Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-29
Przasnysz: Dostawy materiałów do zwalczania śliskości drogowej na drogach powiatowych Powiatu Przasnyskiego
Numer ogłoszenia: 289874 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, faks 029 752-27-28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów do zwalczania śliskości drogowej na drogach powiatowych Powiatu Przasnyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie dostaw materiałów do zwalczania śliskości drogowej na drogach powiatowych Powiatu Przasnyskiego Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 2 części: Cel dostawy to zredukowanie niebezpieczeństwa dla ruchu drogowego spowodowanego niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w okresie zimowym na drogach powiatowych Powiatu Przasnyskiego. Część 1 Dostawa 4% mieszaniny piasku z solą wraz z załadunkiem na placu Wykonawcy wytworzonej mieszaniny Zakres: 1. Przygotowanie mieszaniny 4% piasku z solą 2. Składowanie wytworzonej mieszaniny na placu Wykonawcy oddalonego od m. Przasnysz nie dalej jak 10 km 3. Załadunek mieszaniny na placu Wykonawcy na pojazdy biorące udział w ZUDzie 4. Dostawa gotowej mieszaniny i piasku na place składowe Zamawiającego. Całkowita, przewidywana wielkość dostawy nie przekroczy 3 000 ton. Część 2 Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem Zakres: 1. Dostawa transportem Wykonawcy soli z antyzbrylaczem na - Plac składowy Sekcji Służby Interwencyjnej w Jednorożcu przy ul. Warszawskiej 24A - Plac składowy Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. Ruda 1 w Przasnyszu 2. Rozładunek soli z antyzbrylaczem Całkowita, przewidywana wielkość dostawy nie przekroczy 2 700 ton. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p. w wysokości 5 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2, 14.21.10.00-3, 63.12.20.00-1, 43.25.00.00-1, 60.18.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Dla części 1 w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) Dla części 2 w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1 - Wykonawca winien wykazać dysponowanie utwardzonym placem składowym oddalonym maksymalnie o 10 km od m. Przasnysz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4) Kosztorysy ofertowe 5) Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymienione w pkt 10 niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Odbiorca przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji dostawy: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Dostawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu dostawy, b) w przypadku wstrzymania dostawy, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Odbiorcy, c) w przypadku nie wyczerpania w okresie terminu realizacji umowy środków finansowych w ramach maksymalnej wartości brutto umowy, d) w przypadku konieczności wykonania dostawy w ramach zamówień uzupełniających. e) w przypadku pozostania niewykorzystanych środków finansowych w wysokości min 30% wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 3 ust.1 f) skrócenia terminu realizacji dostawy w przypadku wstrzymania przez Odbiorcę dostawy, który nie wynika z okoliczności leżących po stronie Dostawcy, o czas trwania tych okoliczności. 2) wysokość ceny brutto w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, dostosowana zostanie cena jednostkowa brutto dla poszczególnych usług, przy czym łączna wartość brutto umowy pozostanie bez zmian 3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub wykonawcy, 4) zmiany zakresu części zamówienia powierzonego Podwykonawcom.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, I piętro pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 4% mieszaniny piasku z solą wraz z załadunkiem na placu Wykonawcy wytworzonej mieszaniny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres: 1. Przygotowanie mieszaniny 4% piasku z solą 2. Składowanie wytworzonej mieszaniny na placu Wykonawcy oddalonego od m. Przasnysz nie dalej jak 10 km 3. Załadunek mieszaniny na placu Wykonawcy na pojazdy biorące udział w ZUDzie 4. Dostawa gotowej mieszaniny i piasku na place składowe Zamawiającego. Całkowita, przewidywana wielkość dostawy nie przekroczy 3 000 ton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2, 14.21.10.00-3, 63.12.20.00-1, 45.25.00.00-1, 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. dodatkowy plac składowy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres: 1. Dostawa transportem Wykonawcy soli z antyzbrylaczem na - Plac składowy Sekcji Służby Interwencyjnej w Jednorożcu przy ul. Warszawskiej 24A - Plac składowy Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. Ruda 1 w Przasnyszu 2. Rozładunek soli z antyzbrylaczem Całkowita, przewidywana wielkość dostawy nie przekroczy 2 700 ton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2, 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- Świadczenie usługi dostarczania przesyłek krajowych i zagranicznych z konfekcjonowaniem, magazynowaniem i pakowaniem paczek .
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa żwiru drogowego na potrzeby Gminy Czyżew
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025"
- Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.