eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ BUDYNKU PO BYŁEJ PRALNI USYTUOWANEG W SIEDZIBIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ, 24-320 PONIATOWA UL.FABRYCZNA 6, W ZAKRESIE OBEJMUJĄCYM WYKONANIE ROBÓT MUROWYCH ,DACHU, STOLAR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Poniatowa: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ BUDYNKU PO BYŁEJ PRALNI USYTUOWANEG W SIEDZIBIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ, 24-320 PONIATOWA UL.FABRYCZNA 6, W ZAKRESIE OBEJMUJĄCYM WYKONANIE ROBÓT MUROWYCH ,DACHU, STOLARKI, INSTALACJI WODNO- KANALIZACYJNEJ, WETYLACJI, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I INSTALACJI C.O.
Numer ogłoszenia: 289916 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Publiczne Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Fabryczna 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204730, faks 081 8204732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriumpg.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ BUDYNKU PO BYŁEJ PRALNI USYTUOWANEG W SIEDZIBIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SANATORIUM GRUŹLICY I CHORÓB PŁUC W PONIATOWEJ, 24-320 PONIATOWA UL.FABRYCZNA 6, W ZAKRESIE OBEJMUJĄCYM WYKONANIE ROBÓT MUROWYCH ,DACHU, STOLARKI, INSTALACJI WODNO- KANALIZACYJNEJ, WETYLACJI, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I INSTALACJI C.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku po byłej pralni usytuowanego w siedzibie Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej, 24-320 Poniatowea, ul. Fabryczna 6, w zakresie obejmującym wykonanie robót murowych, dachu, stolarki, instalacji wodno - kanalizacyjnej, wentylacji, instalacji elektrycznej i instalacji c.o..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- warunek ten zostanie spełniony , jeżeli wykonawca jest dopuszczony do obrotu prawnego i przedmiot jego działalności obejmuje przedmiot zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek ten zostanie spełniony , jeżeli wykonawca : a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę co najmniej 150 000,00zł.., 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) posiada środki na rachunku bankowym w kwocie co najmniej 300 000,00(trzysta tysięcy) zł lub posiada zdolność kredytową do kwoty co najmniej 300 000,00(trzysta tysięcy)zł , b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i suma gwarancyjna wynosi co najmniej 500 000,00(pięćset tysięcy)zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt 1 na podstawie żądanych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń, wg. formuły spełnia - nie spełnia 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokona odrzucenia ofert zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 4 .Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.W przypadku , o którym mowa w pkt. 4 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.4. 7.Jeżeli oferta Wykonawców , o których mowa w pkt. 4 zostanie wybrana zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8. W przypadku , o którym mowa w pkt 4 warunki określone w pkt 1 ppkt 2 i ppkt 3 będą oceniane łącznie z tym że, warunek określony w pkt1 ppkt 2 litera a winien być spełniony przez najwyżej jednego członka konsorcjum i z zastrzeżeniem pkt.9 . Nie stanowi spełnienia warunku wykazanie się przez członków konsorcjum realizacją robót o różnych zakresach i zdecydowanie mniejszych wartościach, gdyż wartość robót nie podlega sumowaniu , a zakres robót łączeniu. 9. Warunek ubezpieczenia określony w pkt 1 ppkt 3 litera b powinni spełniać odrębnie poszczególni członkowie konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty zostały wykonane należycie 3)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4)polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5)oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawa zamówień publicznych . 6) oświadczenia Wykonawcy ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 7)Wykazu części zamówienia , których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 8) pełnomocnictwa do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 9) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2. Dokumenty winny być złożone formie oryginału lub kserokopii opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez wykonawcę zgodnie z jego sposobem reprezentacji. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy ,gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania ofert. 4. Zamawiający może także , w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w pkt.1. 5.1..Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.2. Dokument(ty) , o którym mowa w pkt 5.1.powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument . 5.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentu , o którym mowa w pkt.5.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie pkt 5.2. stosuje sie odpowiednio. Dokumenty winny być złożone w języku polskim i posiadać tłumaczenie przysięgłe. 6. Zasady składania dokumentów przez podmioty występujące wspólnie: 1) Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2)Wymagane oświadczenia i dokumenty określone w pkt 1 ppkt.1,2,3,4,6 składa każdy wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie. 3)Wymagane oświadczenia i dokumenty w pkt.1 ppkt 7,8,9 składają wspólnie wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia . 4)Oświadczenie określone w pkt1 ppkt 5 składa: - pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub - każdy wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia 5)W przypadku załączenia do ofert innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego , dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. 6) Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale . Pełnomocnictwo winno zawierać oznaczenie pełnomocnika , oznaczenie zakresu pełnomocnictwa oznaczenie postępowania o udzielenie zamówienia , oznaczenie wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. 7)Dopuszcza się złożenie pełnomocnictwa w kopii. W tym przypadku zgodność kopii z oryginałem winna byś poświadczona przez notariusza. 8)Postanowienie pkt.6 i 7 stosuje się odpowiednio w sytuacji gdy ofertę i załączniki podpisuje pełnomocnik ustanowiony przez wykonawcę nie ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatoriumpg.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielne Publiczne Sanatorium Geuźlicy i Chorób płuc w Poniatowej ul. Fabryczna 6 24-320 Poniatowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielne Publiczne Sanatorium Geuźlicy i Chorób płuc w Poniatowej ul. Fabryczna 6 24-320 Poniatowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.