eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Zielona Góra: Usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 289983 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250123 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje bankową obsługę Urzędu Miasta Zielona Góra i według stanu na dzień ogłoszenia przetargu wybranych miejskich jednostek organizacyjnych tj. 66 jednostek budżetowych i 1 gospodarstwa pomocniczego, które do 31.12.2010 r. jest zobligowane zmienić formę organizacyjną. Wykaz jednostek organizacyjnych miasta objętych przedmiotem zamówienia ustalony zarządzeniem Prezydenta Miasta Zielona Góra nr 1079/10 z dnia 6 września 2010 r. zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek organizacyjnych miasta objętych przedmiotem zamówienia oraz zakres rzeczowy świadczonych usług będą w okresie trwania umowy zmienne. Celem wyceny oferty oraz poznania ilości świadczonych usług - podaje się w załączniku nr 5 do SIWZ orientacyjne dane liczbowe z roku 2009, w roku 2010 nie nastąpiły istotne zmiany. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w co najmniej trzech oddziałach banku na terenie Zielonej Góry przez cały okres trwania umowy. W rozumieniu SIWZ funkcjonujący oddział banku, w którym Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia jest to placówka banku o minimum 3 stanowiskach obsługi klienta uprawnionych do przeprowadzania operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Wykonawca, w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy na prowadzenie obsługi bankowej, uruchomi placówkę (co najmniej dwuosobową) oraz własny bankomat w siedzibie Urzędu Miasta w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 22 oraz punkt kasowy (co najmniej jednoosobowy) w siedzibie Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta ul. Sienkiewicza 8a, gdzie m.in. będą realizowane wpłaty na rzecz Urzędu Miasta. Wyżej wymienione placówki winny być czynne w godzinach pracy Urzędu. W okresie od dnia rozpoczęcia obsługi Urzędu Miasta do dnia uruchomienia ww. placówek banku w siedzibach Zamawiającego - Bank zapewni codziennie bezpłatny dowóz i odbiór gotówki na zasadach określonych przez strony umowy. Zasady najmu powierzchni dla Banku na potrzeby oddziału określone są w załączniku nr 8 do SIWZ, na potrzeby bankomatu określone są w załączniku nr 9 do SIWZ. Zasady najmu w siedzibie Wydziału Komunikacji są w załączniku nr 10 do SIWZ. Obsługa bankowa prowadzona będzie w każdy roboczy dzień od dnia 10.10.2010 r. Umowy z miejskimi jednostkami organizacyjnymi będą zawierane sukcesywnie nie dłużej niż do 31.12.2010 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) listę nie mniej niż 3 oddziałów banku Wykonawcy na terenie Zielonej Góry z ich nazwami i adresami, w których prowadzić będzie obsługę bankową Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 30.23.71.31 - Karty elektroniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna Oddział Korporacyjny w Poznaniu Centrum Korporacyjne w Zielonej Górze, ul. Żeromskiego 2, 65-066 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 500000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 500000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 500000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.