Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: modernizacja koryta rz. Jedlicy w m. Kowary Górne w obrębie oddziaływania stopnia ujęciowego Politechniki Wrocławskiej w km 12+830 - 13+370
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, do kontaktów: Agnieszka Mazur, ul. Norwida 34 lok. 26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3282559 w. 362, fax 071 3285048, e-mail: zamowienia@rzgw.wroc.pl, www.rzgw.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Karolina Radwan, ul. Norwida 34 lok. 26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3282559 w. 462, fax 071 3285048, e-mail: zamowienia@rzgw.wroc.pl, www.rzgw.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja koryta rz. Jedlicy w m. Kowary Górne w obrębie oddziaływania stopnia ujęciowego Politechniki Wrocławskiej w km 12+830 - 13+370. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: A. część hydrotechniczna: - roboty przygotowawcze: usunięcie drzew (38,00 szt.) i rozbiórki (75,00 m sześc.), - roboty ziemne: wykopy (4074,00 m sześc.) i nasypy (2488,00 m sześc.), - mury oporowe (1780,70 m sześc.), - budowle poprzeczne - progi: (325,00 m sześc.), - ujęcie wody wraz z robotami towarzyszącymi (1,00 kpl.), - wzmocnienie progu w km 12+956 oraz wykonanie skrzydełek w km 12+956 - 1 szt. i w km 13+225 - 2 szt.: (63,60 m sześc.), - opaska bet.-kam. W km 12+918 (54,20 m sześc.), - umocnienie dna w obrębie mostu w km 13+055 - 13 +86,50 (150,80 m sześc.) oraz w km 13+044 i wylotów rowów w km 13+245 i 13+352 (72,00 m kw.), - osadnik i separator wraz z robotami ziemnymi (1,00 kpl.), - zagospodarowanie terenu (6700,00 m kw.), B. Część drogowo-mostowa - roboty mostowe: - roboty ziemne pod fudamenty: wykopy (160,00 m sześc.) i zasypki (40,40 m sześc.), - prace betoniarskie (48,44 m sześc.), - konstrukcje stalowe (10,60 t), C. Część drogowo-mostowa - roboty drogowe: - roboty ziemne - nasypy (152,00 m sześc.), - krawężnik betonowy (82,20 m.b.), - konstrukcja nawierzchni (160,00 m kw.), - umocnienie powierzchniowe skarp: humusowanie (21,50 m kw.) i brukowanie (33,30 m kw.), - ściek z elementów prefabrykowanych (17,40 m.b.), D. Część drogowa: - rozbiórka elementów drogi gminnej (609,70 m kw.), - roboty ziemne: wykopy (89,60 m sześc.) i nasypy (277,20 m sześc.), - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne (801,20 m kw.), - podbudowa z kruszywa łamanego (801,20 m kw.), - nawierzchnia asfaltowa: warstwa wiążąca (729,40 m kw.) i ścieralna (760,00 m kw.), - humusowanie skarp wraz z obsianiem nasionami traw (114,30 m kw.), - pobocza z niesortu kamiennego (200,00 m kw.), - ściek z trzech rzędów kostki kamiennej (149,30 m.b.). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: rzeka Jedlica w km 12+830 - 13+370, w m. Kowary Górne. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 01.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 18 800 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. Nr 19 z 09.02.2004r. poz. 177), którzy przedłożą dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 z dnia 7 kwietnia 2004r. poz. 645) W tym: 1. narzędzia i urządzenia, tj. min.: spycharka gąsienicowa 100 KM, koparka gąsienicowa 0,6 m sześc., ciągnik kołowy 50 KM z przyczepą, samochód samowyładowczy 10 Mg (min. 2 szt.), rozładowarka mas bitumicznych, zagęszczarka, 2. wykaz osób i podmiotów, które będą wyznaczone do realizacji przedmiotowego zadania, wraz z dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje, tj. min.: - kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w zakresie odpowiadającym im, lecz uzyskanymi przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z dnia 24 stycznia poz. 2016 z późn. zm.) oraz wytypowani pracownicy z uprawnieniami budowlanymi w specjalnościach drogowej i mostowej bez ograniczeń (z uwagami jak wyżej) - osoby te winne legitymować się minimum 5-letnim stażem pracy - kierownik budowy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym - pracownicy w bezpośrednim wykonawstwie drogowym i mostowym - zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego [Dz. U. z dnia 24.01.2001 r. rozdz. 1 art. 6 pkt 1 i 2] w przypadku kierownika budowy 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 4,0 mln. zł. Wartość, ilość, należyta staranność i terminy realizacji w/w robót winny być potwierdzone dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru itp.) 4. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w kwocie co najmniej 400 tys. zł 5. kopia aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 250 tys. zł., w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 250 tys. zł., w odniesieniu od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.08.2005, 91,35 PLN SIWZ można odebrać po złożeniu pisemnego wniosku osobiście w siedzibie zamawiającego (kasa czynna w godz.: 7.30 - 9.30 oraz 11.00 - 14.00) lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek przesłany faksem i niezwłocznie potwierdzony pisemnie. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego (nr pokoju): 31.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej cztery przęsła budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Skoczylasa 11 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych dla parków kieszonkowych i rozszczelnień", z podziałem na VIII Zadań
- Dostawa i montaż wyposażenia do lokali mieszkalnych przeznaczanych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia
- Roboty naprawczo-konserwacyjne obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na trzy zadania.
- Dostawa wraz z komplek obsł urządz drukuj tj. Zad 1 i 2- zakup z dostarcz sprzętu do lokal Zam,Zadanie 3 - Kompl obsługa urządzeń obej serwis zakupion i dostarcz urządz wraz z wdroż
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków w Grabowie w formule zaprojektuj i wybuduj etap II
- "Przebudowa budynku mieszkalnego - gajówka Józefów" - przetarg drugi
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Mieruniszki na terenie byłego PGR-u w gminie Filipów
- Infrastruktura sportowa, turystyczna i rekreacyjna
- "Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego w ramach zamówienia Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu Etap VI
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.