eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa Opolskiego Centrum Wysokich Technologii

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Opole: Budowa Opolskiego Centrum Wysokich Technologii
Numer ogłoszenia: 289567 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225045 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ATMOTERM S.A., ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole, woj. opolskie, tel. 77 442 66 66, faks 442 66 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prywatny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Opolskiego Centrum Wysokich Technologii.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa (wykończenie pod klucz) Opolskiego Centrum Wysokich Technologii zgodnie z formułą zaprojektuj i wybuduj w oparciu o załączony do niniejszej specyfikacji Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz Koncepcję architektoniczną jak również wymagania przedstawione w SIWZ. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Łangowskiego w Opolu w strefie objętej ochroną konserwatorską. Z uwagi na specyfikę zadania zadanie składa się z następujących etapów realizacji: - etap wykonania dokumentacji projektowej; - etap prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza po podpisaniu umowy w terminie do 14 dni winien przedstawić harmonogramy rzeczowofinansowe realizacji etapów wymienionych wyżej zgodnie z wytycznymi zamawiającego przekazanymi po podpisaniu umowy podczas pierwszej Rady Budowy. W skład poszczególnych etapów realizacji zadania wchodzi: 1. opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji techniczno-kosztorysowej zawierającej: a) projekt budowlany wykonawczy - 6 egzemplarzy w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD b) projekt wykonawczy - 6 egzemplarzy w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD, c) kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną na płycie CD, d) plan dotyczący bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną ,na płycie CD - (w zw. z powyższym, w czasie realizacji zamówienia Wykonawca powinien stosować wszelkie obowiązujące przepisy z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego i bezpieczeństwa pracy e) wszelkie uzgodnienia i pozwolenia niezbędne dla przygotowania i realizacji inwestycji, jej odbioru oraz eksploatacji, f) raport OOŚ. Opracowana dokumentacja winna być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa tzn.: 1) projekt budowlano - wykonawczy - z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133), 2) projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz przedmiary robót - z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (D. U. Nr 202, poz. 2072) 3) kosztorysy inwestorskie - z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 4) plan BIOZ - z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002r w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz.U. Nr 151, poz. 1256 z późn. zm). 2. wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową, z podziałem na etapy: a) wykonanie wszystkich koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia badań oraz prac geodezyjnych, b) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę, c) organizacja miejsca budowy m.in. poprzez: - zapewnienie właściwych warunków składowania sprzętu i wyposażenia oraz ochronę, - zabezpieczenie terenu robót i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich, - organizację dostaw i montażu urządzenia w sposób nie powodujący szkód dla ludzi i mienia Zamawiającego, d) realizacja budowy, e) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, f) odbiory - do uzyskania Świadectwa Wykonania włącznie. Pozostałe wymagania: I. Wykonawca wybuduje Budynek Opolskiego Centrum Wysokich Technologii w klasie A budynków biurowych z zastosowaniem systemów BMS (Building Management Systems). II. Z uwagi na działalność Zamawiającego ukierunkowaną na ochronę środowiska oraz działania proekologiczne niniejsze zadanie musi zostać wykonane przez Wykonawcę w sposób gwarantujący niską energochłonność budynku. W związku z czym niezbędne jest uzyskanie wartości wskaźnika zapotrzebowania na nieodnawialną energię pierwotną EP dla projektowanego i wybudowanego budynku biurowego nie większe niż 100 kWh/(m2rok). III. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia oświadczenia o nieodpłatnym przeniesieniu na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu autorskich praw majątkowych, w szczególności prawo do wykonywania robót budowlanych wg opracowanej dokumentacji projektowej. IV. Wykonawca uzyska wszystkie opinie, uzgodnienia i zatwierdzenia dokumentacji projektowej wymagane przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, rzeczoznawcami ppoż., bhp, ochroną środowiska i inne wymagane do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz realizacji procesu inwestycyjnego. V. Wykonawca na poszczególnych etapach wykonywania dokumentacji (projekt budowlany, projekt wykonawczy) ma obowiązek uzyskać akceptację zamawiającego odnośnie zgodności dokumentacji projektowej z wymaganiami przedstawionymi w PFU oraz Koncepcji architektonicznej. Zamawiający zaakceptuje dokumentację przetargową nie wcześniej niż po przedstawieniu pisemnej opinii autora Koncepcji architektonicznej i PFU (firmy UCEES Sp. Z o. o Sp. Komandytowa) w zakresie zgodności dokumentacji projektowej z wymaganiami zamawiającego zawartymi w przedmiotowej Koncepcji jak również po uzyskaniu akceptacji dokumentacji projektowej przez Departament Programów Operacyjnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego będący Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 (RPO WO 2007-2013). Ponadto zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dokumentacja projektowa musi zostać uzgodniona z Opolskim Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków. Uzyskanie opinii autora koncepcji architektonicznej potwierdzającej zgodność dokumentacji projektowej z koncepcją architektoniczną jak również zatwierdzenie dokumentacji projektowej przez Instytucję Zarządzającą oraz Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Opolu stanowić będzie warunek niezbędny zakończenia etapu I kontraktu. VI. Wykonawca przed sporządzeniem ofert powinien zapoznać się z dokumentacją stanowiącą Część III oraz IV SIWZ, jak również dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. VII. W dokumentacji stanowiącej Część III i IV SIWZ, użyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumieć tak, iż w każdym miejscu w SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje się sformułowanie lub równoważny. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w niniejszej SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. VIII. Wykonawca winien w ofercie uwzględnić wykonanie, montaż oraz demontaż tablic informacyjnych w ilości 2 szt. zgodnie z wymaganiami RPO WO 2007-2013. Dane charakterystyczne tablicy: 1. wymiary 0,9x07m, 2. wykonanie z tworzywa sztucznego, 3. nadruk odporny na działanie promieniowania UV oraz warunków pogodowych, Ponadto tablica musi być umieszczona na stelażu w sposób uniemożliwiający jej zerwanie lub przewrócenie się - musi być trwale przytwierdzona do podłoża (posiadać betonowy fundament). Miejsce usytuowania tablicy oraz ostateczne uzgodnienia co do treści zamieszczonych informacji zostaną uzgodnione z wykonawcą po podpisaniu umowy. Szczegółowa instrukcja wykonania tablicy informacyjnej podana została na stronie internetowej: http://rpo.opolskie.pl /rpo/index.php?id=5863 - plik Vademecum Tom III, wersja nr 13, czerwiec 2011 r. str. 61 - 64. Wartość wykonania, montażu i demontażu tablicy informacyjnej wykonawca winien uwzględnić w kosztach ogólnych IX. W trakcie prowadzenia robót wykonawca musi uwzględnić następujące czynniki: podczas prowadzenia robót należy uwzględnić konieczność zabezpieczenia budynków istniejących przed zniszczeniem lub uszkodzeniem w wyniku prowadzonych prac, podczas prowadzenia robót należy uwzględnić konieczność zabezpieczenia zinwentaryzowanych oraz niezinwentaryzowanych podziemnych sieci teletechnicznych (wodociąg, sieć sanitarna, ciepłownicza i inne), w związku z wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w trakcie prowadzonych prac należy zabezpieczyć nadzór archeologiczny (koszt nadzoru winien być ujęty w kosztach ogólnych kontraktu), roboty budowlane winny być rozpoczęte wykonaniem wyprzedzających badań archeologicznych (koszt badań winien być ujęty w kosztach ogólnych kontraktu). X. Wszystkie roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o stosowną wiedzę inżynierską oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach objętych zakresem robót oraz innych działkach zniszczonych przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót, oraz w uzasadnionym przypadku wypłaci bez zbędnej zwłoki zadośćuczynienie właścicielom zniszczonych działek w formie odszkodowania za szkody powstałe z winy Wykonawcy. UWAGA: W PFU znajdują się zapisy związane z certyfikacją BREEAM. Zamawiający odstępuje w całości od tych zapisów. Należy to rozumieć tak, że w wszystkie notacje odnoszące się do BREEAM zostają przez Zamawiającego wykreślone. Zamawiający posiada prawa autorskie do koncepcji architektonicznej. Koncepcja architektoniczna posiada akceptację Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Opolu. Zamówienie będzie realizowane w ramach przedsięwzięcia pod nazwą Budowa obiektu instytucji otoczenia biznesu - Opolskie Centrum Wysokich Technologii na rzecz Zrównoważonego Rozwoju, zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, czwarte wydanie angielsko-polskie 2008.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIL Sp. z o.o., ul. Usługowa 6, 45-127 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5284552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7842652,20

  • Oferta z najniższą ceną: 7842652,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9863247,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.