To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-14
Dąbrowa Górnicza: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 289826 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230704 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów biurowych w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 stycznia 2011r. do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej, Szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 1 oraz w ogólnych warunkach umowy /Załącznik Nr 4 stanowiących integralną część SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi poniźej wyrażonej w złotych równowartości 14 000euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.10.03 - 22.85.10.03 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 39.56.11.31 - Etykiety z tworzyw włókienniczych 44.42.42.00 - Taśma przylepna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18635,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22596,06
Oferta z najniższą ceną: 22596,06 / Oferta z najwyższą ceną: 24740,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa staplerów
- Zakup endoskopów na potrzeby Pracowni Endoskopowej
- Przygotowywanie oraz wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej w roku 2024
- "Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Dąbrowa Górnicza"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- D/21/2024/A Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa kaset do produkcji sadzonek liściastych do szkółki kontenerowej w Skierdach.
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.