eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › dostawy endoprotez stawu biodrowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Elbląg: dostawy endoprotez stawu biodrowego
Numer ogłoszenia: 290019 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy endoprotez stawu biodrowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza stawu biodrowego - cementowa Endoproteza stawu biodrowego -bezcementowa Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie, gdy nie naruszają postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dostawca może dokonywać zmiany cen określonych w ofercie tylko w przypadku zmiany stawki podatku VAT o zmienioną stawkę. 3. Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych zawartych w umowie, w stosunku do określonych w ofercie, pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy. 4. Zamawiający może odstąpić od umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający nie ma obowiązku dokonania zamówienia pozostałej części towaru niezrealizowanej w okresie trwania umowy z uwagi na zmniejszone potrzeby Zamawiającego. 6. Pozostałe istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008r. Nr 171 poz. 1058) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą: a) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI pkt. 2 SIWZ; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI pkt. 1 SIWZ;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo ak?tualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru tub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione go nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za?kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają?cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub za?świadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwol?nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dn.20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz.896 ze zm.). 5. Próbki oferowanego asortymentu potwierdzające parametry oferowanych produktów w dniu przetargu, przed otwarciem ofert. 6. Oświadczenie, że zapoznał się z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ - zamieszczone w druku oferty. 7. Oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą - zamieszczone w druku oferty. 8. Oświadczenie, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu - zamieszczone w druku oferty. 9. Oferta winna być sporządzona pisemnie, w języku polskim. 10. Wszystkie dokumenty w językach obcych należy dostarczyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Oferta oraz wszelkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy oraz zaleca się opieczętowane oraz datowane. 12. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np.Spółka cywilna , Konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i takie pełnomocnictwo szczególne należy dołączyć do oferty. 14. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osoby podpisujące ofertę, opieczętowane oraz opatrzone datą zmiany. 15. Oferta musi zawierać prawidłowo wypełniony Załącznik Nr 1 - Formularz oferty oraz formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik Nr 1.1, Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 p.z.p.i 22 ust.1 pkt.1÷3, zaakceptowany przez osoby uprawnione Projekt umowy - Załącznik nr 3. 16. Wszelkie modyfikacje treści SIWZ (w tym załączniki) muszą być uwzględnione przy składaniu oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul.Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul.Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin i miejsce otwarcia ofert: Sala Konferencyjna SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II, ul.Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg 06/11/2008, godz:09:00, cena netto za drukowaną wersją SIWZ: 5,00 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.