eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresiePrawo jazdy kategorii B dla 4-8 Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Pokonywanie bezradności realizowanego w Gminie Dąbrowa w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Dąbrowa: : Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Prawo jazdy kategorii B dla 4-8 Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Pokonywanie bezradności realizowanego w Gminie Dąbrowa w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 289470 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie , ul. Parkowa 2, 88-306 Dąbrowa, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 318 62 10, faks 52 318 62 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie: Prawo jazdy kategorii B dla 4-8 Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego Pokonywanie bezradności realizowanego w Gminie Dąbrowa w ramach POKL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zakresie Prawo jazdy kategorii B. 2 Kurs obejmuje grupę około 4-8 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób uczestniczących w kursie. Liczba przewidywanych osób może ulec zmianie. 3 Kurs winien być przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 ze zm.). W ramach kursu prawa jazdy kategorii B Wykonawca sfinansuje koszt pierwszego podejścia wszystkich uczestników do państwowego egzaminu teoretycznego (testy) i praktycznego (jazda). Wykonawca pokryje także koszty podejścia uczestników kursu do egzaminu wewnętrznego w szkole nauki jazdy, pokryje koszty badań lekarskich oraz ubezpieczenie uczestników kursu. 4 Kurs powinien być przeprowadzony przez osobę posiadającą uprawnienia instruktora nauki jazdy kategorii b, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) i jej przepisów wykonawczych. Kadra dydaktyczna powinna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć oraz praktykę w tym zakresie. 5 Kurs musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. Liczba godzin nauczania: zajęcia grupowe teoretyczne - 30 godzin, zajęcia indywidualne praktyczne - 30 godzin. 6 Zajęcia winny się odbywać od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 800 do 2100. 7 Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe oraz konieczny sprzęt szkoleniowy na czas trwania kursu. Każdy uczestnik powinien otrzymać materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis). 8 Wykonawca zapewni uczestnikom w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9 Pomieszczenia, w których będą się odbywać zajęcia szkoleniowe powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia kursu, dostosowane do liczby uczestników określonej w zamówieniu. Zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: biurka lub ławki oraz krzesła (na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno biurko lub ławka oraz jedno krzesło). 10 Wykonawca winien zabezpieczyć słuchaczom dostęp do materiałów tematycznie związanych z prezentowanym na zajęciach materiałem teoretycznym, w tym m. in.: zdjęć, plansz dydaktycznych, ilustracji itp. 11 W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia każdemu z uczestników kursu materiały dydaktyczne (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego, kartki trawle złączone metodą bindowania) oraz sprzęt szkoleniowy na czas trwania kursu. Materiały, o których mowa powyżej uczestnicy otrzymują na własność; sporządzić szczegółowy harmonogram zajęć, składający się z tematyki zajęć, imienny wykaz kadry dydaktycznej prowadzonej poszczególne zajęcia, godziny zajęć, dzienna liczba godzin kursu wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu i uzy-skanie kwalifikacji, ankiety dla uczestników kursu, materiałów dydaktycznych, w celu przed-stawienia Zamawiającemu do zaakceptowania przed zawarciem umowy na niniejsze zamó-wienie;sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników kursu; prowadzenie listy obecności uczestników kursu i przekazania jej Zamawiającemu; prowadzenia dziennika zajęć; wydania uczestnikom kursu zaświadczeń o udziale i ukończeniu kursu; prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń; przekazania Zamawiającemu listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń, kserokopii tych zaświadczeń, oryginałów list obecności oraz kompletu materiałów dy-daktycznych; wyeksponowania logotypów PO KL, EFS oraz emblematów Unii Europejskiej zamieszczenia informacji o współfinansowaniu zadania ze środków EFS na materiałach dy-daktycznych oraz w miejscach realizacji kursu; udokumentowania fotograficznego przebiegu szkoleń i przekazania materiałów na nośniku CD Zamawiającemu, niezwłocznie po zakoń-czeniu kursu. Wykonawca wykona co najmniej 10 zdjęć z przebiegu kursu; realizacji meryto-rycznego programu (zapewnienia wykładowców i pomieszczenia do przeprowadzenia kursu). do wykonania przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności. Uwaga: Zaofe-rowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty....

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże: udoku-mentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 1 usługi odpowia-dającej przedmiotowi zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 8.000,00 zł brut-to każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że usługi zosta-ły należycie wykonane, (np. referencje, protokoły odbioru dostaw itp.) - (za-łącznik nr 4 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada co najmniej 1 samochód osobowy do nauki jazdy w ramach kategorii B, spełniający wymagania, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do dysponowania nim (załącznik nr 7 do SIWZ), a także oświadczenie wykonawcy, że dysponuje od-powiednią salą szkoleniową wyposażoną w sprzęt zapewniający zrealizowanie proponowanego programu oraz posiada utwardzony plac manewrowy na tere-nie powiatu mogileńskiego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoby, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia instruk-tora nauki jazdy kategorii b, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) i jej przepisów wykonawczych (załącznik nr 3 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o speł-nieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pra-wo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią za-łącznika nr 5 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wypełniony formularz oferto-wy - załącznik nr 1 do SIWZ, Aktualny wpis do rejestru instytu-cji szkoleniowych prowadzo-nych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkolenio-wej; Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ, Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamó-wienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych- załącznik nr 6 do SIWZ; Wykaz co naj-mniej 1 samochodu osobowego do nauki jazdy w ramach kategorii B, spełniającego wymaga-nia, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogo-wym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), wraz z dokumentami potwierdzającymi pra-wo do dysponowania nim (załącznik nr 7 do SIWZ), Oświadczenie, że Wykonawca dysponu-je odpowiednią salą szkoleniową wyposażoną w sprzęt zapewniający zrealizowanie propono-wanego programu oraz posiada utwardzony plac manewrowy na terenie powiatu mogileń-skiego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Miejsce realizacji zamówienia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniej-szej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zmniejszenia do 10 % liczby osób i kosztu kursu, gdy liczba zainteresowanych kursem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie, 3 miejsca kursu: a) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, b) w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć, c) kiedy umowa między Wykonawcą a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 4 harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykła-dowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodo-wych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie 5 kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawcą a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy co najmniej takie jak w składanej ofercie. 6 przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-dabrowa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie, ul. Parkowa 2, 88-306 Dąbrowa, pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie, ul. Parkowa 2, 88-306 Dąbrowa, pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.