eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Przygotowanie i prowadzenie dydaktycznych zajęć wyrównawczych, pozalekcyjnych oraz specjalistycznych zajęć zawodowych w Technikum nr 4 w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Przemyśl: Przygotowanie i prowadzenie dydaktycznych zajęć wyrównawczych, pozalekcyjnych oraz specjalistycznych zajęć zawodowych w Technikum nr 4 w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 289942 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących , ul. Kilińskiego 10, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 678 30 01, 678 31 01, faks 16 678 30 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zseio.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i prowadzenie dydaktycznych zajęć wyrównawczych, pozalekcyjnych oraz specjalistycznych zajęć zawodowych w Technikum nr 4 w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: A) przygotowanie i prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla pierwszej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; B) przygotowanie i prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla drugiej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; C) przygotowanie i prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; D) przygotowanie i prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; E) przygotowanie i prowadzenie specjalistycznych zajęć z przedmiotów grupy elektronicznej dla pierwszej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; F) przygotowanie i prowadzenie specjalistycznych zajęć z przedmiotów grupy elektronicznej dla drugiej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; G) przygotowanie i prowadzenie specjalistycznych zajęć zawodowych dla teleinformatyka dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; H) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla pierwszej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; I) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla drugiej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; J) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego technicznego dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; K) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; L) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; M) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z fizyki dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; N) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z przedsiębiorczości dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; O) przygotowanie i prowadzenie kursu ECDL dla uczniów technikum przygotowującego ich do uzyskania certyfikatu ECDL - dla pierwszej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; P) przygotowanie i prowadzenie kursu ECDL dla uczniów technikum przygotowującego ich do uzyskania certyfikatu ECDL - dla drugiej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; Q) przygotowanie i prowadzenie konsultacji z wykorzystania szkolnej platformy elearningowej dla 10 grup szkoleniowych (10 grup szkoleniowych z trenerami po 5h na grupę - łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 20 godzin, w 2012r. - 30 godzin;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoba nie prowadząca działalności gospodarczej lub osoba z personelu podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą A) musi posiadać przygotowanie pedagogiczne, B) musi mieć ukończone studia wyższe lub podyplomowe uprawniające do nauczania przedmiotu, o prowadzenie zajęć z którego się ubiega. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą muszą przedstawić osobowy skład osób przewidzianych do realizacji zadań wraz z dokumentami wyszczególnionymi wyżej, a ponadto: A) posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie organizacji i prowadzenia szkoleń, B) posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy. Zamawiający dokona potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia, poprzez analizę dokumentów - w odniesieniu zarówno do osób nie prowadzących działalności gospodarczej, jak też do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz do wskazanego przez nie ich personelu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoba nie prowadząca działalności gospodarczej lub osoba z personelu podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą C) musi posiadać jeden ze stopni awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy, nauczyciel mianowany lub nauczyciel dyplomowany, D) powinna mieć ukończone przynajmniej jedno szkolenie w zakresie równościowego traktowania uczniów, E) powinna mieć doświadczenie w realizacji projektów POKL, F) musi posiadać staż pracy min. 3-letni w szkole średniej (ponadgimnazjalnej), G) może złożyć maksymalnie dwie oferty na dwa zadania (prowadzenie zajęć dla dwu grup) ze względu na realizację zajęć dla kilku grup w tym samym terminie. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą muszą przedstawić osobowy skład osób przewidzianych do realizacji zadań wraz z dokumentami wyszczególnionymi wyżej. Zamawiający dokona potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia, poprzez analizę dokumentów - w odniesieniu zarówno do osób nie prowadzących działalności gospodarczej, jak też do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz do wskazanego przez nie ich personelu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 0.55
    • 2 - Stopień awansu zawodowego - 0.20
    • 3 - Tytuł naukowy i zawodowy - 0.10
    • 4 - Udział w projektach POKL - 0.10
    • 5 - Przeszkolenie z równościowego traktowania uczniów - 0.05

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zseio.net.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących w Przemyślu ul. Kilińskiego 10 37-700 Przemyśl.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących w Przemyślu ul. Kilińskiego 10 37-700 Przemyśl.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia realizowane jest w ramach projektu: Zajęcia dla młodzieży Technikum nr 4 w Przemyślu szansą na zdobycie zawodu i dobrej pracy, który jest finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.