eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie wykonawcy w zakresie projektu i wykonania, pełniącego funkcję Generalnego Realizatora Inwestycji pn. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2005-06-20

POZYCJA 28946

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: wyłonienie wykonawcy w zakresie projektu i wykonania, pełniącego funkcję Generalnego Realizatora Inwestycji pn. Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński, do kontaktów: Wojciech Kochan, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 012 4324450, fax +48 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul. Straszewskiego 27 pok. 118, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 012 4324450, fax +48 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul. Straszewskiego 27 pok. 118, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 012 4324450, fax +48 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wojciech Kochan, ul. Straszewskiego 27 pok. 118, 31-113 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 012 4324450, fax +48 012 4324451, e-mail: bzp@adm.uj.edu.pl, www.uj.edu.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie wykonawcy w zakresie projektu i wykonania, pełniącego funkcję Generalnego Realizatora Inwestycji pn. "Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy pełniącego funkcję Generalnego Realizatora Inwestycji którego zadaniem będzie zaprojektowanie, wykonanie i przekazanie zamawiającemu obiektu Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną zrealizowanego zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, specyfikacjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, o jakości poświadczonej certyfikatem wg standardu TUV BQS, a także dostarczenie wyposażenia podlegającego montażowi i wyposażenia ruchomego oraz instrukcji eksploatacji instalacji i urządzeń. 2.Inwestycja stanowiąca przedmiot zamówienia podlega certyfikacji jakości według standardu jakości TUV BQS. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, zwany dalej w skrócie PFU, stanowiący załącznik - A do SIWZ (w formie elektronicznej - płytka CD). Po uprzednim zamówieniu przez wykonawców zamawiający przewiduje możliwość powielenia i przesłania za odpłatnością kopii załącznika - A do SIWZ w formie papierowej - cena wynosi brutto kwotę 1.500,00 zł. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo małopolskie, miejscowość - Kraków, rejon - Pychowice III Kampus UJ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 10 000 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości 1 500 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność nie częściej niż raz w miesiącu w terminie 30 dni od daty wykonania określonego elementu zamówienia i złożenia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, tzn. na przykład w zakresie projektowania i realizacji (wykonawstwa) inwestycji w obiektach publicznych. 2. Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty oświadczenia potwierdzonego stosowną referencją i kopią certyfikatu obiektu, iż w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował samodzielnie lub jako uczestnik konsorcjum, w którym jego udział był powyżej 50% wartości inwestycji, co najmniej 1 obiekt, który uzyskał międzynarodowy certyfikat jakości. 3. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia, potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) wykonał, tj. zrealizował w formie Generalnego Realizatora Inwestycji, co najmniej 1 inwestycję obiektu szkolnictwa wyższego odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, o wartości łącznej za projekt i jego wykonanie nie mniejszej niż 50 000 000,00 złotych brutto, lub co najmniej trzy projekty obiektów szkolnictwa wyższego o wartości łącznej nie mniejszej niż 5 000 000,00 złotych brutto i trzy realizacje obiektów szkolnictwa wyższego o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000 000,00 złotych brutto, oraz że wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego oraz złożeniem stosownych referencji. 4. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwych dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych, w szczególności należy przedstawić zespół projektowy w branżach wynikających z tabeli pomocniczej do ustalenia kosztów inwestycji przedstawione w załączniku nr 4 PFU cz. 4A (załącznik - A do SIWZ) oraz kierownictwo budowy z uprawnieniami wynikającymi z tabeli pomocniczej do ustalenia kosztów inwestycji przedstawione w załączniku nr 4 PFU cz. 4B (załącznik - A do SIWZ). 5. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązać się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej w terminie do dwóch tygodni od daty zawarcia umowy wraz z cesją ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego do wartości wynikającej z kwoty brutto umowy, przy czym dopuszcza się możliwość sukcesywnego wzrostu wartości polisy ("doubezpieczenia" budowy) zgodnie z postępem prac i wzrostem wartości realizowanego przedmiotu umowy. 7. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt.7.) SIWZ terminie. 8. Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięczny okres gwarancji na urządzenia i 60 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane liczony od daty odbioru całości zamówienia. 9. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie tabelarycznej wyliczonej w oparciu o tabele pomocnicze do ustalenia kosztów inwestycji przedstawione w załączniku nr 4 PFU (załącznika - A do SIWZ) w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników i doświadczenia zawodowego wykonawcy przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia, a podane w tabeli wartości - ceny jednostkowe będą podstawą do rozliczeń. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 11. Wykonawca musi dołączyć do oferty dyrektywny harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem danych wynikających z tabel pomocniczych do ustalenia kosztów inwestycji przedstawionych w załączniku nr 4 PFU (załącznik - A do SIWZ), odpowiadający swą treścią wzorowi harmonogramu stanowiącemu część SIWZ. 12. Wykonawcy zamierzający zatrudnić podwykonawców musi przedstawić ich oraz powierzony im zakres prac i ich wartość w treści oferty, przy czym zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie podwykonawcom robót, dostaw i usług o wartości powyżej 70% oferowanej wartości zamówienia, tym samym wymaga, aby 30% robót, dostaw i usług zostało wykonane przez wykonawcę, a ponadto nie dopuszczalnym jest podzlecenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, przy czym w przypadku wyboru wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu kopii umów z podwykonawcami. 13. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, jak i podpisać wzór umowy, stanowiącej integralną część SIWZ. 14. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczy wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczy podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o tabele pomocnicze do ustalenia kosztów inwestycji przedstawione w załączniku nr 4 PFU (załącznik - A do SIWZ) w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz jej załączników, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 9. Dyrektywny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów tabel pomocniczych do ustalenia kosztów inwestycji przedstawionych w załączniku nr 4 PFU (załącznika - A do SIWZ) odpowiadający swą treścią wzorowi harmonogramu stanowiącemu część SIWZ. 10. W przypadku gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz i wykaz powierzonych im zadań wraz z wartościami. 11. Wykaz i aktualne dokumenty zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, tj. lista osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, którą mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych. 12. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 8 (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 13. Aktualną (tj. taką której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień ważności ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru wykonawca zobowiązuje się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. 14. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9.) 1., 2., 3., 4. i 5. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 14.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 14.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 14.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 15. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Dokumenty o których mowa w pkt 9.) 14. i 15. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 17. W przypadku gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 9.) SIWZ (oprócz pkt 9) 6. i 7.) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 107 - 106533 z dnia 04.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena ryczałtowa za całość zamówienia - 70% 2. Gwarancja na roboty - 10% 3. Gwarancja na urządzenia - 10% 4. Termin wykonania - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia:. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: CRZP/UJ/.. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.08.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 12:10, Sala Senacka Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, I p.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.