eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzyszów › termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łękawicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 28995

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Skrzyszów: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łękawicy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Skrzyszów, do kontaktów: Jerzy Biernat, Jolanta Furtak, Skrzyszów 642, 33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie, tel. 014 6326330, fax 014 6326332, e-mail: informatyk@skrzyszow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.skrzyszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łękawicy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa w Łękawicy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych. 2. Ocieplenie ościeży okien i drzwi. 3. Ocieplenie płyt stropowych ostatniej kondygnacji. 4. Ocieplenie kominów. 5. Ocieplenie cokołów. 6. Wymiana zaworów grzejnikowych. 7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 8. Remont opaski wokół budynku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.45.10.00 - Dekorowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.10.00 - Dekorowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ocieplenie ścian zewnętrznych o pow.748,41 m2, wymiana stolarki okiennej (179,11 m2)i drzwiowej ,ocieplenie ościeży okien i drzwi, ocieplenie płyt stropowych ostatniej kondygnacji (462 m2), ocieplenie kominów, ocieplenie cokołów, wymiana zaworów grzejnikowych, remont opaski wokół budynku 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki wynikłe z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (należy dostarczyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert) b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem techniczym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 5 latach zrealizowali co najmniej 2 przedsięwzięcia o charakterze i trudności wykonania co najmniej jak zamówione roboty, wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wyk. zamówienia tj. zatrudniaja kierownika budowy z co najmniej 3 letnim doświadczeniem) c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wykażą się potencjałem ekonomicznym tj. posiadają środki obrotowe i/lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł) d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tutułu prowadzonej działalności gosp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowania na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczniem z postępowania, odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania war. udziału w postępowaiu należy dostarczyć: 1. oświadczenie z art. 22 ustawy 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 3. aktualną inf. Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświ. naczelnika US oraz oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezp. społeczne i zdrowotne wyst. nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert. 5. Wykaz robót zgodnie z zał. 6 do SIWZ 6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ 7. Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wys. posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 8. Polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności. 9. Propozycje ewentualnego podzlecenia robót o łącznej wartosci większej niż 10% ceny umownej zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skrzyszow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 11:15, Urząd Gminy Skrzyszów, 33-156 Skrzyszów 642, pok. nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.