eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących II Osi Priorytetowej MRPO 2007-2013 oraz projektów Systemowych POKL Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-13

Kraków: Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących II Osi Priorytetowej MRPO 2007-2013 oraz projektów Systemowych POKL Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych
Numer ogłoszenia: 28953 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości , ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 376 91 00, faks 12 376 91 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących II Osi Priorytetowej MRPO 2007-2013 oraz projektów Systemowych POKL Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących II Osi Priorytetowej MRPO 2007-2013 oraz projektów Systemowych POKL Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych. Zamówienie obejmuje wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych w zakresie ośmiu części, w skład których wchodzą następujące zadania: CZEŚĆ I 1. Zegar ścienny - 50 szt. CZEŚĆ II 1. Przenośna ładowarka z akumulatorem litowym - 200 szt. CZĘŚĆ III 1. Kubek - 300 szt. CZĘŚĆ IV 1. Pamięć przenośna USB - 200 szt. CZĘŚĆ V 1. Notatnik A5 - 300 szt. 2. Długopis do ekranów pojemnościowych - 500 szt. 3. Torba reklamowa - 500 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części od I do V finansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. CZĘŚĆ VI 1. Okładka na certyfikat z nadrukiem - 104 szt. 2. Portfel skórzany z nadrukiem - 120 szt. 3. Notes formatu A5 z gumką oraz nadrukiem - 250 szt. 4. Torba papierowa z nadrukiem z uchwytami bawełnianymi - 100 szt. 5. Przenośna ładowarka z akumulatorem litowym - 150 szt. 6. Kubek z nadrukiem - 144 szt. 7. Opaska odblaskowa z nadrukiem - 250 szt. 8. Rysik/długopis do ekranów pojemnościowych z nadrukiem - 250 szt. CZĘŚĆ VII 1. Medal/przycisk do papieru z grawerem - 104 szt. 2. Etui na medal - 104 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części VI i VII finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów CZĘŚĆ VIII 1. Teczka na certyfikat z nadrukiem - 50 szt. 2. Przypinki z nadrukiem - 50 szt. 3. Birety z nadrukiem - 50 szt. 4. Eco zestaw nabiurkowy z nadrukiem - 70 szt. 5. Notes ekologiczny składany z nadrukiem - 550 szt. 6. Portfel na nadgarstek z nadrukiem - 550 szt. 7. Torebka chłodząca na kanapkę - 550 szt. 8. Worek sportowy z nadrukiem - 550 szt. 9. Zestaw gier 5 w 1 z nadrukiem - 70 szt. 10. Kubek labirynt z nadrukiem - 70 szt. 11. Długopis metalowy z nadrukiem - 600 szt. 12. Torba papierowa z nadrukiem z uchwytami bawełnianymi - 450 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części VIII finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium do przedmiotowego postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej dwie usługi związane z wykonaniem oraz dostawą materiałów informacyjno - promocyjnych o wartości odpowiadającej wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez wartość odpowiadającą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć taki przypadek, gdy wartość wykonanej przez Wykonawcę usługi nie była niższa niż 80% wartości składanej oferty. Przykład - W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na wszystkie części postępowania, będzie musiał wykazać się min. dwiema usługami o wartości każdej stanowiącej nie mniej niż 80 % łącznej wartości składanej oferty. Do wykazu należy załączyć dowody, że wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/mcprzedsiebiorczosci
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków Piętro II pokój 242.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków Piętro II w Sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Część I -V - z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Część VI-VII - w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów Część VIII - w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zegar ścienny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ I 1. Zegar ścienny - 50 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części I finansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przenośna ładowarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ II 1. Przenośna ładowarka z akumulatorem litowym - 200 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części od II finansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kubek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III 1. Kubek - 300 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części III finansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pamięć przenośna USB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV 1. Pamięć przenośna USB - 200 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części IV finansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Notatnik A5, długopis i torba reklamowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V 1. Notatnik A5 - 300 szt. 2. Długopis do ekranów pojemnościowych - 500 szt. 3. Torba reklamowa - 500 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części V finansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały informacyjno promocyjne DOCTUS -1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VI 1. Okładka na certyfikat z nadrukiem - 104 szt. 2. Portfel skórzany z nadrukiem - 120 szt. 3. Notes formatu A5 z gumką oraz nadrukiem - 250 szt. 4. Torba papierowa z nadrukiem z uchwytami bawełnianymi - 100 szt. 5. Przenośna ładowarka z akumulatorem litowym - 150 szt. 6. Kubek z nadrukiem - 144 szt. 7. Opaska odblaskowa z nadrukiem - 250 szt. 8. Rysik/długopis do ekranów pojemnościowych z nadrukiem - 250 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części VI finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały informacyjno promocyjne DOCTUS -2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VII 1. Medal/przycisk do papieru z grawerem - 104 szt. 2. Etui na medal - 104 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części VII finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały informacyjno promocyjne dla uczniów szczególnie uzdolnionych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VIII 1. Teczka na certyfikat z nadrukiem - 50 szt. 2. Przypinki z nadrukiem - 50 szt. 3. Birety z nadrukiem - 50 szt. 4. Eco zestaw nabiurkowy z nadrukiem - 70 szt. 5. Notes ekologiczny składany z nadrukiem - 550 szt. 6. Portfel na nadgarstek z nadrukiem - 550 szt. 7. Torebka chłodząca na kanapkę - 550 szt. 8. Worek sportowy z nadrukiem - 550 szt. 9. Zestaw gier 5 w 1 z nadrukiem - 70 szt. 10. Kubek labirynt z nadrukiem - 70 szt. 11. Długopis metalowy z nadrukiem - 600 szt. 12. Torba papierowa z nadrukiem z uchwytami bawełnianymi - 450 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części VIII finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.