Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Pułtusk: Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych
Numer ogłoszenia: 289690 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. B. Prusa w Pułtusku , ul. M. Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925360, faks 023 6922242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 4. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty CV osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (W ofercie złożonej na więcej niż jedno zadanie zakazuje się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków - według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Program zajęć - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 4) zmiany ilości osób biorących udział w zajęciach, 5) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 2)-4), proporcjonalnie o zakres tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, - biuro projektu (pn. - pt. godz. 8 - 14).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Profesjonalny pracownik gastronomii realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego. Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1)ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h przez okres 9 miesięcy tj. od października 2011 r. do czerwca 2012 r. 2)opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3)opracowanie programu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h przez okres 9 miesięcy tj. od października 2011 r. do czerwca 2012 r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie programu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40h przez okres 9 miesięcy tj. od października 2011 r. do czerwca 2012 r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie programu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego mających na celu wyrównanie umiejętności kluczowych umożliwiających łatwiejszą asymilację na rynku pracy. Dzięki zajęciom uczestnicy uzupełnią wiedzę oraz podniosą umiejętności konwersacji w języku angielskim z elementami słownictwa zawodowego (gastronomii). Liczba uczestników: 12 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 40 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 12 osób x 40 h przez okres 6 miesięcy tj. od stycznia 2012 r. do czerwca 2012 r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie programu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 50h przez okres 8 miesięcy tj. od listopada 2011 r. do czerwca 2012 r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie programu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 50h przez okres 8 miesięcy tj. od listopada 2011 r. do czerwca 2012 r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie programu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z chemii i fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z chemii i fizyki mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 50 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 2 grupy (1 grupa - chemia, 1 grupa - fizyka) po 10 osób x 25h przez okres 9 miesięcy tj. od września 2011 r. do maja 2012 r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie programu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z biologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.Cel zajęć: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z biologii mających na celu wzmocnienie i uzupełnienie umiejętności kluczowych umożliwiających kontynuowanie nauki na poziomie wyższym. Liczba uczestników: 10 osób. Obowiązki prowadzącego zajęcia: 1) ogólna liczba godzin zajęć dla uczestników projektu wynosi 25 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna trwa 45 minut zegarowych), tj. 1 grupa po 10 osób x 25h przez okres 7 miesięcy tj. od listopada 2011 r. do maja 2012 r. 2) opracowanie szczegółowego rozkładu (godzin) realizacji zajęć, 3) opracowanie programu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁTUSKA
- Wykonanie badań laboratoryjnych i diagnostycznych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403W Pułtusk-Bulkowo-Skórznice-Gąsiorowo w m. Skórznice
- Przebudowa drogi gminnej Płocochowo - Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
więcej: przetargi w Pułtusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.