eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIEa) KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCEJ NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU W KOTŁOWNIACH JW. 3797 W GIŻYCKU UL. WOJSKA POLSKIEGO 21 I UL. 1 MAJA 11. b) KONSERWACJI POLEGAJĄCEJ NA WYMIANIE KOTŁA ECA IV W KOTŁOWNI NR 1 W BUDYNKU NR 3 - (KOSZAROWY) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2568 W WĘGORZEWIE UL. BEMA 7.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE: a) KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCEJ NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU W KOTŁOWNIACH JW. 3797 W GIŻYCKU UL. WOJSKA POLSKIEGO 21 I UL. 1 MAJA 11. b) KONSERWACJI POLEGAJĄCEJ NA WYMIANIE KOTŁA ECA IV W KOTŁOWNI NR 1 W BUDYNKU NR 3 - (KOSZAROWY) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2568 W WĘGORZEWIE UL. BEMA 7.
Numer ogłoszenia: 289496 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: htt://www.24wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE: a) KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCEJ NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU W KOTŁOWNIACH JW. 3797 W GIŻYCKU UL. WOJSKA POLSKIEGO 21 I UL. 1 MAJA 11. b) KONSERWACJI POLEGAJĄCEJ NA WYMIANIE KOTŁA ECA IV W KOTŁOWNI NR 1 W BUDYNKU NR 3 - (KOSZAROWY) W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 2568 W WĘGORZEWIE UL. BEMA 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Giżycko PKOB 1274 - budynki koszarowe i kotłownie Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja urządzeń kotłowni polegająca na wymianie pojedynczych elementów kotłów i osprzętu w kotłowniach JW. 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21 i ul. 1 Maja 11. 1. Remont kotła Eca-IV parowy nr 3 w kotłowni nr 1na1 JW. 3797 w Giżycku ul. Wojska Polskiego 21 Zakres prac obejmuje: 1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału. 3. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej bez kosztu materiału. 4. Demontaż i ponowny montaż płyty zarusztowej bez kosztu materiału. 5. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego bez kosztu materiału. 6. Demontaż i ponowny montaż miarkownika ciągu typu przeponowego bez kosztu materiału. 7. Demontaż i ponowny montaż wodowskazu ze szkłem refleksyjnym bez kosztu materiału. 8. Demontaż i ponowny montaż manomatra bez kosztu materiału. 9. Demontaż i ponowny montaż urządzenia zabezpieczającego kotły parowe bez kosztu materiału. 10. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość nowego półczłonu tylnego prawego 1szt oraz nowych półczłonów środkowych szt.2, reszta półczłonów tj. 17 szt. z rozbiórki bez kosztu materiału 11. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 12. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 13. Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV. 2. Remont kotła Eca-IV parowy nr 1, 2, 4 i 5 w kotłowni nr 2na3 JW. 3797 w Giżycku ul. Wojska Polskiego 21 Zakres prac obejmuje: 1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału. 3. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej bez kosztu materiału. 4. Demontaż i ponowny montaż płyty zarusztowej bez kosztu materiału. 5. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego bez kosztu materiału. 6. Demontaż i ponowny montaż miarkownika ciągu typu przeponowego bez kosztu materiału. 7. Demontaż i ponowny montaż wodowskazu ze szkłem refleksyjnym bez kosztu materiału. 8. Demontaż i ponowny montaż manomatra bez kosztu materiału. 9. Demontaż i ponowny montaż gwizdawki bez kosztu materiału. 10. Demontaż i ponowny montaż urządzenia zabezpieczającego kotły parowe bez kosztu materiału. 11. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość nowych półczłonów środkowych szt.9, reszta półczłonów tj. 32 szt. z rozbiórki bez kosztu materiału. 12. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 13. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 14. Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV z przekazaniem do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji kotłów nr 2 i 4. 15. Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV. 3. Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 2 JW. 3797 w Giżycku ul. 1 Maja 11 Zakres prac obejmuje: 1. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 10mm. 2. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 15mm. 3. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 20mm. 4. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 25mm. 5. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 32mm. 6. Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego fi 15-20mm. 7. Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o powierzchni ogrzewalnej do 2,5m2. 8. Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o powierzchni ogrzewalnej do 5,0m2. 9. Przebicie otworów o powierzchni 0,05m2 w betonie żwirowym o grubości do 30cm. 10. Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach fi 15mm. 11. Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach fi 20mm. 12. Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach fi 25mm. 13. Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach fi 32mm. 14. Osadzenie dwuzłączki fi 32mm. 15. Zawór przelotowy prosty C.O. M3007 mosiężny fi 32mm. 16. Zawór grzejnikowy fi 15mm. 17. Zawór powrotny montowany na powrocie przy grzejniku fi 15mm. 18. Zawór przelotowy prosty C.O. M3007 mosiężny fi 15mm. 19. Zawór odpowietrzający automatyczny fi 15mm. 20. Grzejniki żeliwne członowe wielkość 1 - ilość 7 elementów typ T-1. 21. Grzejniki żeliwne członowe wielkość 1 - ilość 8 elementów typ T-1. 22. Grzejniki żeliwne członowe wielkość 1 - ilość 9 elementów typ T-1. 23. Grzejniki żeliwne członowe wielkość 1 - ilość 20 elementów typ T-1. 24. Rury stalowe przyłącze do grzejników o połączeniu dla grzejników żeliwnych fi 15mm. 25. Płukanie instalacji C.O. w budynkach niemieszkalnych. 26. Próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania rur stalowych w budynkach niemieszkalnych. 27. Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do 3 stopnia czystości - stan wyjściowy powierzchni B - rurociągów o średnicy do 57mm. 28. Malowanie pędzlem farbą olejną rurociągów o średnicy do 57mm. 29. Malowanie 2x grzejników radiotorowych farbą olejną. 30. Izolacja otulinami poliuretanowymi jednowarstwowymi rurociągów o grubości 30mm i średnicy rurociągu 42-57mm. 4. Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 1 JW. 3797 w Giżycku ul. 1 Maja 11 Zakres prac obejmuje: 1. Płukanie chemiczne instalacji C.O. w budynku koszarowym o parametrach instalacji C.O. wodnej: zasilana z kotłowni o parametrach 80 na 60st, instalacja wykonana z rur stalowych, grzejniki żeliwne, pojemność zładu - 3,2m3. 2. Demontaż rurociągu ocynkowanego fi 80m. 3. Demontaż demolacyjny izolacji w wełny mineralnej pokrytej zaprawą. 4. Utylizacja izolacji z wełny mineralnej pokrytej zaprawą. 5. Rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych na ścianach budynku fi 80mm. 6. Osadzenie kołnierza fi 80mm. 7. Izolacja otulinami poliuretanowymi jednowarstwowymi rurociągów o grubości 10mm i średnicy rurociągu 89mm. 8. Badanie bakteriologiczne wody. 5. Remont w kotłowni nr 26 JW. 3797 w Giżycku ul. 1 Maja 11 Zakres prac obejmuje: 1. Montaż osłon zsypu z blachy gr. 4mm za pomocą spawu bez kosztu osłon z blachy. 2. Osłony zsypu z blachy o grubości 4mm wraz z kołnierzem o szerokości 20cm z blachy grubości 10mm. Blachy zabezpieczone antykorozyjnie jedną warstwą podkładu i dwoma warstwami farby nawierzchniowej. 3. Śruby z nakrętkami do mocowania kołnierza osłony do istniejącego stropu żelbetowego M16 i długości 50cm osadzane co 60cm. 4. Wykonanie otworów w stropie żelbetowym i kołnierzu z blachy na osadzenie śrub mocujących. 5. Wymiana szafy regulacyjno - pomiarowej z automatyką sterowania pracy kotłów WCO-80 4 sztuki)z zachowaniem dotychczasowych funkcji: a) demontaż istniejącej szafy blaszanej o wymiarach 1550x800mm, b) montaż nowej szafy regulacyjnej pomiary spełniającej następujące funkcje: - rejestrację przebiegów temperatur zasilania i powrotu, - ciągły pomiar temperatur na wyjściu z każdego kotła, - automatyczną regulację temperatury na wyjściu kotła poprzez wyłączanie i włączanie silników podmuchu i rusztu, - alarmowanie palacza o spadku temperatury na wyjściu kotła poniżej nastawionego minimum, - alarmowanie palacza o przekroczeniu minimalnego i maksymalnego zasilania i powrotu, - rejestrację czasu przekroczenia minimalnego i maksymalnego zasilania, czasu wyłączania pompy, czasu nieobecności palacza, Spełnienie powyższych funkcji wymaga zamontowania: rejestratora -1szt, regulatorów temperatury -4szt, wyłącznika rejestratora, wyłącznika regulatorów temperatury, przełączników pracy ręczna automatyczna, przekaźników czasowych, styczników obsługi alarmów zasilania i powrotu, kasownika alarmu i lampek sygnalizacyjnych. Istniejące czujniki temperatury zamontowane na kotłach podłączyć w system automatyki kotłów. Rejestrator i regulatory temperatury umieścić za przeszkleniem lub za płytą pleksi, aby uniemożliwić ingerencję osób trzecich. Wykonać schemat ideowy połączeń wykonanych obwodów automatyki i opis działania automatyki szafy regulacyjno-pomiarowych oraz przeszkolić obsługę kotłów. 6. Wymiana rozdzielni głównej żeliwnej z zachowaniem dotychczasowych funkcji: a) demontaż istniejącej rozdzielni żeliwnej o masie do 150kg, b) montaż nowej rozdzielni z osprzętem spełniającym następujące funkcje: - włączanie silników wyciągu - 4szt, - włączanie silników rusztu - 4szt, - włączanie silników podmuchu - 4szt, - podłączenie do systemu sterowania szafy regulacyjno-pomiarowej. Spełnienie powyższych funkcji wymaga zamontowania: styczników wyciągu 4szt, styczników rusztu 4szt, styczników podmuch 4szt, zabezpieczeń, przełączników pracy ręczny automatyczny, lampek sygnalizacyjnych. Należy wykonać schemat ideowy połączeń rozdzielni głównej z szafą regulacyjno- pomiarową, opisy elektryczne oraz wykonać pomiary skuteczności przeciwporażeniowej i rezystancji izolacji. Warunki realizacji zadania: - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 25.07.2013 do 02.08.2013. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusław BOROWCEM tel. 87 429-47-67 lub 87 429-47-74 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. - Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - Wykonawca robót winien posiadać uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do naprawy kotłów parowych. - Realizacja robót w godzinach 700-1500 istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki. - Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym czynny zakład. - Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót. Utylizacja materiałów z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. II. WĘGORZEWO PKOB- 1251 - kotłownia Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja polegająca na wymianie kotła Eca IV w kotłowni nr 1 w kompleksie wojskowym na terenie Jednostki Wojskowej nr 2568 w Węgorzewie ul. Bema 7. Budynek Nr 3 kotłownia nr 1 JW. 2568 Węgorzewo ul. Bema 7 Budynek podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką, stolarka okienna drewniana, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną , alarmowa i odgromową. Zakres robót budowlanych obejmuje: Odłączenie kotła żeliwnego parowego Eca IV Demontaż osprzętu. Demontaż członów. Rozebranie elementów konstrukcji betonowej niezbrojonych gr do 15 cm Postawienie studzienki rewizyjnej z kręgów betonowych fi 800 mm Montaż zasuwy burzowej o śr. 150 mm Montaż kotła żeliwnego parowego typ Eca IV Wykonanie czopuch a z cegły szamotowej. iWykonanie próby szczelności kotła. - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 25.07.2013 do 02.08.2013. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Pan/Pani Franciszkiem Zaleskim tel.874295259 lub 874295263 bądź z Pan/Pani Januszem Rusinek. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. - Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. - Realizacja robót w godzinach 700-1500 istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki. - Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym czynny zakład. - Wykonawca robót kierownik budowy w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. - Wykonawca musi posiadać DECYZJĘ URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO uprawniającą do naprawy kotłów parowych. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. A. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł. słownie: sześć tysięcy złotych. B. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. C. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Formularz ofertowy -dowód wniesienia wadium. -Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp -W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne w oryginale zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-Zmiany umowy -Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. -Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: - wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, - klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmioty zamówienia, - wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, -Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2013 r. -Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4352 ul. Nowowiejska 20 11-500 Giżycko kancelaria jawna nr 109..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.