eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 15 w Zabrzu przy ul. Zwrotniczej 11. Część IV - "Termomodernizacja ścian budynku głównego ściany szczytowej południowej i ściany podłużnej wschodniej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-06-20

POZYCJA 28985

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zabrze: termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 15 w Zabrzu przy ul. Zwrotniczej 11. Część IV - "Termomodernizacja ścian budynku głównego ściany szczytowej południowej i ściany podłużnej wschodniej"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miejski w Zabrzu, do kontaktów: Krzysztof Cyberski, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733 516, fax 032 3733 427, e-mail: kcyberski@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Zabrzu, Marian Stachniak, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733 383, fax 032 373 34 57, www.um.zabrze.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Terenowy Zespół Usług Projektowych, Gabriela Krzystanek, ul. Dworcowa 4, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 271 27 21, fax 032 271 27 21. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Zabrzu - Biuro Zamówień Publicznych, Krzysztof Cyberski, ul. Wolności 286, pok. 305, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733 516, fax 032 3733 427, e-mail: kcyberski@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 15 w Zabrzu przy ul. Zwrotniczej 11. Część IV - "Termomodernizacja ścian budynku głównego ściany szczytowej południowej i ściany podłużnej wschodniej" 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kolejny etap ocieplenia ścian budynku głównego Zespołu Szkół Nr 15 w Zabrzu przy ul. Zwrotniczej 11. Zakres prac IV etapu remontu obejmuje: - wymianę okien drewnianych na okna PCV, - ocieplenie ścian budynku głównego metodą lekką, - obróbki blacharskie i rury spustowe, - instalację odgromową. Wybrany wykonawca obowiązany będzie również do: - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku, gdy wymagają tego przepisy), - zapewnienia bezpieczeństwa i zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót przed osobami trzecimi, szczególnie przed dziećmi, - przekazania lub utylizacji materiałów z demontażu: a) złom w imieniu szkoły - sprzedać do skupu złomu, a pieniądze uzyskane ze sprzedaży - za potwierdzeniem przekazać dyrekcji (ilość złomu z demontażu musi być potwierdzona przez inspektora nadzoru), b) urządzenia i wyposażenie zdemontowane i nie przewidziane do ponownego montażu na o przedmiotowym zadaniu, a mogące być wykorzystane przez użytkownika - przekazać protokolarnie przedstawicielowi szkoły, w obecności inspektora nadzoru, c) pozostały materiał zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62 poz. 628), - wykonania wymaganych przepisami badań i pomiarów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają materiały wymienione w cz. IV SIWZ. Zamawiający wymaga, aby: a) stolarka okienna była zgodna (nie odbiegała wyglądem i parametrami) ze stolarką już zamontowaną w poprzednim etapie remontu; b) system ocieplenia ścian nie odbiegał wyglądem i parametrami technicznymi od systemu, w jakim został wykonany w poprzednim etapie remontu (ocieplenie ścian). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez zamawiającego nazwą producenta. Wykonawca jest zobowiązany załączyć w ofercie wykaz materiałów i urządzeń równoważnych oraz zgodę projektanta na zastosowanie materiału i urządzenia równoważnego podanego w ww. wykazie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zabrze. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp., co należy potwierdzić załączając następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę "za zgodność z oryginałem"; A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1) kierownik budowy: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; C) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będący wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; D) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe, będące wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; E) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) informacją na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; B) wykazem osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; C) wykazem zawierającym minimum 2 obiekty użyteczności publicznej, wyremontowane lub zmodernizowane, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 PLN, zakresie każdej z nich obejmującym: roboty ogólnobudowlane, dekarsko-blacharskie, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie należy podać zakres robót, wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu lub oświadczeniem wykonawcy o braku konieczności sporządzania opinii przez biegłego rewidenta o sprawozdaniu finansowym - albo, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innym dokumentem określającym obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; B) polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia - ważnym na dzień składania ofert - potwierdzającymi, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym: - średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat nie może być mniejszy niż 1 500 000,00 PLN, - wymagane jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2005, godzina 10:05, Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, pok. 305.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.