eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Sędziszów Małopolski do szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Sędziszów Małopolski: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Sędziszów Małopolski do szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 289668 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, faks 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Sędziszów Małopolski do szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Sędziszów Małopolski do szkół i placówek szkolno - wychowawczych z siedzibą w Rzeszowie i w Ropczycach wraz z zapewnieniem przewożonym uczniom opieki. 2. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się przywóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły/ placówki szkolno - wychowawczej i ich odwóz do miejsca zamieszkania wraz z Opiekunem, który zapewni warunki bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części. a) CZĘŚĆ I: TRASA NR 1 - RZESZÓW 1. Dowóz i odwóz jednego ucznia zamieszkałego w Wolicy Piaskowej do Zespołu Szkół Ogólnokształcących, ul. Ofiar Katynia 1 w Rzeszowie. 2. Dowóz i odwóz jednego ucznia zamieszkałego w Będziemyślu do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego, ul. Staszica 10B w Rzeszowie. CZĘŚĆ II: TRASA Nr 2 - ROPCZYCE 1. Dowóz i odwóz pięciu uczniów zamieszkałych w: a) Klęczanach - 1 uczeń, b) Wolicy Piaskowej - 1 uczeń, c) Borku Wielkim - 1 uczeń, d) Górze Ropczyckiej - 1 uczeń, e) Sędziszowie Młp., Osiedle Młodych - 1 uczeń do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego, ul. Wyszyńskiego 14 w Ropczycach. 4. Na dzień sporządzania SIWZ do korzystania z dowozów uprawnionych jest 7 uczniów tj. 2 uczniów na TRASIE NR 1 w tym 1 uczeń na składanym wózku inwalidzkim, 5 uczniów na TRASIE NR 2, Łączna dzienna długość tras przewozu wynosi ok. 204 km dziennie ( TRASA NR 1 - około 120 km (2 x 60 km) dziennie, TRASA NR 2 około 84 km (2 x 42 km) dziennie ). Kilometry liczone są od momentu zabrania pierwszego ucznia do momentu wysadzenia ostatniego. Liczba uczniów objętych dowozem dla wszystkich części może się zwiększyć lub zmniejszyć. Po każdej zmianie Zamawiający, w terminie 24 godzin od wprowadzenia zmiany, przedłoży Wykonawcy na piśmie aktualny wykaz uczniów dla danej części. W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana otrzyma: a) Adresy i imienny wykaz uczniów niepełnosprawnych objętych dowozem do Zespołu Szkół Ogólnokształcących, ul. Ofiar Katynia 1 w Rzeszowie i do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno Wychowawczego, ul. Staszica 10B w Rzeszowie. b) Adresy i imienny wykaz uczniów niepełnosprawnych objętych dowozem do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego, ul. Wyszyńskiego 14 w Ropczycach. 6. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa dowozu były w pełni sprawnie technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32,poz. 262 ). Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874, ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, ze zm.). 7. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a) minimum 1 sprawnego pojazdu na daną trasę wraz z kierowcą. Pojazd musi być wyposażony w pasy do mocowania wózków oraz posiadać miejsce na złożone wózki inwalidzkie. Siedzenia pasażerów winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Stan techniczny pojazdu świadczącego usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Pojazd musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie tymi pojazdami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; b) odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; c) przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; d) każdemu z uczniów miejsca siedzącego; e) w przypadku awarii pojazdu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić pojazd zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego; f) w każdym pojeździe opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów. Wykonawca zapewni doprowadzenie dzieci przez opiekuna z samochodu do szkoły i ze szkoły do samochodu, 9. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekun przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winni zostać przeszkolony przez Wykonawcę z zakresu przepisów prawa ruchu drogowego oraz winna spełniać jedno z niżej podanych kryteriów: a) posiadać wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego lub pracownika socjalnego, b) posiadać przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych, c) posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 10. Do obowiązków osoby sprawującej opiekę wychowawczą nad uczniami będzie należało: a) odbieranie uczniów od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu na zajęcia będzie przekazywał uczniów pod opiekę nauczyciela, b) po zakończeniu zajęć odbieranie uczniów od nauczycieli w szkole i po odwiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób - nie dopuszcza się przekazywania ucznia w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia ucznia bez opieki, c) zachowanie szczególnej dbałości o dobro ucznia w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu, d) zapewnienie uczniom w szczególności bezpiecznego dla ich zdrowia przejazdu e) w przypadku dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich przenoszenie ucznia z wózka inwalidzkiego do samochodu i z powrotem, f) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów nie dopuszczenia do ich przewozu. 11. Dowóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki szkolnej. Zamawiający informuje, że w roku szkolnym 2012/2013 liczba dni objętych zamówieniem dowozu uczniów wynosi 190. Zamawiający dopuszcza wykonywanie usługi dowozu uczniów w innych dniach niż dni nauki szkolnej w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych np. dyskoteki, zawody sportowe i inne zajęcia wynikające z potrzeb szkoły. 12. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem tego, że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych Wykonawca zobowiązany jest ustalić godziny kursów z rodzicami lub opiekunami dziecka i dyrektorami placówek, do których uczęszczają dzieci (na podstawie tygodniowego planu lekcji). Dziecko powinno przebywać w podróży jak najkrócej, nie dłużej jednak niż 1 godzinę. W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości) Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b) liczby dowożonych uczniów na skutek np. choroby ucznia, c) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych. 14. Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów oraz posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy. 16. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające udzielone będzie w przypadku wystąpienia w ciągu roku szkolnego 2012/2013 nowych zgłoszeń od rodziców, którzy wyrażą chęć by ich dziecko korzystało z bezpłatnego dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek szkolno - wychowawczych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125 poz. 1371 ze zm.) - spełnia każdy z Wykonawców składających ofertę. Kwalifikacja na podstawie przedłożonej licencji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) posiadanie wiedzy i doświadczenia: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jednym sprawnym pojazdem, dopuszczonym do ruchu. Pojazd musi być wyposażony w pasy do mocowania wózków oraz posiadać miejsce na złożone wózki inwalidzkie. Siedzenia pasażerów winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. - dotyczy odrębnie każdej z dwóch części zamówienia. Kwalifikacja na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej 1 osobą, która posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia pojazdów oraz legitymuje się co najmniej 2 - letnim stażem pracy w charakterze kierowcy pojazdu, b) co najmniej 1 osobą, która będzie sprawować opiekę nad uczniami w czasie wykonywania usługi przewozowej - dotyczy odrębnie każdej z dwóch części zamówienia. Kwalifikacja na podstawie zał. nr 3 do SIWZ i załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5) sytuacja ekonomiczna i finansowa : Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 5 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oferta na wykonanie zamówienia wg. Wzoru - zał. nr 1A i 1B do SIWZ; b) Badania techniczne pojazdów, które zostaną użyte do wykonania zamówienia; c) Ubezpieczenie OC dla pojazdów, które zostaną użyte do wykonania zamówienia; d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany w rozkładzie jazdy, b) zmiany w ilości uczniów korzystających z usługi. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 17.3 jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) opis wpływu zmiany na terminy wykonania usługi. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 4. Istnieje możliwość dokonania zmiany pracowników jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę pracowników w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany pracownika, nowa osoba powołana do pełnienia określonych obowiązków musi spełnić wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany pracownika jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sedziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sedziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Sędziszów Małopolski do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ I: TRASA NR 1 - RZESZÓW 1. Dowóz i odwóz jednego ucznia zamieszkałego w Wolicy Piaskowej do Zespołu Szkół Ogólnokształcących, ul. Ofiar Katynia 1 w Rzeszowie. 2. Dowóz i odwóz jednego ucznia zamieszkałego w Będziemyślu do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego, ul. Staszica 10B w Rzeszowie. 3. Na dzień sporządzania SIWZ do korzystania z dowozów uprawnionych jest 2 uczniów na TRASIE NR 1 w tym 1 uczeń na składanym wózku inwalidzkim. Łączna dzienna długość tras: TRASA NR 1 - około 120 km (2 x 60 km) dziennie, Kilometry liczone są od momentu zabrania pierwszego ucznia do momentu wysadzenia ostatniego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Sędziszów Małopolski do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Ropczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II: TRASA Nr 2 - ROPCZYCE 1. Dowóz i odwóz pięciu uczniów zamieszkałych w: a) Klęczanach - 1 uczeń, b) Wolicy Piaskowej - 1 uczeń, c) Borku Wielkim - 1 uczeń, d) Górze Ropczyckiej - 1 uczeń, e) Sędziszowie Młp., Osiedle Młodych - 1 uczeń do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego, ul. Wyszyńskiego 14 w Ropczycach. Na dzień sporządzania SIWZ do korzystania z dowozów uprawnionych 5 uczniów na TRASIE NR 2, Łączna dzienna długość tras: TRASA NR 2 około 84 km (2 x 42 km) dziennie ). Kilometry liczone są od momentu zabrania pierwszego ucznia do momentu wysadzenia ostatniego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.