eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie Basenu Rybackiego w Porcie Ustka wraz z infrastrukturą komunikacyjną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Ustka: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie Basenu Rybackiego w Porcie Ustka wraz z infrastrukturą komunikacyjną
Numer ogłoszenia: 290008 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227670 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie Basenu Rybackiego w Porcie Ustka wraz z infrastrukturą komunikacyjną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy budowie basenu rybackiego w Porcie Ustka wraz z infrastrukturą komunikacyjną, na działkach nr: 1560/113, 1560/104 i 1560/112, 1560/103 w Ustce, w zakresie: 1) nadzoru branży hydrotechnicznej - morskie budowle hydrotechniczne, 2) nadzoru branży drogowej, 3) nadzoru branży sanitarnej, 4) nadzoru branży elektrycznej, 5) nadzoru saperskiego, 6) weryfikacji prac podwodnych. 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało następujący zakres obowiązków: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) całościowe prowadzenie dokumentacji technicznej wykonywanych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w tym zakresie oraz wszystkich wymogów stawianych w realizacji projektów współfinansowanych przez UE; 3) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób niepowodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę; 4) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy; 5) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) całościowego prowadzenia procedur i dokumentacji odbioru rzeczowego wykonywanych robót budowlanych przy współpracy z nadzorem autorskim; 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; 9) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 10) wnioskowanie do inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzanie niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych; 11) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań; 12) udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia; 13) udział w naradach roboczych - koordynacyjnych w trakcie realizacji inwestycji, zwoływanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy; 14) składanie inwestorowi w pierwszym tygodniu (do piątku włącznie) każdego miesiąca pisemnych miesięcznych raportów z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru robót oraz z realizacji inwestycji wraz z dokumentacją zdjęciową będącą nieodłącznym załącznikiem do faktur wystawianych przez nadzór inwestorski; 15) częściowe prowadzenie procedur i dokumentacji odbioru finansowego wykonywanych robót budowlanych, tj. przyjmowanie częściowych faktur rozliczeniowych od Wykonawcy robót, sprawdzanie ich poprawności rzeczowej i weryfikacji zgodności z aktualnym postępem prac, prowadzenie zestawień rozliczanych faktur zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz procedur rozliczeniowych obowiązujących przy rozliczeniach projektów współfinansowanych przez UE, przekazywanie na bieżąco wszystkich dokumentów księgowych oraz zestawczych do odpowiednich służb Zamawiającego, tj. do Wydziału Inwestycji, Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Ustka.; 16) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów dotyczących ochrony środowiska; 17) kontrolowanie przestrzeganie przez Wykonawcę robót budowlanych zasad BHP; 18) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami BHP; 19) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych zatrudnionych przez Wykonawcę; 20) zajmowanie stanowiska, co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy; 21) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamiania Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 22) stwierdzenie i poświadczenie terminu zakończenia robót; 23) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji; 24) nie mniej niż raz w tygodniu stawianie się w siedzibie Zamawiającego, a także składanie informacji o stanie zaawansowania robót oraz ewentualnych problemach związanych z realizacją nadzorowanej inwestycji; 25) osoby świadczące usługi zobowiązane są do pełnienia usług stanowiących przedmiot umowy każdorazowo na żądanie Zamawiającego, przy czym czas pracy w/w osób na terenie budowy winien wyglądać następująco: a) inżynier kontraktu: od poniedziałku do piątku w godzinach 8°° do 15°°; b) inspektorzy nadzoru branżowi: w czasie prowadzenia robót w swojej branży; c) osoby odpowiedzialne za prowadzenie nadzoru saperskiego: w czasie prowadzenia robót saperskich; 26) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonywanego przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad usuwaniem ewentualnych usterek w ramach wynagrodzenia ryczałtowego - bez dodatkowej zapłaty (wymagany okres gwarancji od Wykonawcy robót budowlanych wynosi 60 miesięcy od dnia końcowego protokołu odbioru robót); 27) weryfikację geodezyjną podczas wykonywanych robót budowlanych w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji przez osobę posiadającą uprawnienia zawodowe (zgodnie z art. 43 pkt. 4 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 984 z póżn. zm.); 28) inne zadania wynikające z przepisów prawa. 3. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). 4. Zakres obowiązków kierownika prac podwodnych: kierowanie zespołem roboczym realizującym zadania nadzoru inwestorskiego w zakresie weryfikacji prac inwestycyjnych realizowanych na obszarze morskim; a) Inżynier kontraktu, będzie pełnił jednocześnie funkcję inspektora nadzoru (stosownie do kwalifikacji) podczas jego nieobecności, a także funkcje zarządcze i nadzorcze w stosunku do inspektorów nadzoru. 5. Zakres robót budowlanych związanych z budową basenu rybackiego w Porcie Ustka wraz z infrastrukturą komunikacyjną, na działkach nr: 1560/113, 1560/104 i 1560/112, 1560/103 w Ustce, przy których wykonywane będą usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego: 1) w zakresie branży hydrotechnicznej: budowa basenu rybackiego w formie akwenu dla małych jednostek pływających o długości od 10 do 17 m i zanurzeniu do 4 m, o powierzchni ok. 5271 m2, w tym: długość zmienna od 80 m do 120 m i szerokość zmienna od 22 m do 45 m, połączonego wejściem z Basenem Węglowym -wlotem o szerokości 25 m usytuowanym w początkowym odcinku Nabrzeża Helskiego; nabrzeża typu oczepowego ze stalowej ścianki szczelnej o długości od 815 do 1220cm, kotwione za pomocą kotew gruntowych; łączna długość linii cumowniczo-odbojowej w basenie rybackim wynosi 288,14 m, łączna długość linii cumowniczo-odbojowej przebudowanego Nabrzeża Helskiego wynosi 95 m. Do wykonania: a) roboty rozbiórkowe Nabrzeża Helskiego: nawierzchni z kostki granitowej - 322,5 m2, demontaż pachołów - 6 szt., odbojnic z opon na ściance żelbetowej - 93 szt., kątowników ochronnych - 120 m, odbojnic LARSENA - 120 m, konstrukcji żelbetowych z lądu - 769,8 m, wyciąganie ścianek szczelnych drewnianych - 25 m, wyciąganie ścianek szczelnych stalowych - 15m, wyciąganie pali drewnianych - 218 szt.; b) wykonanie wykopu basenu rybackiego: roboty ziemne - 38 899 m3, przy czym piasek z wykopu w ilości 25 947 m3 do wykorzystania przy realizacji inwestycji, wywóz nadmiaru urobku wraz z utylizacją; c) ścianki szczelne stalowe + zakotwienie: wbijanie stalowych ścianek szczelnych -507,175t wraz z pogrążeniem z lądu - 4 080,98m2 i z wody - 1012,6m2; d) wykonanie kotew iniekcyjnych długości 18,5 m, 17,8 m i 19,2 m o łącznej długości 1500,2 mb; palowanie: próbne obciążenie 5 pali wraz z wykonaniem projektu - 1kpl; wbijanie pali stalowych na głębokość 16 m - 150 szt., zasypanie wnętrza pali stalowych z lądu - 499,14 m3, betonowanie pali stalowych - 134,79 m3; e) wykonanie konstrukcji żelbetowych nabrzeży; f) wykonanie przepustów z rur fi 323,9 mm i 610 mm o łącznej długości 36,6 m; g) wyposażenie nabrzeży: pachoły żeliwne - 66 szt., krawężnik elastomerowo-poliuretanowy - 266,8 m, belki do ram odbojowych - 902,47 m, tablice DOR na słupkach stalowych - 6 szt., drabinki i włazy ratownicze, stojaki na sprzęt ratowniczy - 6 szt., repery stalowe na budowli - 68 szt.; h) sporządzenie atestu czynności dna: sondaż dna po wykonaniu basenu rybackiego + w pasie Nabrzeża Helskiego 6 417 m2; 2) w zakresie branży drogowej: a) rozbiórka istniejących nawierzchni - 18 065 m2, b) demontaż torowiska i regulacja wysokościowa torowiska - 0,4 m, c) wykonanie podbudów i nawierzchni o łącznej powierzchni 16 675 m2 (w tym z kostki brukowej betonowej 13 575 m2 i z kostki kamiennej granitowej 3 100 m2); 3) w zakresie branży sanitarnej: budowa kanalizacji deszczowej, w tym: a) budowa kanałów z rur trójwarstwowych z PP rdzeń lity SN10 o łącznej długości 495 m (w tym; Dn200mm - 28m, Dn315mm - 200 m, Dn400mm - 14m); b) budowa przykanalików z rur trójwarstwowych z PP rdzeń lity SN10 o łącznej długości 79 m (w tym: Dn160mm - 15 m, Dn200mm - 64 m); c) budowa odwodnienia liniowego 85 kpl.; d) budowa studni betonowych Dn0,5m, Dn1m,Dn1,2m - łącznie 52 kpl., e) budowa osadnika wirowego betonowego z wkładem lamelowym - 1 kpl.; 4) w zakresie branży elektrycznej: a) budowa sieci energetycznych NN-0,4kV, w tym: demontaż istniejących złącz kablowych - 5 kpl., montaż złącz kablowych - 1kpl., montaż złącz kablowo-pomiarowych - 2kpl., układanie kabli YAKXS - 565 m; montaż szaf rozdzielczych - 2kpl., montaż rozdzielnicy oznakowania nawigacyjnego - 1 szt, montaż oznakowania nawigacyjnego - 2kpl., montaż rozdzielnic gniazd - 21 kpl., układanie kabli - 2 880 m; b) budowa oświetlenia zewnętrznego (drogi i pirsu), w tym: montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 39 kpl, montaż opraw oświetleniowych LED - 39 szt., układanie kabli YKY - 967 m, demontaż istniejących słupów i wysięgników - 14 szt.; 5) w zakresie branży teletechnicznej: budowa kanalizacji teletechnicznej na potrzeby instalacji niskoprądowej (monitoringu), w tym: budowa studni kablowych żelbetowych - 18 szt., budowa kanalizacji kablowej z rur PCW (1 warstwa w ciągu kan., 2 rury w warstwie, 2 otwory w ciągu kan.) - 670 m, budowa kanalizacji kablowej z rur PCW (1 warstwa w ciągu kan., 1 rura w warstwie, 1 otwór w ciągu kan.) - 38 m; 6) roboty w zakresie rozpoznania i oczyszczania saperskiego; 7) roboty w zakresie zagospodarowania terenu: a) roboty rozbiórkowe, w tym: rozebranie budynku biurowego (z gotowych elementów ocieplonych, o konstrukcji słupów i płatwi, jednokondygnacyjny, pow. rzutu - 249 m2), demontaż obiektu kontenerowego blaszanego, rozebranie budynków murowanych - szaletu i budynku gospodarczego; b) promocja projektu unijnego - wykonanie i montaż 4 szt. tablic promocyjnych (2 szt. na czas budowy, 2 szt. po zakończeniu inwestycji); 6. Wartość inwestycji pn. Budowa basenu rybackiego w Porcie Ustka wraz z infrastrukturą komunikacyjną, bez kosztów wydobycia i zabezpieczenia oraz utylizacji niewybuchów i niewypałów wynosi: 10 291 486,73 zł PLN netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja współfinansowana ze środków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego, Programu Operacyjnego: Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nabrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, w ramach umowy o dofinansowanie operacji pn. Budowa basenu rybackiego w Pocie Ustka wraz z infrastrukturą komunikacyjną.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Development Design Sp. z o.o., ul. Kopernika 25/2, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257287,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 64700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 328410,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.