eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Przewozy szkolne w roku szkolnym 2013-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Prusice: Przewozy szkolne w roku szkolnym 2013-2014
Numer ogłoszenia: 289638 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli , ul. Żmigrodzka 43, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 71 312 62 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewozy szkolne w roku szkolnym 2013-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi przewozów szkolnych obejmujących dowozy dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Prusice i ze szkół do miejsca zamieszkania, w roku szkolnym 2013-2014. 2. Ogólne cechy przedmiotu zamówienia: 1) pod pojęciem przewozów szkolnych Zamawiający rozumie realizację dowozów oraz odowóz uczniów w ramach komunikacji dla określonej grupy osób tj. dla uczniów, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem; 2) pojęcie przewozów szkolnych obejmuje: a) dowozy dzieci z punktu zbiorczego (przystanku) w miejscu zamieszkania, do wskazanej szkoły w roku szkolnym 2013/2014 zgodnie ze szczegółowym godzinowym rozkładem kursów wraz z wyznaczonymi przystankami; b) odowozy ze szkół do punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania w roku szkolnym 2013/2014 zgodnie ze szczegółowym godzinowym rozkładem kursów wraz z wyznaczonymi przystankami; 3) Wykonawca zabezpieczy odpowiednią ilość pojazdów (w zależności od trasy mogą to być autobusy bądź busy) na obsługę regularnych tras oraz na obsługę wycieczek szkolnych, 4) dowóz uczniów do placówek oświatowych w dni powszednie nie może rozpoczynać się wcześniej niż godzinę przed rozpoczęciem lekcji w poszczególnych szkołach. Odwóz nie może się kończyć później niż godzinę po zakończeniu lekcji, zgodnie z planem zajęć w placówkach; 5) przewozy szkolne obejmują wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2013/2014; 6) przystanki docelowe znajdują się przy szkołach natomiast przystanki (punkty zbiorcze) na trasie wyznacza Zamawiający w każdej z objętych dowozem miejscowości; 7) poniższa tabela przedstawia wykaz dzieci z podziałem na szkoły, miejscowości i klasy oraz plan zajęć w poszczególnych szkołach. Przyjęte wartości mają charakter szacunkowy i mogą ulegnąć zmianie: 8) Łączna, szacunkowa ilość dzieci dowożonych wynosi około 300, 9) Ilość dzieci jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w granicach +/- 20%; 10) autobus na odwozy powinien zostać podstawiony: a) dla klas 0-3 po 5 lekcjach, b) dla klas I-III gimnazjum odwożonych z ZS w Prusicach w kierunku miejscowości Raszowice po 6 lekcjach, c) dla klas 4-6 i gimnazjum po 7 lekcjach, 11) Wykonawca udzieli dowożonym dzieciom uczęszczającym do klas wyższych możliwości przejazdu autobusem podstawionym po zakończeniu zajęć dla klas młodszych i odwrotnie; 12) mile widziane jest przedstawienie przez Wykonawcę, jako załącznik do oferty, proponowanego szczegółowego godzinowego rozkładu kursów zgodnie z wyznaczonymi w tabeli przystankami; 13) minutowe rozkłady jazdy z przebiegami kilometrów oraz ilością uczniów objętych przewozami szkolnymi na rok szkolny 2013/2014 zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą do 20 sierpnia 2013r.; 14) Jeżeli warunki pogodowe lub zdarzenia losowe (np.: znaczne opady śniegu, roztopy, gołoledź przeszkody na drogach, przebudowa drogi, wypadki drogowe itp.) nie pozwalają na przewóz uczniów ustaloną trasą, Wykonawca może wykonać usługę dowożenia wybierając inną przejezdną, optymalną trasę bez roszczenia dodatkowego wynagrodzenia od Zamawiającego; 15) O zaistniałej konieczności zmiany trasy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego tego samego dnia lub najpóźniej w dniu następnym; 16) dojazd do miejsca rozpoczęcia pracy i zjazd po zakończeniu nie podlega obciążeniu dla Zamawiającego; 17) obsługa przewozów szkolnych winna być wykonywana przez odpowiednie pojazdy, oznaczone zgodnie z art. 57 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), który brzmi: Art. 57. 1. Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży w wieku do 18 lat oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej. W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego.; 18) opiekę nad dziećmi w czasie przewozów szkolnych sprawować będzie, co najmniej 1 opiekun w każdym z autobusów, zatrudniony przez Wykonawcę; 19) Wykonawca wykona w okresie jednego miesiąca dodatkowo 800 kilometrów na obsługę wycieczek szkolnych, zawodów oraz innych przedsięwzięć organizowanych przez szkoły z terenu Gminy Prusice, obsługiwanych poza regularnymi trasami określonymi przez rozkład jazdy w godzinach pomiędzy dowozami a odwozami, w czasie trwania umowy, bez roszczenia dodatkowych opłat za tą usługę; 20) Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej tras - w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów oraz posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca; 21) Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy w czasie przewozów szkolnych; 22) Zamówienie obejmuje 3 trasy: Trasa 1: Przewozy szkolne w roku szkolnym 2013-2014 na trasie nr I Dowozy dzieci do Zespołu Szkół w Prusicach na godz. 8.10 kurs 1. Zakrzewo (2), Sucha (1), Piotrkowice (9), Ligota Strup.(3), Strupina (8), Górowo (7), Chodlewko (13), Krościna Mała (11), Odwozy dla Zespołu Szkół w Prusicach Uczniowie klas 0-3 po 5 godz. lekcyjnej (od 12.50) uczniowie klas 4-6 po 7 godz. lekcyjnej (od 14.35) uczniowie gimnazjum po 6 i 7 godz. lekcyjnej (13.45 i 14.35) Trasa 2: Przewozy szkolne w roku szkolnym 2013-2014 na trasie nr II Dowozy dzieci do Zespołu Szkół w Prusicach na godz. 8.10 kurs 1. Borówek (1), Borów (8), Brzezno (2), Osolin (2), Wilkowa 23), Gola (4), kurs 2. Pawłów Trzeb. (30), Wszemirów (33) Odwozy dla Zespołu Szkół w Prusicach Uczniowie klas 0-3 po 5 godz. lekcyjnej (od 12.50) uczniowie klas 4-6 po 7 godz. lekcyjnej (od 14.35) uczniowie gimnazjum po 6 i 7 godz. lekcyjnej (13.45 i 14.35) Trasa 3: Przewozy szkolne w roku szkolnym 2013-2014 na trasie nr III Rozpoczęcie lekcji SP Skokowa 7.45 SP Piotrkowice 8.10 SP Piotrkowice budynek Strupina 8.00 kurs 1. Chodlewko (8), Brzezno (9), Borów (9), Borówek (4) do Skokowej kurs 2. Górowo (17 do Strupiny i 14 do Piotrkowic), Ligota Strup. (3 do Strupiny i 2 do Piotrkowic), Strupina (10 do Piotrkowic) kurs 3. Raszowice (13 do Strupiny i 13 Piotrkowic), Zakrzewo (5 do Piotrkowic i 11 do Strupiny), Sucha (2 Strupiny i 1 Piotrkowice), Piotrkowice (20 do Strupiny + 7 do Skokowej). odwozy dla Skokowej klasy 0-3 od godz. 12.25 odwozy dla Skokowej klasy 4-6 od godz. 13.40 odwozy dla Strupiny 12.45 odwozy dla Piotrkowic od godz. 14.30.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 2 500,00 PLN. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego osób (licencja). Ocena spełniania w/w warunków dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wskazanych w części VII SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze i zakresie tzn. wykonywał usługę przewozów pasażerskich spełniających łącznie niżej wymienione warunki: - w sposób ciągły (tj.co najmniej pięć dni w tygodniu), - przez okres, co najmniej trzech miesięcy, - na trasie o długości co najmniej 50 km. Ocena spełniania w/w warunków dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wskazanych w części VII SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość 150 000,00 zł. Ocena spełniania w/w warunków dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wskazanych w części VII SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze i zakresie tzn. wykonywał usługę przewozów pasażerskich spełniających łącznie niżej wymienione warunki: - w sposób ciągły (tj.co najmniej pięć dni w tygodniu), - przez okres, co najmniej trzech miesięcy, - na trasie o długości co najmniej 50 km.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień umowy zawartej na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, 3) wystąpi konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na koszt lub termin realizacji udzielonego zamówienia 4) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; 5) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia. 6) Zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 7) zmiana terminu realizacji umowy lub harmonogramu prac w związku z wystąpieniem potrzeby udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, 8) zmiana terminu realizacji umowy na skutek opóźnienia wydania decyzji zezwolenia, uzgodnienia itp., lub konieczność uzyskania dodatkowych uzgodnień przez Wykonawcę do wydania, których, instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów, 9) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń; 10) zmiana korzystna dla Zamawiającego naruszająca równowagę ekonomiczną umowy oraz wpływające na zmianę przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany okoliczności faktycznych sprawiających, że dalsza realizacja zamówienia publicznego w obecnym kształcie nie leżałaby w interesie publicznym, 11) zmiany sposobu spełnienia świadczenia z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków w wyniku, których spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy o zamówienie, 12) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty, 13) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby biura Wykonawcy, 14) zmiany danych osobowych - zmiany osób (personelu), Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/gminne jednostki organizacyjne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Prusicach ul. Żmigrodzka 43 55-110 Prusice pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Prusicach ul. Żmigrodzka 43 55-110 Prusice holl główny Zespołu Szkół.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.