eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich - etap I realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.Budowa fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Rzeszów: Budowa fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich - etap I realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich
Numer ogłoszenia: 289756 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie , Ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich - etap I realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) budowa fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich - etap I, 2) opracowanie i wykonanie pokazów multimedialnych, 3) przeszkolenie osób do eksploatacji fontanny, - realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich. Zamówienie obejmuje budowę fontanny multimedialnej zaprojektowanej przy Alei Lubomirskich na placu Armii Krajowej na działce nr 1294/6 oraz 1097/1, 1294/3, 1299 obr. 207 w Rzeszowie. Fontanna ta składa się z zespołu fontann, tzw. fontanny multimedialnej (fontanna sucha: labirynt wodny, dywan wodny i ekran wodny), fontanny mokrej oraz zespołu pięciu małych fontann mokrych - fontann kwiatów. Fontanny zaprojektowane są na terenie o powierzchni 1,2 ha, który znajduje się w obszarze objętym ochroną konserwatorską jako - zespół urbanistyczny średniowiecznego miasta i nowego miasta, wpisany do rejestru zabytków nr rej.: 325 z 30.01.1969 r. Zakres zamówienia: I. Budowa zespołu fontann wraz z urządzeniami technologicznymi: 1. Fontanna multimedialna (sucha) - kwadratowa, żelbetowa zagłębiona niecka, która posiada nawierzchnię z kwadratowych płyt granitowych w poziomie otaczającego terenu. Pow. fontanny wynosi 128,6 m2. W przestrzeni pomiędzy dnem niecki i płytami znajdują się urządzenia: dysze z lampami typu LED tworzące szachownicę - dywan wodny i dysze zblokowane w profilach tworzące labirynt wodny, interaktywny. Nad niecką fontanny suchej są zaprojektowane belki w których rozmieszczone są dysze tworzące ekran wodny o długości 15 m i wysokości do 8 m. Na ekranie tym będą emitowane pokazy laserowe. 2. Fontanna mokra - w części nadziemnej jest to żelbetowa niecka obłożona płytami granitowymi w kształcie ? koła z cembrowiną po obwodzie tego koła, z dwoma łukami (łuk duży i łuk mały) dysz spieniających i z przerywaczem smugi formowanej, podświetlonych lampami typu LED. Pow. fontanny mokrej (niecki) - 132,5 m2. 3. Zespół pięciu fontann kwiatów - kwadratowe niecki żelbetowe przykryte w poziomie terenu kratą ze stali nierdzewnej, której układ otworów wraz z dyszą umieszczoną w niecce dają efekt kwiatów wodnych. Dysze te są zespolone z lampami typu LED. Pow. fontann kwiatów (5 szt.) - 28,8 m2. II. Budowa komory technicznej podziemnej wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną, wod - kan i wentylacyjną. W komorze znajdują się miedzy innymi: pomieszczenia techniczne, magazyny środków chemicznych i reżyserka. Parametry komory: pow. użytkowa - 197,20 m2, długość - 29,07 m, wysokość - 2, 30 m, kubatura - 519,40 m3. III. Budowa układu komunikacyjnego - utwardzenie placu wokół fontann o nawierzchni z płyt granitowych i kostki granitowej regularnej oraz chodników, o łącznej powierzchni ok. 950 m2. IV. Budowa przyłącza wodociągowego do zasilania fontann i instalacji technologicznych fontann. V. Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej do komory oraz kanalizacji deszczowej - odprowadzenie wody z fontann i odwodnienie terenu. VI. Budowa instalacji elektrycznych: zasilającej i oświetleniowej wraz z zamontowaniem elementów oświetlenia (fundamenty, słupy, oprawy). VII. Wykonanie układu zasilania i sterowania dla technologii i atrakcji fontann wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem osób do eksploatacji. VIII. Wykonanie nagłośnienia wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem osób do eksploatacji. IX. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wszystkich wymienionych w dokumentacji urządzeń multimedialnych typu projektor, laser itp. X. Wyreżyserowanie i zaprogramowanie multimedialnych pokazów z wykorzystaniem wszystkich urządzeń fontanny tym projekcja multimedialna i laserowa oraz obsługa tych pokazów w okresie wstępnym trwającym ok. 10 dni. Zakres obejmuje pokazy codzienne (pokaz dzienny, pokaz nocny, pokazy dla dzieci) oraz pokaz okazjonalny wraz z przeszkoleniem osób do eksploatacji. Szczegółowo zakres zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia oraz w dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowej w skład, której wchodzą projekty wykonawcze, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dołączone do SIWZ projekty obejmują całość inwestycji, również te elementy, które nie będą realizowane w obecnym etapie i nie są objęte niniejszym zamówieniem. Zamówienie niniejsze nie obejmuje: budowy amfiteatru, schodów zewnętrznych, wykonania części placu przy kwietnikach, wymiany i wykonania nowej nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego, oświetlenia schodów, przyłącza energetycznego, urządzenia placu zabaw, wykonania i montażu ławek wolnostojących i innych elementów małej architektury oraz urządzenie zieleni. Ten zakres robót zostanie wykonany w drugim etapie budowy. Dołączony do specyfikacji przedmiar uwzględnia wyżej opisany podział i zawiera tylko te elementy, które wchodzą w zakres I etapu budowy. Przyłącz energetyczny będzie budowany przez administratora sieci..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w tym: a) co najmniej jedna zawierająca budowę żelbetowej konstrukcji podziemnej (np. zbiornika, komory, parkingu itp.), b) co najmniej jedna zawierająca ułożenie nawierzchni lub obłożenie powierzchni ścian z kamienia naturalnego (płyty lub kostka) o powierzchni co najmniej 300 m2. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie z art. 22 ust 1 Ustawy Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1) Kierownik budowy - wymagania co najmniej: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) doświadczenie zawodowe - wykazanie się kierowaniem zadaniem w zakres którego wchodziło wykonanie konstrukcji żelbetowych podziemnych, c) aktualne członkostwo w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego. 2) Kierownik robót branży elektrycznej - wymagania co najmniej: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i energetycznych w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, b) doświadczenie zawodowe - wykazanie się kierowaniem jednym zadaniem polegającym na realizacji robót w zakresie budowy, przebudowy lub wymiany oświetlenia zewnętrznego, c) aktualne członkostwo w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego. 3) Kierownik robót branży sanitarnej - wymagania co najmniej: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów, b) doświadczenie zawodowe - wykazanie się kierowaniem jednym zadaniem polegającym na budowie, przebudowie lub rozbudowie i rozruch fontanny, c) aktualne członkostwo w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego. 4) Inżynier automatyk - wymagania, co najmniej: a) dyplom inżyniera automatyka, b) doświadczenie zawodowe - wykazanie się uruchomieniem lub eksploatacją obiektu łączącego funkcje wody i światła. 5) Inżynier akustyk - wymagania co najmniej: a) dyplom inżyniera akustyka. b) doświadczenie zawodowe - wykazanie się realizacją nagłośnienia jednego pokazu plenerowego. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Do przeliczenia wartości finansowej określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona metodą: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego projektu i przedmiaru robót wraz z tabelą elementów scalonych. Zamawiający oczekuje złożenia kosztorysu ofertowego na nośniku CD sporządzonego w programie Oferent na podstawie załączonego elektronicznego przedmiaru robót. Instrukcja oraz informacja o sposobie dostępu i przygotowania elektronicznego kosztorysu ofertowego znajduje się w załączniku nr V do Opisu przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca opracuje kosztorys ofertowy korzystając z powyższego programu, to zgodnie z opisem zamieszczonym w Instrukcji przygotowania elektronicznego kosztorysu ofertowego, należy go zapisać na nośniku CD (jako plik PDF) oraz wydrukować i podpisać. Następnie obie te wersje, elektroniczną i papierową, należy dołączyć do oferty. Ważne jest, aby wersja papierowa była zgodna z wersją elektroniczną, a potwierdzeniem tej zgodności będzie Kod WO (suma kontrolna), który w wersji papierowej jest widoczny na ostatniej stronie wydruku, a w wersji elektronicznej jest dostępny w programie oferent po kliknięciu na przycisk Sprawdź. Zamawiający nie wymaga złożenia wersji elektronicznej kosztorysu ofertowego w innej formie niż opisana powyżej. 5. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 33, I piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, termin może być zmieniony w przypadku gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie koniecznością, która wystąpiła po zawarciu umowy, np.: a) wystąpienia w trakcie prac budowlanych nieprzewidzianych okoliczności, np. kolizji z nie zaznaczonymi na mapie sieciami uzbrojenia terenu wymagającymi uzgodnień ZUDP, koniecznością wykonania dodatkowych wyburzeń i umocnień, badań archeologicznych lub wykryciem niewybuchów, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych jak: długotrwałe - trwające powyżej 10 dni intensywne opady deszczu, powódź (czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), niskie temperatury, które zgodnie z SST uniemożliwiają prowadzenie robót, c) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (jeżeli zajdzie taka konieczność) wymagać będzie okresu dłuższego niż 3 tygodnie. d) działania siły wyższej, Za siłę wyższą nie uznaje się braku środków u Wykonawcy, nie dotrzymania zobowiązań przez jego kontrahentów oraz braku zezwoleń niezbędnych Wykonawcy do wykonania umowy. Strony zobowiązują się do wzajemnego powiadomienia się o zaistnieniu siły wyższej i dokonania stosownych ustaleń celem wyeliminowania możliwych skutków działania siły wyższej. Powiadomienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, należy dokonać pisemnie lub w inny dostępny sposób, niezwłocznie po fakcie wystąpienia siły wyższej. Do powiadomienia należy dołączyć dowody na poparcie zaistnienia siły wyższej. W przypadku wystąpienia jednej z ww. okoliczności Zamawiający wydłuży termin wykonania zamówienia, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w poszczególnych latach bez zmiany wynagrodzenia całkowitego za wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1), 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto, 4) zmiany sposobu wykonania poszczególnych robót, za zgodą projektanta, przy zachowaniu parametrów oraz możliwości zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku zastosowania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, nie spowoduje kosztów inwestycji lub wpłynie na przyśpieszenie terminu zakończenia robót, 5) zmiany wysokości kwoty, o której mowa w §3 ust. 3 ramowego wzoru umowy w przypadku, gdy zajdą okoliczności, o których mowa w §3 ust. 6 ramowego wzoru umowy lub zwiększy się ilość robót określonych w kosztorysie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-jednostek-organizacyjnych-miasta/zzm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pokój 33f (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, pokój 33 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.