eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego zadania Budowa hotelu Słowianka przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Gorzów Wielkopolski: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego zadania Budowa hotelu Słowianka przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 28975 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportowo-Rehabilitacyjne "Słowianka", ul. Słowiańska 14, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7338500, fax 095 7338502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowianka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o. 100% udziałów miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego zadania Budowa hotelu Słowianka przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego zadania: Budowa hotelu Słowianka przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wielkopolskim, wykonanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór wykonawcy programu funkcjonalno-użytkowego i projektu budowlanego, nadzór nad przygotowaniem programu funkcjonalno-użytkowego, wykonanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór wykonawcy zadania, pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania od czasu jego rozpoczęcia aż do jego zakończenia i rozliczenia zgodnie z Prawem Budowlanym oraz warunkami kontraktowymi FIDIC. Powierzchnia użytkowa hotelu - ok. 4886 m2, liczba pokoi hotelowych - 60

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000 zł słownie : pięć tysiecy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejesrtu zawodowego lub handlowego Informacje i formalnosci konieczne do dokonania oceny spełnienia wumogów o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 164 poz. 1163 z 2006r. z późn. zmianami) mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 164, poz. 1163 z 2006r. z późn. zmianami) II Zdolność ekonomiczna i finansowa: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, w szczególnosci wykonawca musi spelniać następujace warunki (w przypadku wspólnego ubiegania sie wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniana bedzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a/ wykażą przychód netto ze sprzedaży w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia dziłalnosci jest krótszy - za ten okres, łącznie w wysokości 3.000.000, 00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszegop warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłozyć bilans oraz rachunek zysków i strat, a jezeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określajacych obroty oraz zobowiązania i nalezności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - za ten okrs b/ posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialnosci gospodarczej, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 1.000.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia ninijszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zostały spelnione. III Zdolnośc techniczna Informację i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1/ posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w szczególnosci Wykonawca musi spełniac następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub wiecej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany bedzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a/ w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na spełnieniu funkcji Inwestora zastępczego, Inzyniera konrtaktu, nadzoru inwestorskiego bądź zarzadzania i nadzoru nad projektem (project manager) zadania z zakresu budownictwa ogólnego o wartości nie mniejszej niż 25 mln PLN bądź 2 usługi polegajace na pełnieniu funkcji Inwestora zastępczego, Inzyniera kontraktu, nadzoru inwestorskiego bądź zarzadzania i nadzoru nad projektem (project manager) zadania z zakresu budownictwa ogólnego o wartosci nie mniejszej niz 12,5 mln PLN każde. Wykonawcy zobowiązani sa przedłozyć wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców usług oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Z załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki zostały spełnione. b/ wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamóweinia nastepujace osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbednych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynnosci: EKSPERT KLUCZOWY NR 1 - Kierownik zespołu posiadajacy - wykształcenie wyższe techniczne, min. 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub zarządzaniu projektem na stonowisku Inżynier Kontraktu, Kierownik Projektu (Project manager) lub równowaznym - uprawnienia budowlane, specjalność uprawnień budowlanych: konstrukcyjno-budowlana w zakresie pełnym. EKSPERT KLUCZOWY NR 2 - Specjalista ds elektrycznych, inspektor nadzoru robót elektrycznych posiadajacy: uprawnienia budowlane, specjalnośc uprawnień budowlanych: instalacyjno-inzynieryjna w zakresie instalacji elektrycznych - co najmniej 5 lat doswiadczenia w nadzorze inwestorskim nad robotami elektrycznymi. EKSPERT KLUCZOWY NR 3 - Specjalista ds sanitarnych, inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadajacy - uprawnienia budowlane, specjalność uprawnień budowlanych - instalacyjno-inzynieryjna w zakresie sieci i instlacji sanitarnych, co najmniej 5 lat doświadczenia w nadzorze inwestorskim nad robotami sanitarnymi EKSPERT KLUCZOWY NR 4 - Specjalista ds budowlanych, inspektor nadzoru robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane - specjalność uprawnień konstrukcyjno-budowlana w zakresie pełnym, co najmniej 5 lat doswiadczenia w nadzorze inwestorskim nad robotami budowlanymi. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłozyć wykoaz osób oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te osoby posiadaja w/w kwalifikacje. z załaczonych dokumentów musi wynikać, że w/w warunki zostały spełnione.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem twerminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiecej Wykonawców w ofercie muszą byc złozone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 2/ aktualna informację z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiecej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upywem terminu składania ofert (w przypadku współnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiecej Wykonanwców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 4/ Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiecej Wykonawców, w ofercie złożą wspólne oswiadczenie podpisne przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o zamówienie lub przez pałnomocnika dzaiałającego w ich imieniu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slowianka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CSR SŁOWIANKA Sp. Z O.O. Ul. Słowiańska 14 66-400 Gorzów Wielkopolski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: CSR Słowianka Sp. z o.o. 66-400 Gorzów Wielkopolski ul. Słowiańska 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.