eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › PROWADZENIE AKCJI ZIMA W LATACH 2014-2017 NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-01

Kostrzyn: PROWADZENIE AKCJI ZIMA W LATACH 2014-2017 NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN
Numer ogłoszenia: 289756 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249916 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE AKCJI ZIMA W LATACH 2014-2017 NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Prowadzenie AKCJI ZIMA w latach 2014-2017 na terenie miasta i gminy Kostrzyn. Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie AKCJI ZIMA w latach 2014 - 2017, w sezonach zimowych, polegającej na odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach i ulicach miasta i gminy Kostrzyn oraz awaryjnej pracy sprzętem ciężkim (ładowarka lub koparko-ładowarka o pojemności łyżki min. 0,5 m3), w przypadkach zaistnienia takiej konieczności. Teren objęty zamówieniem został podzielony na dwa obwody: 1 i 2, w których zostały określone trzy kolejności i standardy odśnieżania dróg i ulic (Część IV niniejszej SIWZ - PLAN ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W GMINIE KOSTRZYN). Usuwanie pryzm śniegowych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach dotyczy wyłącznie obwodu 1-ego i będzie realizowane tylko na telefoniczne zgłoszenie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego, podobnie, jak użycie pługu odśnieżnego typu ciężkiego i pługa wirnikowego o szerokości min. 2,30 m. Miejsce składania usuwanych pryzm zostanie wskazane na bieżąco przez Zamawiającego na odległość do 2 km. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu usług określonych w niniejszej SIWZ w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach oferowanego wynagrodzenia, a w przypadku wystąpienia łagodnych warunków atmosferycznych do zmniejszenia zakresu usług, a tym samym zmniejszenia wysokości oferowanego wynagrodzenia. Wynagrodzenia płatne będzie w cyklach miesięcznych, wyłącznie za kompleksowo wykonane usługi w całym obwodzie i rozliczenie będzie w oparciu o oferowane ceny jednostkowe. Potwierdzenie wykonania usług następować będzie przez podpisanie kart drogowych wykonawcy: przez sołtysów na terenie gminy Kostrzyn oraz akceptację przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na terenie miasta Kostrzyn, pod warunkiem wykonania usługi w całym obwodzie. Wykonawca jest zobowiązany do pełnej i natychmiastowej gotowości w razie wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi. 3. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zakupi wszystkie niezbędne do realizacji zamówienia materiały (piasek, sól) oraz sporządzi właściwe mieszanki. Koszty związane z stacjonowaniem sprzętu na terenie miasta lub gminy Kostrzyn ponosić będzie Wykonawca. Szczegóły dotyczące położenia bazy sprzętowej i materiałowej oraz dokładne określenie stacjonującego w niej sprzętu i ilości zapasów soli zostaną uzgodnione z Zamawiającym przed zawarciem umowy o realizację usługi. 4. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres usług, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. 5. Ilościowy wykaz poszczególnych rodzajów usług dla obwodu 1 i 2 został określony w Kosztorysach ofertowych stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 7.1 i 7.2 do oferty, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowych zmian poszczególnych rodzajów usług, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu świadczonych usług. 6. Wykonawca, któremu zostanie przyznane zamówienie, będzie na bieżąco informować (pisemnie) Zamawiającego o wszystkich planowanych lub podjętych zobowiązaniach dotyczących jednoczesnego prowadzenia akcji zima (również bezpośrednio przed zawarciem umowy o świadczenie usług). Informacja ta musi zawierać dane inwestora i miejsce świadczenia usług oraz (uzgodnione z Zamawiającym przed podjęciem zobowiązania) dane dotyczące zasad korzystania ze sprzętu stacjonującego na terenie miasta lub gminy Kostrzyn i osób obsługujących go. Informacja ta musi potwierdzać, że inne dodatkowe zamówienia nie spowodują pogorszenia jakości i terminowości świadczenia usług. Ponadto wymagane wyposażenie: sprzęt, urządzenia i pojazdy przeznaczone do obsługi miasta i gminy Kostrzyn w zakresie prowadzenia AKCJI ZIMA w latach 2014 - 2017, będą stacjonowały na terenie gminy Kostrzyn, w terminie 2 dni od podpisania umowy do czasu zakończenia akcji zima. 7. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IZBRUK Maciej Rybicki Zakład Ogólnobudowlany, Dziedzice 3a, 62-404 CIĄŻEŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 849150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 781338,96

  • Oferta z najniższą ceną: 781338,96 / Oferta z najwyższą ceną: 4939785,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.