eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłża › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy i miasta Iłża

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Iłża: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy i miasta Iłża
Numer ogłoszenia: 28952 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Rynek 11, 27-100 Iłża, tel. 048 3412210, fax 048 6163300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilza.ornet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy i miasta Iłża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowę dróg na terenie gminy i miasta Iłża na zadaniach: 1. Białka - 550 mb 2. Błaziny Dolne - Białka - 350 mb 3. Chwałowice - Opocznie - 330 mb 4. Jedlanka Stara - Florencja - 700 mb 5. Krzyżanowice - Malenie - 700 mb 6. Pakosław - Glinice - 300 mb 7. Pakosław - Stara Wieś - 333 mb 8. Płudnica - 500 mb 9. Prędocin Kolonia - 1100 mb 10. Iłża, ul. Powstania Styczniowego - 166 mb 11. Iłża, ul. Leonarda - 60 mb 12. Iłża, ul. Kowalska - 138 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 1000 zł Zadanie nr 2 - 1000 zł Zadanie nr 3 - 1000 zł Zadanie nr 4 - 2000 zł Zadanie nr 5 - 2000 zł Zadanie nr 6 - 1000 zł Zadanie nr 7 - 1000 zł Zadanie nr 8 - 1000 zł Zadanie nr 9 - 2000 zł Zadanie nr 10 - 1000 zł Zadanie nr 11 - 1000 zł Zadanie nr 12 - 1000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki, których spełnienie wymagane jest od Oferentów. O udzielenie zamówienia w obrocie mogą ubiegać się oferenci mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniającym niżej podane warunki: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. Sytuacja finansowa umożliwia wykonanie robót, 1.3.Posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składają się na ofertę: Oferent złoży następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony formularz oferty (na załączonym druku - zał. nr 1). 1.2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartościowymi i wartością robót stanowiącym cenę zamówienia (zał. nr 2). 1.3. Dowód wniesienia wadium. 1.4. Dokument potwierdzający status prawny firmy, tj. wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. 1.5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (zał. nr 3). 1.6. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 4). 1.7. Wykaz robót zrealizowanych w przeciągu ostatnich 2 lat o podobnym charakterze (zał. nr 5). 1.8. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające o wykonaniu zamówienia (zał. nr 6).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilza.ornet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Iłży ul. Rynek 11 27-100 Iłża pok. nr 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Iłży ul. Rynek 11 27-100 Iłża pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.