramowaniem 2 szt.2 4. Monitor LCD 10 szt. 5. Zasilacz UPS 10 szt. 6. Drukarka laserowa A4 7 szt. 7. Toner do drukarki z poz. 6 7 szt. 8. Skaner A3 2 szt. 9. Skaner A4 2 szt. 10. Urządzenie wielofunkcyjne 6 szt. 11. Toner do urządzenia z poz. nr 10 6 szt. 12. Licencja na pakiet oprogramowania biurowego 10 szt. 2. Realizacja części I zamówienia jest dla Zamawiającego priorytetowa, stąd też Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu realizacji części II zamówienia do wysokości środków finansowych, którymi dysponuje z przeznaczeniem na zakupy inwestycyjne, poprzez zmniejszenie ilości przedmiotów zamówienia wykazanych w ust. 1 pkt 2: poz. 1 Komputer nr 1 z oprogramowaniem do minimum 2 szt. oraz poz. 3 Komputer notebook z oprogramowaniem do 1 szt. Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie i ilości faktycznie zamówionego i dostarczonego asortymentu. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy wymienionych przedmiotów zamówienia w ilościach lub wartościach podanych w ofercie, jak też nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe lub prawne. 3. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.60.00-2, 30.23.21.00-5, 30.19.21.13-6, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. dla I części zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie systemu do backupu danych, w tym urządzeń i oprogramowania, o wartości nie mniejszej niż 35000 zł brutto, 2. dla części II zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia o wartości brutto co najmniej 80000 zł każde, których przedmiotem była dostawa urządzeń komputerowych, w tym komputerów i drukarek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części I zamówienia: dysponują co najmniej jedną osobą, która odbyła szkolenie w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanego przez Wykonawcę systemu do backupu danych, potwierdzone aktualnym certyfikatem przebytego szkolenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzradom.peup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 111..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. 021.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Radomiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa systemu do backupu danych, dla którego szczegółowe warunki techniczne Zamawiający określił w Specyfikacji przedmiotu części I zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym dostawa niezbędnych urządzeń, oprogramowania, licencji, subskrypcji, zapewniających rozwiązanie w zakresie wykonywania kopii zapasowych, przechowywania, odczytu i odzyskiwania danych oraz instalacja i wdrożenie przedmiotowego rozwiązania w środowisku produkcyjnym Zamawiającego, w tym przeszkolenie trzech pracowników Zamawiającego w zakresie konfiguracji i obsługi systemu, oraz świadczenie wsparcia technicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Radomiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych wraz z wyposażeniem, w tym komputerów, monitorów LCD, zasilaczy UPS, drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów, materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania i licencji na oprogramowanie oraz różnego sprzętu komputerowego, dla których szczegółowe warunki techniczne Zamawiający określił w Specyfikacji przedmiotu części II zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1.2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.60.00-5, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa materiałów szewnych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Budowa przedszkola w Borzęcinie Dużym - dostawa i montaż mebli, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego i RTV".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.