eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Wykonanie1. Projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica w zakresie objętym uchwałą nr XXVI/380/2013 Rady Gminy Dębica z dnia 24.05.2013r. 2. Projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica dla obszaru położonego w miejscowościach Kędzierz i Kozłów w zakresie objętym uchwała nr XXVI/381/2013 Rady Gminy Dębica z dnia 24.05.2013r. 3. Projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica, uchwalonego uchwałą nr V/52/02 z dnia 28.08.2002r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Dębica: Wykonanie: 1. Projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica w zakresie objętym uchwałą nr XXVI/380/2013 Rady Gminy Dębica z dnia 24.05.2013r. 2. Projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica dla obszaru położonego w miejscowościach Kędzierz i Kozłów w zakresie objętym uchwała nr XXVI/381/2013 Rady Gminy Dębica z dnia 24.05.2013r. 3. Projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica, uchwalonego uchwałą nr V/52/02 z dnia 28.08.2002r.
Numer ogłoszenia: 289728 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie: 1. Projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica w zakresie objętym uchwałą nr XXVI/380/2013 Rady Gminy Dębica z dnia 24.05.2013r. 2. Projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica dla obszaru położonego w miejscowościach Kędzierz i Kozłów w zakresie objętym uchwała nr XXVI/381/2013 Rady Gminy Dębica z dnia 24.05.2013r. 3. Projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica, uchwalonego uchwałą nr V/52/02 z dnia 28.08.2002r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie: 1. Projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica w zakresie objętym uchwałą nr XXVI/380/2013 Rady Gminy Dębica z dnia 24.05.2013r. 2. Projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica dla obszaru położonego w miejscowościach Kędzierz i Kozłów w zakresie objętym uchwała nr XXVI/381/2013 Rady Gminy Dębica z dnia 24.05.2013r. 3. Projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica, uchwalonego uchwałą nr V/52/02 z dnia 28.08.2002r. Opracowanie dotyczy: 1)w zakresie zmiany studium uikzp - obszaru o powierzchni ok. 65ha położonego w miejscowościach Kozłów - Kędzierz, obejmującego w stanie istniejącym tereny rolne w większości niezabudowane, nie objęte obecnie żadną formą prawnej ochrony środowiska naturalnego i kulturowego; planowane przeznaczenie: na cele budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego oraz usług i drobnej wytwórczości; 2) w zakresie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - obszaru jak wyżej; 3) w zakresie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dębica uchwalonego uchwałą nr V/52/02 z dnia 28.08.2002r - zmiana polegać będzie wyłącznie na dostosowaniu treści planu miejscowego do wymogów określonych art.46 ust. 1 ustawy z dnia 7 maja 2010r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz.U.nr.106,poz.675); zmiana dotyczy tekstu planu, nie obejmuje załącznika graficznego t.j. rysunku planu; 2. W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 1) sporządzenia projektu zmiany studium, zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie zagadnień dotyczących przedmiotowego obszaru i określonych w art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2) sporządzenia projektów: planu miejscowego oraz zmiany planu miejscowego- zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie zagadnień dotyczących przedmiotu poszczególnych planów i określonych w art. 15 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 3) przygotowania projektów dokumentacji, o których mowa odpowiednio: w art. 11, pkt 1, 2, 6, 10 (projekt zmiany studium) oraz art. 17, pkt 1, 2, 6, 9, 11, 12 (projekt planu miejscowego i projekt zmiany planu) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 4) przygotowania kompletnych materiałów wraz z pismami, wydrukowanych oraz w wymaganej ilości do instytucji uzgadniających i opiniujących w całym okresie procedury formalno - prawnej wraz z ich przygotowaniem do wysyłki, 5) przygotowanie materiałów w formie drukowanej przeznaczonych do wyłożenia do publicznego wglądu projektów dokumentów wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, 6) przygotowania wykazów dotyczących uwag wniesionych do projektów wyłożonych do publicznego wglądu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, z propozycją ich rozstrzygnięcia; propozycja rozstrzygnięcia winna zawierać uzasadnienie sposobu rozpatrzenia każdej z uwag (z wyłączeniem uwag uwzględnionych w całości) 7) wprowadzenia do projektów zmian wynikających z: - uzgodnień i opinii, o których mowa w art. 11, pkt.9 i art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz U. z 2012r poz 647 z późn. zm. ), - uwag, o których mowa w art. 11 pkt 11 i art.17 pkt 11 w-w ustawy, - uchwał rady gminy podjętych w trybie art. 19 w-w ustawy, 8) prezentacji projektów w-w dokumentów oraz fizycznego uczestnictwa głównego projektanta w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projektach rozwiązań, 9) fizycznego uczestnictwa głównego projektanta w prezentacji projektów podczas posiedzeń komisji Rady Gminy oraz innych, nie więcej niż trzech, zebrań lub dyskusji poświeconych prezentacji w/w projektów dokumentów, 10) prezentacji projektów podczas sesji Rady Gminy przy uchwalaniu w/w dokumentów, 3. Forma opracowania: a) zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: - projekt uchwały z uzasadnieniem na nośniku elektronicznym w formacie pdf i doc oraz załączniki : - rysunek: na odpowiednim podkładzie mapowym w skali 1:10 000, w formie analogowej - 3 egz. kolor oraz na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf - część tekstowa: 2 egzemplarze oprawione w wersji drukowanej oraz na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc, b) miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego: - rysunek w skali 1: 2 000, na odpowiednich podkładach mapowych, w trzech egzemplarzach papierowych kolorowych oraz na nośniku elektronicznym w formacie pdf, - część tekstowa - projekt uchwały wraz z załącznikami na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc, b) zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: - część tekstowa - projekt uchwały wraz z uzasadnieniem i załącznikami na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc, c) 3 opracowań ekofizjograficznych po dwa egzemplarze - do każdego projektu, w formie analogowej oraz na nośnikach elektronicznych, d) prognoz oddziaływania na środowisko przyrodnicze - po trzy egzemplarze do każdego projektu w formie analogowej oraz na nośnikach elektronicznych, e) podsumowanie i uzasadnienie, o których mowa w art. 42 pkt 2 i art. 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, f) prognoz skutków finansowych uchwalenia planu oraz zmiany planu - po 2 egzemplarze w formie analogowej g) wniosków o zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze - w zakresie i ilości wymaganej przez organy opiniujące i rozpatrujące wnioski 4.Zamawiający przekaże Wykonawcy: - podkłady mapowe /mapy zasadnicze 1:2000 - do planu miejscowego, topograficzne 1:10000 - do studium uikzp - mapy ewidencyjne i wypisy z ewidencji gruntów dla obszaru planu miejscowego - w ilości niezbędnej do sporządzenia projektu planu, w tym wniosku rolnego - inne materiały znajdujące się w jego posiadaniu a mogące służyć do opracowania. 5. Koszty obsługi administracyjnej / opłaty pocztowe, ogłoszenia prasowe/ ponosi Zamawiający. Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej http://www.ugdebica.pl: Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia - uchwały Rady Gminy Dębica wraz z załącznikami graficznymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) Złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ) , oraz - 2) Wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej : a) 1 projekt zmiany studium uikzp dla gminy o powierzchni nie mniejszej niż 13500ha, obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 65ha albo 1 projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru gminy o powierzchni nie mniejszej niż 13 500 ha, b) 1 projekt planu miejscowego o powierzchni nie mniejszej niż 65ha lub 2 projekty planów miejscowych, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 30ha, c) 1 projekt zmiany planu miejscowego , - oraz załączy dowód czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie opisanego warunku wiedzy i doświadczenia jest : - Złożone Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie Z złożonego wykazu głównych usług winno jednoznacznie wynikać wykonanie lub wykonywanie co najmniej : a) 1 projekt zmiany studium uikzp dla gminy o powierzchni nie mniejszej niż 13500ha, obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 65ha albo 1 projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru gminy o powierzchni nie mniejszej niż 13 500 ha, b) 1 projekt planu miejscowego o powierzchni nie mniejszej niż 65ha lub 2 projekty planów miejscowych, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 30ha, c) 1 projekt zmiany planu miejscowego . Do wykazu usług należy załączyć dowód, potwierdzający czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) , dowodami o których mowa powyżej mogą być: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Zgodnie z § 9 ust.2 w-w rozporządzenia: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie cytowanego rozporządzenia (20.02.2013 r.) , wykonawca w miejsce poświadczeń, których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust.1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) . Zastrzeżenie powyższe nie dotyczy świadczenia usług okresowych lub ciągłych, gdzie wymaganie określone w § 1 ust.2 pkt 1) tj. wydanie poświadczenia nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na podstawie obecnie obowiązującego rozporządzenia (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz.U. z 2013 r. poz. 231) jest obowiązujące.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby : a) co najmniej dwoma projektantami, z których jeden będzie pełnił rolę Głównego Projektanta; osoby te winny posiadać uprawnienia do opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rozumieniu art. 2 ust.3 oraz art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn. zm. ) Główny projektant jest osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami planistycznymi oraz posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej: - 1 projekt zmiany studium uikzp dla gminy o powierzchni nie mniejszej niż 13 500ha obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 65ha albo 1 projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru gminy o powierzchni nie mniejszej niż 13 500 ha, - 1 projektu planu miejscowego o powierzchni nie mniejszej niż 65ha lub 2 projekty planów miejscowych, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 30ha, Drugi Projektant nie będący Głównym projektantem winien posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego sporządzonego dla obszaru całej gminy w granicach administracyjnych - według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 poz. 647 z późn. zm.), jednego uchwalonego mpzp o powierzchni nie mniejszej niż 65ha i jednej zmiany planu miejscowego, b) co najmniej czteroosobowym zespołem, który będzie wykonywał zamówienie, specjalistami w dziedzinach związanych z przedmiotem zamówienia, a w szczególności w specjalności: komunikacja, infrastruktura techniczna, ochrona środowiska, skutki finansowe uchwalenia planu - każda z osób winna posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch opracowań z zakresu problematyki planów miejscowych lub studium, c) minimum jedną osobą, która wykona opracowania ekofizjograficzne, posiadającą doświadczenie w sporządzeniu co najmniej jednego opracowania fizjograficznego do studium uikzp i jednego opracowania ekofizjograficznego podstawowego do planu o powierzchni min. 65ha, d) minimum jedną osobą, która wykona prognozy oddziaływania na środowisko, posiadającą doświadczenie w sporządzeniu co najmniej dwóch prognoz oddziaływania na środowisko, w tym jedna do projektu Studium o powierzchni min. 65ha i jedna do planu miejscowego o powierzchni min. 65ha, każde uchwalone i obowiązujące - przed terminem składania ofert. Opis rodzaju posiadanych uprawnień z wskazaniem specjalności w-w uprawnień i opis rodzaju specjalności posiadanych uprawnień należy zamieścić w Wykazie osób (Załącznik nr 3 do SIWZ) w kolumnie : -Posiadane kwalifikacje zawodowe- . - Opis doświadczenia zawodowego należy wykazać w wykazie osób w kolumnie doświadczenie zawodowe - Załącznik nr 4 do SIWZ lub w osobnym opracowaniu załączonym do oferty, Z zapisów w Wykazie osób winno jednoznacznie wynikać spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zapisy dotyczące posiadanych uprawnień winny bez jakichkolwiek wątpliwości wskazywać na posiadanie w-w uprawnień. Jeżeli Wykonawca będzie wskazywał uprawnienia równoważne do aktualnie obowiązujących, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, winien jednoznacznie i wyczerpująco opisać ich zakres, rodzaj i specjalność oraz wykazać, że są to uprawnienia równoważne do opisanych w ppkt a) i w cytowanej ustawie. Z zapisów w Wykazie osób winna jednoznacznie wynikać podstawa do dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kolumna: Informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami) . Należy wskazać na jakiej podstawie wykonawca będzie dysponował osobami wskazując, że jest to np. umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa o dzieło itp. Zamawiający, określając wymagania dla osób w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn.zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz.394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231), zamawiający, w sposób obiektywny i niedyskryminacyjny określa usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie lub złożenia poświadczeń tj. : Wykaz głównych usług winien zawierać - a) 1 projekt zmiany studium uikzp dla gminy o powierzchni nie mniejszej niż 13500ha, obejmujący obszar o powierzchni nie mniejszej niż 65ha albo 1 projekt studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całego obszaru gminy o powierzchni nie mniejszej niż 13 500 ha, b) 1 projekt planu miejscowego o powierzchni nie mniejszej niż 65ha lub 2 projekty planów miejscowych, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 30ha, c) 1 projekt zmiany planu miejscowego. Zamawiający nie żąda wskazania w Wykazie usług informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. 2. Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku złożenia wraz z ofertą przez Wykonawców w-w zobowiązania, Zamawiający powołując się na przepis art.26. ust 2b ustawy Pzp, przepisy art. 78 § 1 Kodeksu Cywilnego, oraz orzecznictwo KIO, stwierdza iż wymaganie formy pisemnej zobowiązania zostanie spełnione jedynie poprzez złożenie oryginału dokumentu zawierającego własnoręczny podpis osoby pod treścią oświadczenia - zobowiązania innego podmiotu, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonywania oceny Zamawiający określił w Rozdziale V SIWZ , polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów , żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. (Podstwa prawna: § 1 ust. 6 - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane- Dz.U. z 2013 r. poz. 231) Ponieważ ustawodawca użył w w-w przepisie sformułowania -w szczególności- żądanie powyższych dokumentów (punkty a - d), ma charakter przykładowy i nie jest wyczerpujące. W zależności od rodzaju przedłożonych dokumentów i sposobu sformułowania ich treści, zamawiający może żądać innych dokumentów, które w sposób jednoznaczny i wyczerpujący udowodnią zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia i pozwolą dokonać: oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów 3. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust.2 SIWZ , dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. W przypadku spółek cywilnych, Zamawiający wymaga również złożenia dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust.2 pkt 3) i 4) (ZUS i Nacz.Urz.Skarbowego) wystawionych na spółkę cywilną. 4. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian. 2. Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, możliwa jest zmiana umowy dotycząca : a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą, z powodu uzasadnionej konieczności powtarzania czynności proceduralnych określonych przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012r poz. 647 z późniejszymi zmianami) b) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą, z powodu uzasadnionego przedłużania się czasu uzyskania zgód na zmiany przeznaczeń gruntów rolnych na cele nierolnicze, c) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą, z powodu uzasadnionego przedłużania się czasu uzyskania potwierdzenia przez Wojewodę, zgodności przedmiotowych opracowań z obowiązującymi przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.